Onbereikbare liefde.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:26 schreef Cubewoods het volgende:
Samenvatting?
Giel Beelen, onze nationale linkse moraalridder, de man die zo graag de wereld wil verbeteren maar intussen zelf een miljoen euro per jaar bij de publieke omroep wegharkt,quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:26 schreef Cubewoods het volgende:
Samenvatting?
da's geen samenvatting, alleen de eerste zin van je oppo, lambal.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:27 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Giel Beelen, onze nationale linkse moraalridder, de man die zo graag de wereld wil verbeteren maar intussen zelf een miljoen euro per jaar bij de publieke omroep wegharkt,
Dat ranzige rooie arbeiderspetje van hem maakt het plaatje inderdaad helemaal af.quote:
Hoeveel?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:36 schreef hugecooll het volgende:
Tegen het juiste bedrag vanavond nog
Oké, ik vond dat die zin het verhaal wel aardig samenvatte. En dit dan:quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:30 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
da's geen samenvatting, alleen de eerste zin van je oppo, lambal.
?quote:Kortom: Giel Beelen, de vleesgeworden hypocrisie met een stinkend sausje van Hollandse middelmatigheid, de man die symbool staat voor alles wat er mis is met dit land.
Nee, 538 is niet FM-waardig. Dat is iets anders.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:34 schreef Eix het volgende:
Tis dat ik 's ochtends wel Giel moet luisteren omdat 538 Limburg niet FM waardig acht
Het bovenstaande verbaast me allemaal niks. Je moet ook wel een beetje een sneu middematig wijf zijn als je vrijwillig op de ongetwijfeld rottende, vergeelde en naar dood vlees riekende pik van Giel plaatsneemt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:44 schreef Buschetta het volgende:
Om TS wat op te vrolijken...
ik zat bij z'n vriendin in de klas. En wat een aandachtshoer was datOp een gegeven moment kwam ze met een verhaal dat ze een dodelijke ziekte had
Wat natuurlijk niet waar bleek te zijn. Ze fakete zelfs een keer een soort aanval in de klas
Ook neukte de halve school met haar. Ik kan je uit persoonlijke ervaring vertellen dat ze ongelovelijk slappe hangtieten heeft.
Wel aardig meisje hoor maar ubersneu....
Giel ken ik niet echt omdat ik geen radio & TV luister/kijk (alleen sloebers doen dat). Verder gun ik het haar wel omdat ze toch niets anders zou kunnen denk ik behalve neuken.
En voor er mensen zijn die zeggen dat ik jaloers ben.... Nee mijn vriendin is mooi en slim. Al zou ik het niet erg vinden als het jaarsalaris van Giel op mijn bankrekening belandde bij toeval
Da's erg lief van je.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:06 schreef Liefste. het volgende:
Omdat je het zo leuk brengt ben ik het met je eens!
Kijk, hier hebben we de eerste fan.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Giel is lachen! Giel is cool! En waneer gaat de TS dan eindelijk eens dood met zijn domme gelul?
Ik ben je eerste donateurquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:39 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Hoeveel?
Ik zit er serieus over te denken een stichting "Help Giel de wereld uit!" in het leven te roepen, Giro 666, met als doel genoeg liquide middelen te verzamelen om een huurmoordenaar uit Albanië in te laten vliegen en Giels rottende vergeelde lichaam nog een beetje rotter en geler te laten maken.
iddquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:37 schreef Shitonya het volgende:
Er moeten wel meer mensen dood.. maar die gaan ook maar niet.
Ja leuk tochquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gelukkig zit ie veilig weggestopt in de nacht vandaag.
De halve school neukte met iemand die beweerde een dodelijke ziekte te hebben ? Het niveau lag daar ook niet echt hoog zeker?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:44 schreef Buschetta het volgende:
Om TS wat op te vrolijken...
ik zat bij z'n vriendin in de klas. En wat een aandachtshoer was datOp een gegeven moment kwam ze met een verhaal dat ze een dodelijke ziekte had
Wat natuurlijk niet waar bleek te zijn. Ze fakete zelfs een keer een soort aanval in de klas
Ook neukte de halve school met haar. -
Eensch is ^^quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Giel is lachen! Giel is cool! En waneer gaat de TS dan eindelijk eens dood met zijn domme gelul?
quote:Aandachtstrekker Beelen (Eric van de Beek, Elsevier)
VARA's radiodiskjockey Giel Beelen heeft sinds een paar weken een eigen show op televisie. Voor het programmaonderdeel Het Naaktgesprek, waarbij Beelen in adamskostuum een naakte bekende Nederlander interviewt, eindigt hij steevast met de vraag 'Wie is...'. Het antwoord stelt, net al de rest van het gesprek, steevast teleur: 'Ik ben Ellen ten Damme, 39 jaar, woon in Amsterdam en zing'; 'Lange Frans, dat ben ik. Meer kan ik er niet van maken.'. Qua beeldvulling leveren de gesprekken ook al niks op. Het enige bloot dat we van de BN'ers te zien krijgen, zijn hun ruggen en schouders.
In een ander programmaonderdeel, De Klaagmuur, haalt Beelen mensen uit het studiopubliek die zeggen zich ergens aan te ergeren en nodigt ze uit hun woede af te reageren door met een honkbalknuppel een tuinameublement stuk te slaan, een servies kapot te gooien of andere vernielingen aan te richten.
De shockjock sluit zijn show af door zichzelf te onderwerpen aan een experiment van het soort waar het MTV-programma Jackass groot mee is geworden: hij laat zich neerschieten met een verlammingspistool, laat zich volstoppen als een foie gras-gans of laat zich martelen door onderdompeling.
De man die Beelen een boa constrictor om zijn nek vouwde, bleek goed in de gaten te hebben waar het in het programma om draait. 'Jij wilt graag op televisie, hè?'
Die boa constrictor had van mij wel langer om zijn nek mogen hangen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:51 schreef BdR het volgende:
een column uit Elsevier vat Giels tv programma goed samen, Giel wil gewoon op tv.. punt.
[..]
Beste OP die ik tot nu toe gelezen hebquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:23 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Giel Beelen, onze nationale linkse moraalridder, de man die zo graag de wereld wil verbeteren maar intussen zelf een miljoen euro per jaar bij de publieke omroep wegharkt, de man die zich ergert aan onfatsoen en respectloosheid bij anderen maar intussen zelf geen enkel respect voor anderen en andermans ideeën op kan brengen (en ongevraagd de ene na de andere sigaret uitblaast in andermans gezicht), de man die afgeeft op bekende Nederlanders maar intussen zelf elke gelegenheid aangrijpt om zoveel mogelijk aandacht rond z'n eigen persoontje te genereren (inclusief het verorberen van een menselijke placenta, aandachtshoer!). Giel Beelen, de man met het sneue petje, van wie iedereen al zeker weet dat hij met z'n gele gebit ongelofelijk uit z'n bek stinkt, ook al heb je hem nog nooit ontmoet. Kortom: Giel Beelen, de vleesgeworden hypocrisie met een stinkend sausje van Hollandse middelmatigheid, de man die symbool staat voor alles wat er mis is met dit land. Wanneer gaat Giel Beelen nou eindelijk eens dood?
iddquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:26 schreef ikJur het volgende:
ik vind em ook altijd maar vunzig overkomen. En met dat populistische geblaat erbij heb ik geen hoge ranzige pet van hem op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |