quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:40 schreef D.Rose het volgende:
tijd voor iets te drinken
[afbeelding]
over een uur ff een requestje doen danquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb hetzelfde gedaan, maar die opener heb ik dan weer niet....
![]()
Niet eens. Maar téring, wat een goed liedje als je in die situatie zit. Fckng vier maanden.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]Grolsch
Volgens mij heeft Domien weer een plaatje aangevraagd. Heeft ie trouwens wel geluk dat Michiel weg is, anders hoorde hij steeds Disney-muziekjes op de radio.
Gelukkig heb je Ekdom en Veenstra nogquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Niet eens. Maar téring, wat een goed liedje als je in die situatie zit. Fckng vier maanden.
Heb het gemist, is ze 4 maanden naar het buitenland.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Niet eens. Maar téring, wat een goed liedje als je in die situatie zit. Fckng vier maanden.
Als Michiel ergens in de komende 4 maanden naar Disneyland gaat, wil jij dus gráág mee.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
De 3fmwebcam loopt bij mij ook steeds vast (qua beeld, geluid gaat wel door). Gaat lekker vanavond!quote:
Nou, ik heb nieuws voor je: dat is allemaal al geregeld!quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als Michiel ergens in de komende 4 maanden naar Disneyland gaat, wil jij dus gráág mee.![]()
BBQ chipsquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- trekt ook even een biertje open en wat chips (BBQ ham/lays)
Zoals ik al verwachtte.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nou, ik heb nieuws voor je: dat is allemaal al geregeld!![]()
Verrassend lekker.quote:
quote:. Can't Stop Moving - Sonny J
2. Tonight The Streets Are Ours - Richard Hawley
3. What Am I Fighting For - Unklejam
4. Pick Somebody Up - Raul Midon
5. I Want You To Know - All Missing Pieces
6. Plastic People - Le Peuple De L'Herbe
7. Lies To Yourself - Dr. Kucho
8. Girls And Boys In Love - Rumble Strips
9. Worried About Ray - Hoosiers
10. Nothing Changes Around Here - The Thrillserg goed!!!! en al maanden geleden door iemand (naam weet ik zo even niet meer) uit dit topic al getipt.
11. Radio Nowhere - Bruce Springsteen
Domien én vriendin, The Netherlands can handle that, but Paris?quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nou, ik heb nieuws voor je: dat is allemaal al geregeld!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |