Jawel, maar Jojo krijgt het punt want die weet welke heks, en er zijn er miljarden, geloof mij!!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:59 schreef Yurithemaster het volgende:
zal wle niet de heks zijn
Ik had het alleen maar fout omdat jij de vraag verkeerd steldequote:Op vrijdag 7 september 2007 22:02 schreef ElizabethR het volgende:
Jawel, maar Jojo krijgt het punt want die weet welke heks, en er zijn er miljarden, geloof mij!!!
bestaat die niet meer dan? Daarmee ben ik nog naar Engeland gevaren lang, lang geleden...quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sheerness was vroeger een verbinding met Vlissingen
Vlakbij Dover is Felixtowe, maar die is al genoemdquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er is er nog een vlak bij Dover en 2 boven de Thames
en was ik met harwich niet al bij 7? die gaat vanaf de Hoekquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vlakbij Dover is Felixtowe, maar die is al genoemd
En boven de Thames is bijvoorbeeld Hull
Nou, toch niet hoor. PC was volledig vastgelopen. Zelfs Task manager kreeg het niet dicht. Puur toeval dat ik de 7e plaatsquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En Elizabeth heeft netjes tot 7 gewacht
In de buurt van Dover ligt ook nog Ramsgatequote:Op vrijdag 7 september 2007 22:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vlakbij Dover is Felixtowe, maar die is al genoemd
En boven de Thames is bijvoorbeeld Hull
Moet je aan Jojo vragen, ik weet niet wat Jojo goedkeurt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
en was ik met harwich niet al bij 7? die gaat vanaf de Hoek
ja was ook eigenlijk tegen jojo, maar was ook in navolging wat je zei over felixstowe.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Moet je aan Jojo vragen, ik weet niet wat Jojo goedkeurt.
Ow ja! Daar kon ik niet opkomen inderdaad.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
In de buurt van Dover ligt ook nog Ramsgate
Ik dacht van niet. Na die 5 die ik al goedgekeurd had had ik geen goed antwoord meer gezien tot jij met Harwich kwam. ER had de 7e.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
en was ik met harwich niet al bij 7? die gaat vanaf de Hoek
quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik dacht van niet. Na die 5 die ik al goedgekeurd had had ik geen goed antwoord meer gezien tot jij met Harwich kwam. ER had de 7e.
Of heb ik iets over het hoofd gezien?
felixstowe heb je dan gemist.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik dacht van niet. Na die 5 die ik al goedgekeurd had had ik geen goed antwoord meer gezien tot jij met Harwich kwam. ER had de 7e.
Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Ow is dat zo?? Oke dan, ga ik even een vraag verzinnenquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kan niet vinden dat Felixtowe een veerhaven is
die gaat vanaf zeebrugge. kan het weten, heb er al een paar keer op die boot gestaanquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kan niet vinden dat Felixtowe een veerhaven is
quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weer een geval van sorry.
Sorry ER![]()
Puntje voor Maringo
quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:43 schreef ElizabethR het volgende:
Gaulloises
Hoi!!quote:
Vies hè.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:56 schreef ElizabethR het volgende:
Ieuw, een hoofdluis??
Echt TE snel hoor!!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
Emerson, Lake and Palmer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |