abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:21:45 #26
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53007103
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nog net niet. Het kan wel weer goedkomen, maar zal een fikse cultuurschok voor nodig zijn.

Het moet om 1 ding draaien weer : Voetbal!
Precies...

Ras Ajacieden in de top verdomme!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_53007393
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:06 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ja ik wou het daar ook niet mee vergelijken ik googelde alleen op grafsteen en ajax, maja dan gaat iemand meteen mekkeren over die url

AJAX IS DOOD
Gerard Cox
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:43:04 #28
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53007622
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Gerard Cox
Hij zei het in 1970 al dus hem hoeven we niet serieus te nemen.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:46:10 #29
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53007702
Gerard Cock-sucker is nog nooit serieus te nemen geweest.

je hebt fanatisme en totaal blind en debiel zijn. Die gast is zo verblind door Ajax haat dat hij niet normaal kan denken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53009886
Ajax is dood Kom op zeg, wat een overtrokken gedoe. Als Huntelaar die penalty had gescoord was er niks aan de hand geweest. Als ze vorig jaar 1 doelpunt meer gemaakt hadden ook niet. Zelfs Feyenoord is niet eens dood na dat rampseizoen van vorig jaar.

FC Wageningen, die zijn dood. Drama Queens
Woo-loo-loo!
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:16:13 #31
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_53009982
Ik vind trouwens wel dat de supporters té ver gaan m.b.t. Jurgen Colin. Die jongen doet ook gewoon z'n best maar is gewoon niet goed genoeg voor de basis.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_53010020
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:12 schreef BobbyHill het volgende:
Ajax is dood Kom op zeg, wat een overtrokken gedoe. Als Huntelaar die penalty had gescoord was er niks aan de hand geweest. Als ze vorig jaar 1 doelpunt meer gemaakt hadden ook niet. Zelfs Feyenoord is niet eens dood na dat rampseizoen van vorig jaar.

FC Wageningen, die zijn dood. Drama Queens
inderdaad, sneu. Als ik een contract bij Ajax krijg aangeboden, dan teken ik ook direct. Als ik dan opgesteld word de slechtste speler in de historie van Ajax word, dan komt dat door de coach die me opstelt.
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:18:01 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53010026
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:16 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik vind trouwens wel dat de supporters té ver gaan m.b.t. Jurgen Colin. Die jongen doet ook gewoon z'n best maar is gewoon niet goed genoeg voor de basis.
Deed ie zijn best maar.. HIj passt lafjes breed en maakt grove fouten alsof ie 12 is....

Nee, geen medelijden voor dat salaris.
Get woke, go broke!
pi_53010204
Ja, Heatwave, hij doet het vast expres

Hij is gewoon niet goed genoeg. Fout van Ten Cate. En voor zover hij al iets kan, komt het er toch niet meer uit omdat hij nu straks staat van de zenuwen.
Woo-loo-loo!
pi_53010226
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Deed ie zijn best maar.. HIj passt lafjes breed en maakt grove fouten alsof ie 12 is....

Nee, geen medelijden voor dat salaris.
Dat heet vertrouwen, zoals Urby ook uitlegt op FC Update.
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:27:37 #36
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53010289
Ach dat gedoe altijd.

Hij tekent zelf. Verdient ongetwijfeld een zeer redelijk salaris en dan mag je hem gewoon afrekenen op grove fouten hoor.

Moet JIJ doen tot 2 keer een fout maken waardoor die ene grote order van 30 miljoen niet doorgaat. Nog steeds een kwestie van vertrouwen? Nee, je bent een prutser die zijn werk niet aan kan. En dus word je ontslagen.
Get woke, go broke!
pi_53010349
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:27 schreef HeatWave het volgende:

Moet JIJ doen tot 2 keer een fout maken waardoor die ene grote order van 30 miljoen niet doorgaat. Nog steeds een kwestie van vertrouwen? Nee, je bent een prutser die zijn werk niet aan kan. En dus word je ontslagen.
Degene die hem hebben aangenomen zijn de prutsers die hun werk niet aankunnen. Die moet je ontslaan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:30:43 #38
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53010366
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Degene die hem hebben aangenomen zijn de prutsers die hun werk niet aankunnen. Die moet je ontslaan.
Deels eens hoor. Maar om hem nou oh zo zielig te vinden gaat me gewoon te ver.
Get woke, go broke!
pi_53010520
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Deels eens hoor. Maar om hem nou oh zo zielig te vinden gaat me gewoon te ver.
Iemand die tonnen verdiend met een potje voetbal is idd niet zielig.

Maar ik denk dan je niet veel meer van hem kan verwachten, hij is gewoon niet beter.
Zulke fouten zal hij zo nu en dan blijven maken, evenals het vele terugspelen op de keeper etc.
Het is natuurlijk niet voor niets dan Colin bij een klein clubje aan het voetballen was. Hij heeft domweg het niveau niet voor een topclub.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53010877
Ik ben blij dat Huntelaar niet meedoet morgen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_53011584
Ik denk dat het nog te vroeg om over Colin te oordelen, maar het is wel een grote fout geweest van HTC om hem op te stellen tegen Slavia.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_53011763
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:19 schreef Ordinair het volgende:
Ik denk dat het nog te vroeg om over Colin te oordelen, maar het is wel een grote fout geweest van HTC om hem op te stellen tegen Slavia.
Eigenlijk niet, een speler die bij NAC al moeilijk mee kwam en halve basisspeler was van Norwich, kun je best over oordelen. Colin is niet geschikt voor Ajax
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_53011876
Wat hoor is nu? Is Vermaelen geblesseerd???
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_53011901
Volgens mij kan hij alleen de interland niet mee doen, maar tegen Heracles kan hij weer spelen.
AFC AJAX
pi_53012160
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:26 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Eigenlijk niet, een speler die bij NAC al moeilijk mee kwam en halve basisspeler was van Norwich, kun je best over oordelen. Colin is niet geschikt voor Ajax
Inderdaad. Gewoon een kutstreek van Ten Cate om hem te halen. Zo onnodig. Maar ik ga 'm echt niet zielig vinden ofzo hoor. Ik zal hem heel het seizoen blijven pesten. Post, mails, rooksignalen, spandoeken. Niemand houdt mij tegen.

Ben wel blij dat ie maar voor 1 jaar heeft getekend. Godskolere zeg.
pi_53012303
Eerst de zenuwen in z'n poten schreeuwen, maar wel weer gaan brullen als hij alleen maar balletjes breed speelt en grote fouten maakt. Als je hem nou nog steunt haalt hij misschien nog een beetje niveau.
Woo-loo-loo!
pi_53012308
Stond deze ooit ook niet op een Ajax lijstje?
quote:
Internazionale ontbindt contract Coco

Francesco Coco en Internazionale zijn van elkaar verlost. Het nog twee jaar lopende contract is per direct ontbonden, waarmee de gewezen international zijn carri�re buiten Milaan kan voortzetten.

Coco was dicht bij een overgang naar Saint-Etienne, maar hij kwam er met Internazionale niet uit over de voorwaarden van zijn vertrek. Nu gaat de linkspoot waarschijnlijk zijn loopbaan vervolgen in de Verenigde staten. Engeland Revolution en New York Red Bulls dingen naar verluidt naar gunst van Coco.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53012372
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:48 schreef Longmen het volgende:
Stond deze ooit ook niet op een Ajax lijstje?
[..]
Goeie speler?
pi_53012424
Heeft wel even 3 wedstrijden gespeeld afgelopen seizoen . Halen die speler !
pi_53012428
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:52 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Goeie speler?
Ooit was het een hele goeie, voordat ie twee jaar geblesseerd was ofzo. Daarna ging het bergaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')