En je weet nog niet dat je luncht in de mensa?quote:
Misschien dat niet iedereen in de Mensa gaat zitten. Zou jij ook niet leuk vinden want dan zit 't propvol.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:08 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En je weet nog niet dat je luncht in de mensa?
Fair enough, maar om nou te claimen dat er niemand zit...quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Misschien dat niet iedereen in de Mensa gaat zitten. Zou jij ook niet leuk vinden want dan zit 't propvol.![]()
In het kader van internationalisering van de academische wereld heet zoiets tegenwoordig een "Food Plaza", althans, bij ons. Persoonlijk ben ik er nog niet over uit welke naam het lelijkst is... En kantine klinkt inderdaad als broodje bal na het voetbal of als de lunchplaats van fabrieksarbeiders.quote:Op maandag 10 september 2007 23:48 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Een mensa.![]()
Duidelijk geen student dus.![]()
Ik zeg toch nergens dat ik dat niet wéét?quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:08 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En je weet nog niet dat je luncht in de mensa?
Uiteraard onzin, een gewone chillerd die negens haalt zal niemand contactgestoord noemen. Een nerdje die alleen maar leert en geen vrienden heeft/kan maken en negens haalt, tja dat is een contactgestoorde ja. Moet je nou eens in Delft kijken, barst daar gewoon van de nerdjes.quote:Op maandag 10 september 2007 23:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zit wel wat in. Beta-studies hebben gewoon een ontzettend nerd-imago. Alhoewel daar natuurlijk ook een reden voor is.Alleen wordt er in 't buitenland toch blijkbaar nog wel een beetje respect getoond voor iemands keuzes en hard werken. In Nederland is 't cool om met zo min mogelijk studie een studententien te halen. Als iemand in Nederland boven het moyenne uitsteekt, is diegene gelijk een stuud/contactgestoord/nerd o.i.d.
Zal best maar er heerst hier wel degelijk een maaiveldcultuur. Moet je de berichten maar eens kijken op die jongen die met 5 of 6 tienen N&T haalde. (Je weet wel, die buschauffeur wilde worden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:17 schreef Stigma het volgende:
[..]
Uiteraard onzin, een gewone chillerd die negens haalt zal niemand contactgestoord noemen. Een nerdje die alleen maar leert en geen vrienden heeft/kan maken en negens haalt, tja dat is een contactgestoorde ja. Moet je nou eens in Delft kijken, barst daar gewoon van de nerdjes.
Vandaar dat het daar zo stil is op straat. Ik heb wellis een aflevering gezien van die serie Delft Blauw, op straat geen klap te doen, en 's avonds om 19.00 uurquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:17 schreef Stigma het volgende:
[..]
Uiteraard onzin, een gewone chillerd die negens haalt zal niemand contactgestoord noemen. Een nerdje die alleen maar leert en geen vrienden heeft/kan maken en negens haalt, tja dat is een contactgestoorde ja. Moet je nou eens in Delft kijken, barst daar gewoon van de nerdjes.
Studenten in school??!!quote:Op woensdag 12 september 2007 15:06 schreef W00fer het volgende:
[..]
Vandaar dat het daar zo stil is op straat. Ik heb wellis een aflevering gezien van die serie Delft Blauw, op straat geen klap te doen, en 's avonds om 19.00 uurnog vollop studenten in school. WTF
![]()
quote:
Dat blijkt. Je hebt nog veel te lerenquote:Op woensdag 12 september 2007 23:37 schreef mcDavid het volgende:
't is allemaal school, allemaal les, allemaal huiswerk, en het zijn allemaal studenten.
mensen die termen als "uni" gebruiken zijn gewoon diep triest.
En ja ik doe HBO.
Ze noemen zichzelf zeker professorquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:25 schreef miodzio het volgende:We worden door docenten 'studenten genoemd
Fout. Je doet een beroepsopleiding.quote:We volgen een studie
Maar een school is een gebouw, ik heb niet zo'n gebouw. Ik zit op allerlei lokaties en in enorme collegezalen. Ik verzin de term 'educatorium' niet zelf. Ik zie niet in waarom ik het woord school in de mond zou moeten nemen als niet arrogante student zijnde als het simpelweg geen school betreft.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:25 schreef W00fer het volgende:
Ja een plek waar onderwijs wordt gegeven vind ik een school, klaar.
Stelletje puta's niks patsen met Universitair of tertair onderwijs gebral, dat het nou een universiteit heet wil niet zeggen dat het geen school is.
Merendeel van de TU studenten zegt ook ja ik was vandaag op school.
U riep?quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:46 schreef immortalsean het volgende:
[afbeelding]
je bent deze held vergeten.
En aan de universiteit wordt gewoon wetenschappelijk onderwijs gegeven.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:45 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf zeker professor
[..]
Fout. Je doet een beroepsopleiding.
Heb je dan recht van spreken?quote:Op woensdag 12 september 2007 23:37 schreef mcDavid het volgende:
't is allemaal school, allemaal les, allemaal huiswerk, en het zijn allemaal studenten.
mensen die termen als "uni" gebruiken zijn gewoon diep triest.
En ja ik doe HBO.
En er werken gewoon mensen!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En aan de universiteit wordt gewoon wetenschappelijk onderwijs gegeven.
Met de nadruk op wetenschappelijk Er ontbreekt een B in het WO.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En aan de universiteit wordt gewoon wetenschappelijk onderwijs gegeven.
Mijn propedeuse is afgeschaft. Het zou niks meer waard zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 00:16 schreef Varr het volgende:
HBO'ers die trouwens WO willen doen, dat is zo makkelijke, propedeuse halen in eerste jaar is een schijntje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |