En zolang je nog achter de PC zit te typen gaat het allemaal nog prima met je!quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:40 schreef DeDar het volgende:
Dat mensen dit door moeten maken
Elke malloot werkt daar tegenwoordig, ze kennen net de friet erin flikkeren maar enige kennis van zaken is ver te zoeken en snel zijn ze ook al niet.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
In een snackbar kan je ook prima bedienen.![]()
Het gevolg van wiet en alcohol.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:43 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Elke malloot werkt daar tegenwoordig, ze kennen net de friet erin flikkeren maar enige kennis van zaken is ver te zoeken en snel zijn ze ook al niet.![]()
Moet je het ook maar aan de grote mensen overlatenquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:40 schreef DeDar het volgende:
Dat mensen dit door moeten maken
When I wake up in my makeupquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:26 schreef DeDar het volgende:
[..]
Ik heb net boven de plee gehangen en ik durf niet meer te bewegen, dus ik blijf hier mooi zitten. Bovendien ben ik een perfectionist en eis ik van mezelf dat ik mijn tanden poets en mijn make-up eraf haal, voordat ik ga slapen. Zodoende lijkt het opstaan om naar bed te gaan nog onaantrekkelijker, gezien er nog een heel ritueel aan vooraf dient te gaan. Misschien sla ik het vandaag toch wel over.
Volgens mij is ze aan het droogneukenquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:48 schreef Ringo het volgende:
http://youtube.com/watch?v=toPP4bs0avk![]()
Je moet 't kunnen beheersen, eerst veel bier en dan weed is op zeker een crash, het omgekeerde ook.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het gevolg van wiet en alcohol.
Wat ligt dat wijf neukbewegingen te maken?quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:48 schreef Ringo het volgende:
http://youtube.com/watch?v=toPP4bs0avk![]()
Jah, ik denk dat hij zeer gecharmeerd zal zijn van een zieke zuipende weed junky die bovendien nog de halfverteerde restjes van voorafgaande vreetkick aan haar kin heeft hangen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:47 schreef DeDar het volgende:
Ik wil iemand die me naar mijn bed draagt. Prins William ofzo
quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:47 schreef DeDar het volgende:
Ik wil iemand die me naar mijn bed draagt. Prins William ofzo
Ik ben nog best charmant hoor, momenteelquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:52 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Jah, ik denk dat hij zeer gecharmeerd zal zijn van een zieke zuipende weed junky die bovendien nog de halfverteerde restjes van voorafgaande vreetkick aan haar kin heeft hangen.
Pics!quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:53 schreef DeDar het volgende:
[..]
Ik ben nog best charmant hoor, momenteel
Ooo in dat geval!....neuken?quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:53 schreef DeDar het volgende:
[..]
Dat vraagt om een foto.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:53 schreef DeDar het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |