ja duhh snapt m'n neusquote:Op zondag 9 september 2007 12:20 schreef NED het volgende:
Ik heb die dingen nog nooit gebruikt
Je kan ook prima vliegen zonder pedalen
Heb je wel al vlieglessen gehad?quote:Op zondag 9 september 2007 13:02 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik ben nu bezig met landen op de ILS maar hij zegt dan turn to 130 graden maar hoe zie ik of ik goed ga etc? snap er de ballen niet van
Volg nou gewoon eerst die vlieglessen eens, wij hebben het ook niet geleerd door zomaar wat te doenquote:Op zondag 9 september 2007 13:02 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik ben nu bezig met landen op de ILS maar hij zegt dan turn to 130 graden maar hoe zie ik of ik goed ga etc? snap er de ballen niet van
Probeer het anders een VFR, niet IFRquote:Op zondag 9 september 2007 14:23 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[...]
Laat maarquote:Op zondag 9 september 2007 14:32 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Wat bedoel je met VFR en IFR?
Niks, dat is pas voor het allerlaatste stukje...quote:Op zondag 9 september 2007 14:50 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Het gaat mij erom dat ik ergens kom en kan landen.
Wat moet ik bijvoorbeeld hier doen en invullen?
[afbeelding]
Ja maar dat is voor mij nog abacabra, oke die radio heb ik nu weggedaan...hoe moet ik die GPS gebruiken?quote:Op zondag 9 september 2007 14:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Niks, dat is pas voor het allerlaatste stukje...
Heb je het vorige topic al doorgelezen?
Op de D van direct drukken geloof ik in het GPS schermquote:Op zondag 9 september 2007 14:53 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Ja maar dat is voor mij nog abacabra, oke die radio heb ik nu weggedaan...hoe moet ik die GPS gebruiken?
Ik druk op D maar er gebeurd nietsquote:Op zondag 9 september 2007 14:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Op de D van direct drukken geloof ik in het GPS scherm
En dan de code van Frankfurt invoeren
Dan nav schakelaar op gps
Nav on en Ap on
De eerste 2 stappen hoef je niet te doen, de route zit al in je GPSquote:Op zondag 9 september 2007 14:59 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Ik druk op D maar er gebeurd niets![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |