Ik kreeg net een fax dat Ron al in de hal staat te wachen!quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:56 schreef Marc63 het volgende:
Geen vaste luisteraars blijkbaar...
Of is Ron Brandsteder niet in de studio vandaag?
En Annemieke de uren van Martijn Muijs (tussen 4 en 6).quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:01 schreef -Hans- het volgende:
Martijn Muijs neemt de komende 2 weken de show van Veenstra Veenstra over.
Dat zal wel door een andere nacht-jock of een invaller worden gedaan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:03 schreef Marc63 het volgende:
En wie doet de uren van Annemieke dan? Of gaat die de hele nacht door?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:03 schreef Marc63 het volgende:
En wie doet de uren van Annemieke dan? Of gaat die de hele nacht door?
Hmm... ik denk dat ik de komende weken 's nachts veel radio zit te luisteren. Misschien maar goed dan dat ik voorlopig moet stoppen met mn master...quote:
Dies best smakelijk, is die bezet?quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Robin Zijlstra, mensen!
Het is idd een leuk nummerquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:27 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat Rooney nummer unit verveelt me nog steeds niet... Ondanks dat het een plaat gedraaide mega hit is geweest...
Dat nr verveelt me al vanaf het beginquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:27 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat Rooney nummer unit verveelt me nog steeds niet... Ondanks dat het een plaat gedraaide mega hit is geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |