over een uurtje voel je je wel weer gewoon down joh. Dat is tenminste stabielquote:Op maandag 17 september 2007 19:25 schreef birdydontfly het volgende:
Beetje bang. Ik ben zo goed als blut. Terwijl ik een paar uur geleden nog heeeel veel geld had.
Ik hoop maar dat ik dik ga verdienen op die crafty markt.. poeh.
quote:Op maandag 17 september 2007 19:28 schreef Aoristus het volgende:
[..]
over een uurtje voel je je wel weer gewoon down joh. Dat is tenminste stabiel
Tegen mij zeggen ze altijd dat alles goed komt, dus dat zeg ik nu tegen jou: "alles komt goed"quote:Op maandag 17 september 2007 18:04 schreef Shivers het volgende:
gaat niet de goede kant op .... kan t niet aan...
Muziek luisteren, zoek nummers op YouTube en leef je lekker in.quote:Op maandag 17 september 2007 21:34 schreef Tarara het volgende:
Ik voel me kut!Heb allemaal zware dingen aan mijn kop en geen idee wat ik met mijzelf aan moet.
![]()
Ik ben ook blut. en ik moet nog zoveel dingen betalen..quote:Op maandag 17 september 2007 19:25 schreef birdydontfly het volgende:
Beetje bang. Ik ben zo goed als blut. Terwijl ik een paar uur geleden nog heeeel veel geld had.
Ik hoop maar dat ik dik ga verdienen op die crafty markt.. poeh.
Alsjeblieft niet, alle nummers lijken wel een bepaalde boodschap aan mij duidelijk te willen maken. Verdomme, ik heb geen idee wat ik moet doen, kan bij niemand meer terecht. ik voel me zo alleen opeens!quote:Op maandag 17 september 2007 23:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Muziek luisteren, zoek nummers op YouTube en leef je lekker in.
quote:
welke uitslag? ben ik iets vergeten?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:20 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
![]()
OT:zin in vanaaf, en zenuwachtig voor uitslag![]()
Big boss op bezoek gehad vandaag...quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:21 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
welke uitslag? ben ik iets vergeten?![]()
ik ben moeeeeee, ik heb zo slecht geslapen![]()
oooo ik duim de hele dag! sms ff!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:26 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Big boss op bezoek gehad vandaag...
*kusje geeft...quote:Op woensdag 19 september 2007 12:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik baal hard van mezelf.
quote:
Dit komt in de buurt.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
F.U.C.K.I.N.G. G.R.E.A.T.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |