Beroep straatmakerquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:22 schreef cheqy het volgende:
Meid toch, het is me wat.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:27 schreef GangstaThug het volgende:
[..]
Beroep straatmaker
zwijg, proletariėr![]()
Nou de AH hier heeft totaal geen beveiliging hoor, maar dat terzijdequote:Op zaterdag 8 september 2007 11:50 schreef Buschetta het volgende:
Whahahaa.....
Dus je moest van mammie boodschapjes halen en fantaseerde dat je een neger was en die jongen achter de bar een klapje gaf....????
Bij de ah hebben ze beveiliging die je helemaal de tyfus zou hebbe geslagen.
He's down with the streets youknows.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:27 schreef GangstaThug het volgende:
[..]
Beroep straatmaker
zwijg, proletariėr![]()
Ze hebben vast wel beveiliging, anders kon ik snachts ff gratis boodschapjes doen. Waar woon je?quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou de AH hier heeft totaal geen beveiliging hoor, maar dat terzijde
correctie: die zal je niet zienquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou de AH hier heeft totaal geen beveiliging hoor, maar dat terzijde
Videocamera's slaan over het algemeen niet iemand neer als beveiliginsmaatregel...quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:54 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ze hebben vast wel beveiliging, anders kon ik snachts ff gratis boodschapjes doen. Waar woon je?![]()
Jij vult gelukkig heel veel in, arbeiderquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:28 schreef cheqy het volgende:
[..]
![]()
Ik durf er tenminste voor uit te komen.
Jij vult niks in, je zal dan ook wel nog minder zijn dan een straatmaker.
Ik werk daar, dus denk dat ik het wel weetquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
correctie: die zal je niet zien(in burger bijvoorbeeld )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |