Peace! Man!!! +1quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:29 schreef peaceman het volgende:
Rage against the machine
quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:35 schreef Berkery het volgende:
Mika
Hij is in ieder geval bloedirritant.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:35 schreef ElizabethR het volgende:
Morello is precies 1 jaar en 11 maanden jonger dan ik!! En Mika is... wat.... 18???
Big girl, you are meezingerquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval bloedirritant.
Neu, ga maar hints geven ofzo.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:39 schreef peaceman het volgende:
te moeilijke vraag?
quote:
Het lijkt me er meer eentje voor de buren, maar daar heb ik ook geen ideequote:Op vrijdag 7 september 2007 23:39 schreef peaceman het volgende:
te moeilijke vraag?
Ja!! Een meneer van Baywatch maar dan 's-nachts!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:41 schreef peaceman het volgende:
hints geven voor zoiets, kan best moeilijk zijn....
ik doe een poging:
het heeft met de nacht te maken
Hoezo? Ik vind het best een goeie gitarist.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:43 schreef starla het volgende:
zijn optreden op lowlands....naaah, was gewoon zielig voor het publiek
pinkpop bedoel je denk ik?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:43 schreef starla het volgende:
zijn optreden op lowlands....naaah, was gewoon zielig voor het publiek
hij is een goede gitarist, maar songwriten...quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het best een goeie gitarist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |