Meisje toch...quote:Op zondag 9 september 2007 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog iets verdrietiger dan eerder vandaag.
Al die drank van afgelopen avond heeft zeker niet meegeholpen.quote:Op zondag 9 september 2007 18:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vreselijk veel buikpijn/maagzuur![]()
Succes vandaagquote:Op zondag 9 september 2007 22:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel
Schoonfamilie-reünie viel best mee, flink wat Hoegaarden achter de kiezen
Nu richting bed maar, aangezien morgenvroeg alles weer tiptop in orde moet zijn en ik recht moet kunnen sturen
idemquote:Op maandag 10 september 2007 08:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
op zich goed..een beetje zenuwachtig, wordt een spannende week....![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 14:45 schreef Miam het volgende:Ik mis hem en alles eromheen. ik wil aangeraakt worden.
![]()
Ik voel me echt heel wazig.
Tnx meisquote:Op maandag 10 september 2007 15:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
OT: Voel me wazig.. beetje hoofdpijn, beetje buikpijn, beetje duizelig
Ik weet precies wat je bedoeld! Ik heb hetzelfde, maar dat weet je.quote:Op maandag 10 september 2007 16:18 schreef Miam het volgende:
[..]
Tnx meis![]()
Ik heb zo nu en dan van die momenten.. gelukkig is het niet continu enzo..
Voel me best oke nu.
Het gaat alweer aardig beter.quote:Op maandag 10 september 2007 09:20 schreef Urquhart het volgende:
Combinatie van spanning en somberheid
quote:Op maandag 10 september 2007 18:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoeld! Ik heb hetzelfde, maar dat weet je.
Gelukkig gaat het al beter met je!
kop op hequote:Op dinsdag 11 september 2007 09:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
kut geslapen......nu heb ik overal pijn in mijn rug en schouders...
..en ik word steeds meer zenuwachtig voor vanavond.....
![]()
![]()
komt vast wel goed...toch..????quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
kop op henog een paar uurtjes
OT, gaar met koppijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |