Ohja..quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:50 schreef ChopperMick het volgende:
die uit chili, maar hoe heet dat kreng ook al weer....kan niet zo goed tegen kou....shit
weet het weer: Galapagos. toch handig als je wel es nazoekt op een antwoordquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:58 schreef Maringo het volgende:
leven er daar waar darwin heeft gezeten niet ook piguins? vorige week nog een vraag over die eilanden gehad...Galapoga eilanden ofzo...
nazoeken?quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
weet het weer: Galapagos. toch handig als je wel es nazoekt op een antwoord
Maar dan nog. Yestuur is eerderquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
weet het weer: Galapagos. toch handig als je wel es nazoekt op een antwoord
mja als er een vraag is geweest, nazoeken, als het je een intressantonderwerp lijkt.Ben gek van topogafie, en die vraag wist ik niet, dan zoek ik vervolgens meer erover op.quote:
Okay danquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
mja als er een vraag is geweest, nazoeken, als het je een intressantonderwerp lijkt.Ben gek van topogafie, en die vraag wist ik niet, dan zoek ik vervolgens meer erover op.
ff tussendoor, ik speel nog wel eerlijk hoor, ik zoek alleen erna.
je bent dus niet mild met typfoutenquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Maar dan nog. Yestuur is eerder
+ pinguin. Tis al goed, ik zal toch geen eerste meer worden voor de resetquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:06 schreef erkel het volgende:
Tsjah, volgens mij had Maringo het antwoord al, behalve 1 letter dan.
eenschquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:09 schreef MaJo het volgende:
Gaan we hierna weer verder met niet biologische vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |