quote:Maar als ik dan iemand zie vallen dan noemen ze dat een sjwalber ofzo..
doordat de spelers van de verdediging gezamelijk oprukken zetten ze expres de aanvaller buitenspelquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:58 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Jij bent zo dom om daarop te gokken, dan wéét je gewoon dat je je geld verliest.
Maar jij weet zeker wel wat een buitenspel val is, gok ik
quote:'Vrouwen prima op de hoogte van voetbalregels'
(Novum) - Vrouwen weten bijna evenveel van voetbalregels als mannen en een kwart van de mannen weet niet wat buitenspel is. Dat blijkt maandag uit een onderzoek dat is uitgevoerd in opdracht van Nationale Regiopers Dagbladen (NRp).
De vijfhonderd deelnemers aan het onderzoek kregen verschillende voetbalsituaties voorgelegd. Het gemiddelde verschil tussen mannen en vrouwen in hun kennis over de regels is zestien procent, bij sommige vragen vijf procent. Daarmee is het verschil veel kleiner dan altijd is aangenomen, stelt NRp.
De marketingorganisatie voor adverteerders in regionale dagbladen onderzocht de beleving van het komende wereldkampioenschap voetbal in Duitsland. Andere uitkomsten: 83 procent van de Nederlanders kijkt thuis naar het WK, vrouwen maken in de rust de hapjes klaar en er wordt meer geld uitgegeven aan bier en borrelhapjes dan gebruikelijk. Ruim een kwart van de ondervraagden verwacht dat het Nederlands elftal de finale van het toernooi haalt.
Had ik dus tóch gelijk toen ik dacht dat je een pot zou zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
doordat de spelers van de verdediging gezamelijk oprukken zetten ze expres de aanvaller buitenspel
moeilijk he?
Ja, hoor eens, wij vragen toch ook niet wat jullie nou steeds doen als jullie weer eens samen naar de meisjes-wc gaanquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:24 schreef Salsagrill het volgende:waarom word ik niet serieus genomen?
![]()
Dan gaan we roddelen over jongens, make-up op doen, nieuw maandverbandje in.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:06 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ja, hoor eens, wij vragen toch ook niet wat jullie nou steeds doen als jullie weer eens samen naar de meisjes-wc gaan![]()
Dat vragen we dus juist nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:11 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Dan gaan we roddelen over jongens, make-up op doen, nieuw maandverbandje in.
Sommige vingeren elkaar ook.
( ik zei sommigen waaronder iemand die ook in dit topic gepost heeft ).
misschien moet je gewoon eens een grote encyclopedie kopen dan kun je en leren over buitenspel en leren wat bisexueel betekendquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:48 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Had ik dus tóch gelijk toen ik dacht dat je een pot zou zijn.
Ik wilde alleen weten wat buitenspel is, de buitenspelval en een schwalbe.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
misschien moet je gewoon eens een grote encyclopedie kopen dan kun je en leren over buitenspel en leren wat bisexueel betekend
waarschijnlijk gaat er bij elke bladzijde een nieuwe wereld voor je open
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:36 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Ik wilde alleen weten wat buitenspel is, de buitenspelval en een schwalbe.
Dat jij dan meteen de gelegenheid aangrijpt om me seksueel te laten bekeren zegt wel iets over jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |