quote:0146528 15:01:41 23-09-07 HOOIROLLEN IN BRAND KOENENDELSEWEG 'S-HERTOGENBOSCH BBN / Den Bosch / Dienstdoende beroepsploeg
0146536 15:01:40 23-09-07 HOOIROLLEN IN BRAND KOENENDELSEWEG 'S-HERTOGENBOSCH BBN / Den Bosch / Dienstdoende beroepsploeg
0146528 15:01:19 23-09-07 ALARM DIENSTDOENDE BEROEPSPLOEG HT BBN / Den Bosch / Dienstdoende beroepsploeg
0146536 15:01:18 23-09-07 ALARM DIENSTDOENDE BEROEPSPLOEG HT BBN / Den Bosch / Dienstdoende beroepsploeg
quote:Op zondag 23 september 2007 20:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Je hebt een PM'etje.
ook u heeft een PMquote:
Thnxquote:Op zondag 23 september 2007 20:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook u heeft een PM
hmm zie nu telefoonnummer voorbij springen voor commando uden
Dank uquote:
Al een beetje oud, maar ik hoop ze dit in alle regio's gaan doen. In Zeeland is er nu niks aan om P2000 te lezenquote:15/09/07 | NVJ betrokken bij journalistenpilot P2000
MIDDELBURG - Terwijl in de Zeeuwse P2000-alarmeringsberichten steeds minder informatie wordt vermeld, start begin 2008 in de regio Rotterdam-Rijnmond een pilot van start waarbij juist extra informatie wordt meegepiept.
Journalisten, vaak voor hun nieuws over calamiteiten afhankelijk van P2000, klagen al sinds de invoering van C2000 en P2000 over het gebrek aan informatie. Ook valt het resultaat van de ingevoerde 'persalarmen' tegen. Om de journalisten tegemoet te komen heeft Fup Goudszwaard, voorzitter van de Raad van hoofdcommissarissen van de politie, samen met de Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ) besloten tot de start van de test.
Onderlinge verschillen
Goudszwaard en de NVJ geven beiden aan dat er veel regionale verschillen bestaan. In Zeeland wordt bijvoorbeeld sinds dit jaar bij medische meldingen alleen nog maar een adres met plaats vermeld, zonder huisnummer en omschrijving van de rit. In andere regio's staat bijvoorbeeld echter veel meer informatie over de melding. Zo wordt bijvoorbeeld vermeld over wat voor melding het gaat, hoeveel slachtoffers er zijn en of er sprake is van een beknelling.
Tijdens de pilot moet juist deze informatie extra naar voren komen zodat (foto)journalisten beter kunnen bepalen naar welke meldingen zij moeten gaan. Te denken valt volgens de NVJ aan een code om te laten zien of het gaat om een woningbrand of een brand in bijvoorbeeld een moskee.
Na een maand wordt de test geëvalueerd. Daarna wordt besloten of de nieuwe vorm van alarmeren ook in andere regio's moet worden toegepast.
Ik heb het wel een paar keer gezien heur.quote:Op zondag 23 september 2007 20:39 schreef Piles het volgende:
Best heftig idd![]()
En in Zeeland halen ze de huisnummers weg uit P2000 ivm privacy![]()
Normaal altijd, maar nu af en toe idd. En ook niet meer wat er aan de hand isquote:Op zondag 23 september 2007 22:25 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb het wel een paar keer gezien heur.![]()
quote:22:00:42 23-09-07 22 I AMBU je batterij is leeg!!!
1123041 CPA Brabant Zuid-Oost
superrrrrrrrrtux had een andere pm hoorquote:
Oh stuur die andere dan eensquote:Op maandag 24 september 2007 07:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
superrrrrrrrrtux had een andere pm hoor![]()
Bullshit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze niet zo scherp, en een brandweerwagen is extra sterk afgeveerd ivm stoepranden
Stoepranden.quote:Op maandag 24 september 2007 08:24 schreef Crazy-M het volgende:
Morge jpjedi,
hoezo bullshit?
de afvering of de scherpte ?
Ik wil die andere ook wel hoor.quote:Op maandag 24 september 2007 07:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
superrrrrrrrrtux had een andere pm hoor![]()
Zo heb ik het iig een keer gelezen in een interview met de chauffeur van Amsterdamse brandweer (Truckstar)quote:
Ben zelf 7 jaar chauffeur geweest bij de Bredase brandweer en kan me niet herinneren dat het woord stoeprand ooit is gevallen bij een voertuig ontwerp.quote:Op maandag 24 september 2007 11:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo heb ik het iig een keer gelezen in een interview met de chauffeur van Amsterdamse brandweer (Truckstar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |