Is dat neit 4 gb groot ofzo?quote:Op zondag 16 september 2007 18:10 schreef GoodGawd het volgende:
NL-2000? Is dat de nieuwe texture van Nederland? Zo ja waar heb je die vandaan?
5 DVD's jaquote:Op zondag 16 september 2007 18:11 schreef YellowBanana het volgende:
[..]
Is dat neit 4 gb groot ofzo?
quote:Op zondag 16 september 2007 18:31 schreef GoodGawd het volgende:
Soort van Addon?
NL2000 is voor FS2004 hèquote:Op zondag 16 september 2007 18:33 schreef GoodGawd het volgende:
trouwens mijn pc kan fsx net aan. Net = medium High. Heeft NL2000 dan wel zin
Beetje maarquote:Op zondag 16 september 2007 18:46 schreef YellowBanana het volgende:
Die NL2000 is groter dan het spel
Ik heb allebeiquote:Op zondag 16 september 2007 18:58 schreef YellowBanana het volgende:
Heeft iemand hier FS04? Ik heb wat tips nodig, misschien ga ik het nog wel een keer installen..
FSX is al een stuk actueler natuurlijk, maar wel met alle standaardgebouwen, en niet de realistischequote:Op zondag 16 september 2007 18:58 schreef GoodGawd het volgende:
Ah jammer dat het voor 2004 is. Is er ook zoeits voor FSX? Of is FSX al standaart zo mooi dat dat niet hoeft?
Voor jou hetzelfde als wat ik vorige keer tegen LeipeShitOuwe zei:quote:Op zondag 16 september 2007 19:16 schreef YellowBanana het volgende:
Ja, ILS heette dat ofzo. Dus dan ging ie lama zeggen naar het vliegveld en dan kwam ik redelijk recht op het vliegveld af... maar wat doe ik dan? Hoe krijg ik die 747 aan de grond?
quote:Op zondag 9 september 2007 13:42 schreef Piles het volgende:
Volg nou gewoon eerst die vlieglessen eens, wij hebben het ook niet geleerd door zomaar wat te doen
Wel een joystick toch? Zonder gaat het nietquote:Op zondag 16 september 2007 19:23 schreef YellowBanana het volgende:
Ik ga altijd scheef, de wings niet geleveld of ik mis het hele vliegveld. Frustrerend.
Zet je de crash uitquote:Op maandag 17 september 2007 08:06 schreef GoodGawd het volgende:
Niet kunnen landen = onvermijdelijke crash
Als het goed is krijg je te horen welke landingsbaan je moet gebruiken en of je toegang hebt.quote:Op maandag 17 september 2007 10:51 schreef YellowBanana het volgende:
Maareh. leg uit wat ik moet doen dan als ik dat vliegveld recht voor me heb.
Ik vind het zelf wel geinig om een gebiedje met eilandjes te zoeken en vervolgens gewoon van het ene naar het andere eilandje te vliegen. Kan je met een kwartiertje klaar zijn.quote:Op maandag 17 september 2007 13:05 schreef YellowBanana het volgende:
Oke bedankt Jordy, echt vet. Ik zal maar eens die lessen gaan volgen dan. Heeft iemand btw een (leuke) route om te vliegen met zon cessna (van blabla naar blabla), niet te lang maar dat ik het landen kan oefenen?
Ze zijn zo realistisch mogelijk, als je dat leuk vindt tenminste.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:13 schreef GoodGawd het volgende:
Waarom zijn online FS communities zoals IVAO en VATSIM beter dan de gewone online FS?
Kheb de filmpjes van NL2000 op YuoTube bekekenquote:Op zondag 16 september 2007 18:20 schreef Piles het volgende:
[..]
5 DVD's ja
http://www.nl-2000.com/ en hij is vet![]()
Oh dat kan ik wel. Maar het installeern van VATSIM is zo verdamt lastig ...erg onduidelijk allemaal ik snap er vrij weinig van.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze zijn zo realistisch mogelijk, als je dat leuk vindt tenminste.
De drempel om te beginnen is er hoog vind ik, omdat je zelf moet praten met een echte ATC, vluchtplan maken e.d.
VATSIM ben ik niet bekend mee helaas.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:11 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Oh dat kan ik wel. Maar het installeern van VATSIM is zo verdamt lastig ...erg onduidelijk allemaal ik snap er vrij weinig van.
FSX vindt ik ook best, maar die zijn er niet zoveel denk ik.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:53 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Lijkt me FSX toch net wat gebruiksvriendelijker voor, maar goed. Ben benieuwd naar de Wilco A330 en A340 set.
Oeps.....quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Echt dom, ik vloog een keer van Amsterdam naar Brussel. Alles goed en wel, maar toen ik over België vloog zei de toren ineens niks meer. Ik vlieg altijd op de instructies van de toren (IFR volgens mij). Ik vloog dus lekker, maar ik vond het wel heel raar dat ik al een heel lange tijd niks meer te horen kreg van de toren. Ik kijken op de kaart, vloog ik ergens ten zuiden van Parijs
Ik omkeren, toen kreeg ik wel weer contact. Landing inzetten, je kent het wel. Heb ik toestemming om te landen, kom ik aanvliegen, sta ik bijna aan de grond, zie ik ineens een ander vliegtuig op de baan staan die aan het opstijgen is in mijn richting
Is niet zo goed afgelopen
Heb ik al een paar keer gehad idd. Vervelende bugquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Nee, was niet online
http://library.avsim.net ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:09 schreef GoodGawd het volgende:
waar downloaden jullie trouwens vliegtuigen? met name FSX want diekanik bijna niet vinden
Ik zelf gebruik de De-Ice wel gewoon om het zo reallistich mogenlijk te houden. Als ik hem niet gebruik falen er geen apparaten op het vliegtuig, maar toch.quote:Op zondag 23 september 2007 19:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk wel eens De-Ice? Ik zelf vlieg meestal met strak blauwe lucht dus ik hoef hem sowieso niet te gebruiken.
Als je contact hebt met de ILS-guidance (dus als je naald begint te bewegen zeg maar). Je "weet" dan dat je op de goede weg naar de baan zit, en dus klaar bent om Landing Clearance te ontvangen.quote:Op zondag 23 september 2007 20:50 schreef GoodGawd het volgende:
Wat houd dat localizer iets in?
Nou dat kan vrij makkelijk, gewoon tot het laatste moment wachten zodat je zeker weet dat het nu vast wel gestabiliseerd moet zijn. Ik had ook al een vermoede dat het iets te maken had met het intercepten van de ILS. Maar wat het precies inhield wist ik niet, daarom vroeg ik het hier voor zekerheid.quote:Op zondag 23 september 2007 22:33 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Hoe ging jij dan landen zonder ILS?
Maar landde jij dan op het zicht?quote:Op zondag 23 september 2007 23:40 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nou dat kan vrij makkelijk, gewoon tot het laatste moment wachten zodat je zeker weet dat het nu vast wel gestabiliseerd moet zijn. Ik had ook al een vermoede dat het iets te maken had met het intercepten van de ILS. Maar wat het precies inhield wist ik niet, daarom vroeg ik het hier voor zekerheid.
Geen zin en tijd om er zoveel tijd in te steken, misschien in de vakantie nog eensquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:13 schreef GoodGawd het volgende:
Ja fietsen is ook moeilijk als je het voor de eerste keer doet. Op IVAO staan heel wat E-Books en verschillende tutorials, heel simpel als je het even op je gemak doorleest ! Doen dus
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:03 schreef GoodGawd het volgende:
Holy sh!t mensen! ik heb IVAO zojuist ontdekt, het is fantastisch!
Iedereen naar IVAO NU!
http://nl.ivao.aero/
Icing kan alleen ontstaan als er vocht in de lucht zit. Bij een stralen blauwe lucht en lage tempearturen zit er onvoldoende vocht in de lucht om ijs op de vleugels of op de motoren te veroorzaken. Anti- of de-icing is dan niet nodig.quote:Op zondag 23 september 2007 20:49 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik zelf gebruik de De-Ice wel gewoon om het zo reallistich mogenlijk te houden. Als ik hem niet gebruik falen er geen apparaten op het vliegtuig, maar toch.
Jij zegt dat je met strak blauwe lucht vliegt, maar dat maakt niet uit. Bij een temperatuur van 10 graden celcius moet je de De-Ice al aanzetten omdat er dan al ijsafzetting op de vleugel ontstaat. Dit heeft te maken met de lage druk en de hoge druk op de vleugel. Bij een lage druk(aan de bovenkant) zal de temperatuur dalen. Dit is ook de rede van de condens strepen die je bij een vliegtuig ziet aan het einde van de vleugel. Dus door de lage druk word de temp. lager dan hij werkelijk is. Zet hem daarom nooit aan bij 0 graden celcius want dat is al te laat
Dat zou wel vet zijn, maar volgens mij kan het niet. Net als V1, rotate, V2quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:42 schreef GoodGawd het volgende:
Ok nog een vraag, als ik land dan zie je NATUURLIJK mijn altitude naar beneden gaan. Maar als je bij 100 bent dan hoor je niemand. In een echt vliegtuig hoor je bijna altijd: 100, 50, 40, 30 , 20, 10.
Kan je dit ergens inschakelen of kan dat gewoon niet? (note: fsx)
De copiloot volgens mijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef MrX1982 het volgende:
V1, rotate en V2 dat zeggen de piloten toch gewoon zelf?
Voor het realisme zou het wel cool zijn omdat gewoon via shortcuts te kunnen zeggen. Keyboard als co-pilootquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
De copiloot volgens mij
Maar die heb je nu dus niet
Niet zozeer de copiloot als wel de pilot not flying. Bij veel maatschappijen vliegt (stuurt) de ene piloot heen, de ander terug, onafhankelijk van hun rang. (captain of co) Diegene die op dat moment niet aan het sturen is, roept de snelheden uit. In FSX zit je altijd op de acptains seat, dus dan zou het inderdaad de copiloot zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
De copiloot volgens mij
Maar die heb je nu dus niet
Ga m gelijk installerenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:09 schreef GoodGawd het volgende:
Edit: ja het werkt !
www.precisionmanuals.comquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou wel vet zijn, maar volgens mij kan het niet. Net als V1, rotate, V2
Ik hoop dat ze zulke dingen in de volgende FS gaan inbouwen
Nope ze hebben alleen maar paint kits en niks voor FSXquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:56 schreef DJBlackbird het volgende:
In FS inbouwen is niet realistisch. Het is het type waar het om draait. De 737NG kan dit ingebouwd hebben. De 744 heeft dit bijvoorbeeld naar mijn weten niet standaard, evenals de A320 serie.
@GG, Wilco heeft geloof ik een 777. Verder heeft Meljet wel aardige modellen toch?
Hoe kom je daar nou weer bij? Vanaf 50-60 fps begint het compleet vloeiend te worden. Daaronder gaat nog wel, maar lager dan 30 begint het te stotteren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:07 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb frames op 25 aangezien een mens toch maar 20 per seconde kan zien.
Iets uitleggen zonder dat je het zelf kan zien/proberen is heeel moeilijkquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:35 schreef ChrisRip het volgende:
om nu al wat informatie op te doen !
heb je het tegen mij?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:56 schreef DJBlackbird het volgende:
In FS inbouwen is niet realistisch. Het is het type waar het om draait. De 737NG kan dit ingebouwd hebben. De 744 heeft dit bijvoorbeeld naar mijn weten niet standaard, evenals de A320 serie.
@GG, Wilco heeft geloof ik een 777. Verder heeft Meljet wel aardige modellen toch?
Ik kan allesquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Iets uitleggen zonder dat je het zelf kan zien/proberen is heeel moeilijk
Ja ik denk dat het wel een aardige aanbieding is voor een beginner. (Begin alvast met sparen voor een yokequote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:20 schreef ChrisRip het volgende:
Hey GoodGawd,
Om te beginnen even over die ondertitel: Ik zweer dat ik hem zelf verzonnen heb, maar ik zal hem wel even veradanderen
Ik denk dat ik inderdaad toch ga proberen FSX te laten draaien. Het zit namelijk zo: mijn vader koopt begin 2008 een nieuwe PC en die hij nu heeft schuift dat weer door naar mij. Kost me geen cent, krijg er toch een leuk computertje voor terug.
Ik kan FSX trouwens ook gewoon op low detail zetten. Ik heb namelijk een leuk aanbiedinkje gevonden ( http://www.consoleshop.nl(...)rburner-ii-pc.html).
Zal je me je MSN willen sturen via een PM? Dan is het contact makkelijk te onderhouden tot het moment dat ik die PC in handen heb! Kan dan ook ondertussen makkelijker wat vraagjes stellen.
Groetjes!
Chris
de site nodigt iig niet uitquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:56 schreef GoodGawd het volgende:
Gaan er nog mensen naar het FSweekend in lelystad op 3 en 4 november ! Tis echt cool
--> http://www.fsweekend.com/
Ah nice, wat is je processor snelheid en wat voor vid kaart heb je. Ik zoek namelijk een nieuwe vid-kaart.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:56 schreef Tecnix het volgende:
Gister mijn nieuwe pc gekocht voor het simmen. Gericht op FS-X![]()
Helaas zit ik nu met 2 botbreuken thuisDus sla ik dit jaar een weekendje FSweekend over
Werdt net al gebeld door me VA waar ik bleef
Moeten ze even hun mail naar kijken
![]()
Die nieuwe 8800GT is welquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:51 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ah nice, wat is je processor snelheid en wat voor vid kaart heb je. Ik zoek namelijk een nieuwe vid-kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |