Sukkelquote:Op zaterdag 8 september 2007 03:38 schreef -En4Cer- het volgende:
Gvd zeg!
Ik heb nu 3 pleisters op mijn linkerarm! En bloeden! Bloeden als de hel gvd!
Krijg je met alcohol he.. Fietsen + veel alcohol = no thx T__T
Nu ga ik slapen want iedereen gaat zeggen dat het mijn eigen schuld is![]()
Jullie wel eens eens gewond geraakt tijdens de fietstocht van de kroeg naar huis?
Kun jij hem die van jou anders even sturen?quote:Op zaterdag 8 september 2007 03:48 schreef golfer het volgende:
Heb je wel pleisters met disney-figuren erop?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 03:38 schreef -En4Cer- het volgende:
Gvd zeg!
Jullie wel eens eens gewond geraakt tijdens de fietstocht van de kroeg naar huis?
Wat zal jij eenzaam worden, prutser,quote:Op zaterdag 8 september 2007 03:57 schreef vanBnaarC het volgende:
dood aan alle mensen die alcohol nuttigen![]()
Moraalridderquote:Op zaterdag 8 september 2007 03:57 schreef vanBnaarC het volgende:
Poging tot centraal topic denk ik.quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:13 schreef splendor het volgende:
[Waarom] dat eerste woord tussen haakjes
Kan ie beter een centraal kneuzentopic maken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:14 schreef 700MB het volgende:
[..]
Poging tot centraal topic denk ik.
keertje de weg en t spoor tegelijk oversteken met als resultaat dat mn band in die geul van de spoorwegovergang bleef steken..... 2 maanden gehinkt ipv gelopen.....quote:Op zaterdag 8 september 2007 03:38 schreef -En4Cer- het volgende:
Gvd zeg!
quote:Op zaterdag 8 september 2007 03:57 schreef vanBnaarC het volgende:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:58 schreef reetveter het volgende:
Wou laatst bij iemand achterop springen met een niet al te nuchtere kop, zo heel stoer met 2 benen aan een kant...![]()
vloog er alleen helemaal over heen, volgende dag beetje veel last van me rug![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:20 schreef Rnej het volgende:
[..]
keertje de weg en t spoor tegelijk oversteken met als resultaat dat mn band in die geul van de spoorwegovergang bleef steken..... 2 maanden gehinkt ipv gelopen.....
quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:14 schreef B_BOY het volgende:
ik gister ook gepleurd en niet te zuinig maarja eik geen schade volgens mij behalve dat 1 kant van me fiets nog meer is afgeschaaft en gedeukt maarja hoort erbij he.
ow en een gat in me broek zie ik nu.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:14 schreef B_BOY het volgende:
ik gister ook gepleurd en niet te zuinig maarja eik geen schade volgens mij behalve dat 1 kant van me fiets nog meer is afgeschaaft en gedeukt maarja hoort erbij he.
Ken ik jou?quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:06 schreef Mike.Strutter het volgende:
Een vriend van mij kan zelfs in slaap vallen op zijn fiets. Het logische gevolg is dan dat hij op de grond valt en weer wakker schrikt
Jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:19 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ben jij iemand die al fietsend in slaap kan vallen dan.
Je bent in elk geval niet alleen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:22 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Jaen dan het liefst midden op een kruispunt, zie post hier ergens boven
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |