Minder snel vliegenquote:Op zondag 9 september 2007 15:29 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Hij zegt Overspeed? wat te doen?
Done!!quote:Op zondag 9 september 2007 15:37 schreef Piles het volgende:
Zet je PM ff aan, dan krijg je m'n msn
Maar ik ga nu eerst ff een 747 op Innsbruck zetten
Nee moet dat?quote:Op zondag 9 september 2007 15:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Heb je wel een hoogte ingesteld dan?
Verder via msn? Anders vervuilen we dit topic wel ergquote:Op zondag 9 september 2007 15:54 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik laat hem nu dalen naar 2900 ft.
quote:
Op je AP panel staat altitude. Met dat draaiwieltje kun je een hoogte instellen bijv. 5000. Druk dan op het knopje [alt] (moet wel je AP aan staan) en je vliegtuig klimt/daalt naar de geselecteerde hoogte.quote:Zo ja: waarschijnlijk welMaar hoe?
http://library.avsim.net/quote:Op zondag 9 september 2007 19:09 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Oja waar kan ik die skins voor vliegtuigen enzo downloaden? want ik heb alleen die standaard en wil graag KLM enzo hebben
Kun je het beste de Virtual Cockpit (3D Cockpit) gebruiken. Anders page up page down toch?quote:Op zondag 9 september 2007 21:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hoe kan ik het zicht vanuit de cockpit verbeteren? Dwz meer zicht naar de grond en niet alleen bleu sky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |