Ow ja! Maar ik zou willen dat Adele het had gezongen, ik vind Rita maar helemaal náks!quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:04 schreef qonmann het volgende:
Rita Corrita
Waarover?quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:18 schreef ElizabethR het volgende:
Ik had het nog niet gezien, maar er was veel commotie over las ik, dus heb ik net even die scene bekeken van de meiden van Halal en Hans Teeuwen. Nou, wat zijn dat domme meiden zeg. Zo geindoctrineerd enzo. En van grapjes houden ze ook al niet. Dat Hans de moeite nog neemt om daar serieus op in te gaan zeg!!
Deze scenequote:
'k vond het wel een aardige hint, als je niet in de buurt woont is het nog niet zo eenvoudig dat te radenquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:21 schreef ScottTracy het volgende:
Abcoude
Die middelste is gewoon een man hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:27 schreef qonmann het volgende:
pretenders ?
wat een gezeik om niks is het toch altijdquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Deze scene
Hans wordt aangevallen op het beledigen van die meiden. Kijk maar effe.
Je reinste kolder. EN dan was er in dat programma ook nog sprake van iemand die wegliep omdat er een minirok werd getoond, en er was sprake van dat zo'n moslim had gezegd dat homoseksualiteit een zonde is. Echt, ik discrimineer niet, maar mijn hemel. Wat een nonsens!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |