Volgens mij niet. Tot fs2004 was het altijd shift-enter en shift-backspace maar bij fsX werkt dat niet.quote:Op zondag 9 september 2007 22:00 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Kun je het beste de Virtual Cockpit (3D Cockpit) gebruiken. Anders page up page down toch?
Settings, display, hardware als ik het goed zegquote:Op zondag 9 september 2007 23:06 schreef NED het volgende:
Is er iemand die me kan vertellen hoe dat moet?
Het kan, maar ik kan het nu ff niet testenquote:Op zondag 9 september 2007 22:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb fsX er net afgegooid om bovenstaande reden. Kan iemand met fsX het even uittesten dan installeer ik 'm weer.
Deze code krijg je van de ATC (Air Traffic Control) en voer je in in de transponder. De transponder zendt deze vervolgens naar de ATC terug , waardoor de ATC jouw vliegtuig kan identificeren op de radar.quote:Op maandag 10 september 2007 17:07 schreef GoodGawd het volgende:
Waar is de squawk code voor?
Wat klopt er? Dat je met Ctrl-enter je stoel hoger zet? En hoe dan weer lager?quote:Op maandag 10 september 2007 00:38 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Klopt wat Piles zegt.
Piles heeft mij zojuist geholpen bij het landen op Schiphol nadat ik eerst een keer over de landingsbaan vloog. na een rondje kon ik alsnog landen!!
Piles bedankt!
Welke moet ik dan nemen? nav2 ofzo?quote:Op maandag 10 september 2007 17:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Deze code krijg je van de ATC (Air Traffic Control) en voer je in in de transponder. De transponder zendt deze vervolgens naar de ATC terug , waardoor de ATC jouw vliegtuig kan identificeren op de radar.
Volgens mij gaat het vanzelfquote:Op maandag 10 september 2007 21:36 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Welke moet ik dan nemen? nav2 ofzo?
Niet in FS 10quote:Op maandag 10 september 2007 21:36 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Volgends mij is het Shift+Enter stoel omhoog, Shift+Backspace stoel omlaag.
De transponder is dat kleine blokje onder de radio en navigatieapparatuur.quote:Op maandag 10 september 2007 21:36 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Welke moet ik dan nemen? nav2 ofzo?
O sorry ging het over FSX ik had het idd over FS2004, mijn excuus.quote:
Niemand?quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:31 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Soms ben ik die groene pijlen van de runway kwijt op mijn GPS. Hoe komt het dat die af en toe niet te zien zijn en nog beter, hoe krijg ik ze terug?
Die groene pijlen hebben te maken met de ILS van de runway. Niet elke runway heeft ILS, dus je zult ook niet overal die groene pijlen zien. Als er wel ILS zou moeten zijn moet je inderdaad inzoomen. Maar verder staat het antwoord van veel van je vragen al honderden keren op internet, dus zoek liever wat langer door. Anders bestaat dit topic uit één en al vragenquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:31 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Soms ben ik die groene pijlen van de runway kwijt op mijn GPS. Hoe komt het dat die af en toe niet te zien zijn en nog beter, hoe krijg ik ze terug?
Bedankt voor je antwoord.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:47 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Die groene pijlen hebben te maken met de ILS van de runway. Niet elke runway heeft ILS, dus je zult ook niet overal die groene pijlen zien. Als er wel ILS zou moeten zijn moet je inderdaad inzoomen. Maar verder staat het antwoord van veel van je vragen al honderden keren op internet, dus zoek liever wat langer door. Anders bestaat dit topic uit één en al vragen.
Ik ben NL-2000 aan het downloadenquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:24 schreef LoggedIn het volgende:
wel grappig dat mijn screens nogsteeds gebruik worden in de OP![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |