Wat jij zegtquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:46 schreef Koploperkopper het volgende:
Ze vervelen zich gewoon, als de man thuis is moeten ze ineens gaan koken en geneukt worden.
How boring heb je dan geen eigen leven?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:46 schreef Koploperkopper het volgende:
Ze vervelen zich gewoon, als de man thuis is moeten ze ineens gaan koken en geneukt worden.
Blijkbaar de online vrouwen waar jij met omgaat niet?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
How boring heb je dan geen eigen leven?
ik vind dat sneu!quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:48 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Blijkbaar de online vrouwen waar jij met omgaat niet?
Vraag of ze eens de stad in willen een bakkie pleur drinken!quote:
Zeg dat tegen hen, niet tegen onsquote:
Amenquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:24 schreef Zerg het volgende:
JIj moet echt je bek houden. Jij bent echt zo debiel. Ik zit hier niet zo lang, maar ik heb zo een hekel aan jou![]()
. Die domheid van je is echt ongelovelijk ! Pleeg zelfmoord aub. De wereld is echt beter af zonder jou, dit meen ik en zeg ik echt niet gauw. Dom varkenskind
Overigens, over wie heb je het...quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:24 schreef Zerg het volgende:
JIj moet echt je bek houden. Jij bent echt zo debiel. Ik zit hier niet zo lang, maar ik heb zo een hekel aan jou![]()
. Die domheid van je is echt ongelovelijk ! Pleeg zelfmoord aub. De wereld is echt beter af zonder jou, dit meen ik en zeg ik echt niet gauw. Dom varkenskind
quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:24 schreef Zerg het volgende:
Ohquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:38 schreef Zerg het volgende:
Zhe-debillll natuurlijk,s
Hou je bek eens kutkindquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:10 schreef T3rr0r het volgende:
Wat een kutOP.
Stil eens, ik mag Zerg welquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:40 schreef ikJur het volgende:
mag je wel op internet to zo laatvan papa en mama?
HAIquote:
Rot eens op kutkloon !quote:
Hou je bek!quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:40 schreef ikJur het volgende:
mag je wel op internet to zo laatvan papa en mama?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |