shitquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:31 schreef je_oma het volgende:
Nederland heeft Friesland de oorlog verklaart!
das waarquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Helikopters en vliegtuigen horen rond te vliegen .... daar zijn ze voor gemaakt![]()
Neequote:Op zaterdag 8 september 2007 11:30 schreef AlwaysConnected het volgende:
shit kan iemand ff Sneek, hele ochtend al hilicopters ff wijzigen in helikopters![]()
Wel.quote:
Die waren in augustus en snekersimmer is ook al afgelopenquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel.
Sneekerfeestweken?
Weet ik veel, Sneek...'nuff said
zou niet weten, volgens mij was er niets aangekondigdquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:38 schreef Apotheose het volgende:
watskeburt dan? oefening? was toch laatst ook al in LWD toch of nie?
Dat het veld in het weekend is gesloten behalve voor QRA'squote:
wat is dutchmill ?quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:46 schreef sebabje het volgende:
K hoor niks hoor op dutchmillAlleen een paar zwevers
Het Air Operations Control Center in Nieuw Millingen...quote:
aha okquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:48 schreef sebabje het volgende:
[..]
Het Air Operations Control Center in Nieuw Millingen...
Lol dat kan nog lache worden met de grootste NAVO luchtmachtbasis in.............jawel Leeuwardenquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:31 schreef je_oma het volgende:
Nederland heeft Friesland de oorlog verklaart!
quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:23 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Lol dat kan nog lache worden met de grootste NAVO luchtmachtbasis in.............jawel Leeuwarden![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:43 schreef Wutangtony het volgende:
sneek?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:30 schreef Buschetta het volgende:
"scheer jullie weg hellevogels" of "Den vliegende draken zijn hier" waren veelgehoorde zinnen.
na enkele uren verspreidde de massale uitloop zich om verder te gaan met de dagelijkse bezigheden zoals koeienmelken of slootje springen.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:30 schreef Buschetta het volgende:
Sneek - Friesland
In het gehucht Sneek heeft men voor het eerst kennis gemaakt met den wielewiek. oftewel de Helicopter. Op een paar incidenten na werden er geen ongeregeldheden gemeld. Bij het zware geluid van de wieken liep zo'n 90 % van het dorp uit om te kijken wat voor een "rare vliegbeesten" er boven hun dorp hingen. Een enkele bewoner pakte de zeis of riek en zwaaide wild naar de helicopters.
"scheer jullie weg hellevogels" of "Den vliegende draken zijn hier" waren veelgehoorde zinnen.
na enkele uren verspreidde de massale uitloop zich om verder te gaan met de dagelijkse bezigheden zoals koeienmelken of slootje springen.
nee woon niet in sneekquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:57 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
jij weet 't zeker ook niet![]()
doe het dan ook goed hequote:Op zaterdag 8 september 2007 13:30 schreef Buschetta het volgende:
Sneek - Friesland
In het gehucht Sneek heeft men voor het eerst kennis gemaakt met den wielewiek. oftewel de Helicopter. Op een paar incidenten na werden er geen ongeregeldheden gemeld. Bij het zware geluid van de wieken liep zo'n 90 % van het dorp stad uit om te kijken wat voor een "rare vliegbeesten" er boven hun dorp hingen. Een enkele bewoner pakte de zeis of riek en zwaaide wild naar de helicopters.
Hoort het niet buscetta te zijn? of heb je er een eigen "touch" aan toegevoegdquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:30 schreef Buschetta het volgende:
Sneek - Friesland
In het gehucht Sneek heeft men voor het eerst kennis gemaakt met den wielewiek. oftewel de Helicopter. Op een paar incidenten na werden er geen ongeregeldheden gemeld. Bij het zware geluid van de wieken liep zo'n 90 % van het dorp uit om te kijken wat voor een "rare vliegbeesten" er boven hun dorp hingen. Een enkele bewoner pakte de zeis of riek en zwaaide wild naar de helicopters.
Jij zegt tegen Janssen ook dat het eigenlijk Jansen hoort te zijnquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:02 schreef Grimm het volgende:
[..]
Hoort het niet buscetta te zijn? of heb je er een eigen "touch" aan toegevoegd
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:21 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Jij zegt tegen Janssen ook dat het eigenlijk Jansen hoort te zijn![]()
hmz das niet eens zo'n raar ideequote:Op zaterdag 8 september 2007 18:07 schreef W00fer het volgende:
Misschien nemen ze wel The Phone op in Sneek ?
Ja in sneek is dat nog extra spannend ookquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:38 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
hmz das niet eens zo'n raar idee![]()
nee 't was steeds de zelfde helicopterquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:39 schreef znarch het volgende:
Misschien is er een meeting aan de gang van een heli tune club.
KGB is wathing you!!!quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:55 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
nee 't was steeds de zelfde helicopter![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:32 schreef Buschetta het volgende:
Ik heet Sebastiano Buschetta. Wat ben je voor een homo om mijn familie naam alleen al in verband te durven brengen met die Siciliaanse bastaard van een Tomasino. Als je m'n paspoort wilt zien kom je maar naar Italie om me op te zoeken. Gaan we zien wie quasi leuk is. Degene die jij bedoelt was te arm om de H te kunnen betalen ten tijde van de pax romana.
Dus naast een sukkeltje die offtopic moet ouwehoeren kan je ook nog geeneens lezen....
Geloof er geen flikker van anders had je mijn achternaam wel gekent.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:39 schreef Grimm het volgende:
[..]
![]()
kom maar, ik woon zelf in Figline op het moment, dichtbij Firenze
Asino
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:58 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Geloof er geen flikker van anders had je mijn achternaam wel gekent.
En dan nog ik nodigde jou uit. Maar ach...
Cani di pagghiaru abbaia e sta luntanu
quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:48 schreef Janetje het volgende:Jongens, volgens mij weten jullie de PM-functie wel te vinden he, voor een afspraakje met elkaar..
PM gestuurd voor een afspraakje met jouquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:48 schreef Janetje het volgende:Jongens, volgens mij weten jullie de PM-functie wel te vinden he, voor een afspraakje met elkaar..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |