quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:51 schreef Tinkepink het volgende:
...iets dat ik mijn man zou gunnen.
Ja, oi! Ga je nog terug voor de rest dan?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:44 schreef Brighteyes het volgende:zo vol van je as. kindje zijn dat je de helft van je boodschappen vergeet...
Daar ben je dan weer te moe voorquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ja, oi! Ga je nog terug voor de rest dan?![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ja, oi! Ga je nog terug voor de rest dan?![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
![]()
Off-topic liefje!
Doe eens vertellen wat het voor jou betekent dan...
*wegduikt...
Nu alquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:53 schreef Leintjeuh het volgende:Iets wat ik binnenkort mee hoop te maken
Nee dankje!quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:51 schreef Tinkepink het volgende:
Heijx! Echt? Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:31 schreef heijx het volgende:
Samen naar de "woonboelevaar" gaan voor een nieuw bed, en thuiskomen met (een bestelling voor) een babykamer.![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:45 schreef FlyingFox het volgende:...het resultaat van een uit de hand gelopen one-night stand.
Dankjewel! Jij ook.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Volledig off-topic!
[..]
Heijx! Echt? Gefeliciteerd!Wat leuk!
Oeh dat lijkt me zó erg! Ik zag dat ook toen mijn buurvrouw zwanger was, ineens meent iedereen dat ze je zomaar even mogen bepotelen. Bah!quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:26 schreef RockabeIIa het volgende:
* vreemde handen op je buik
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:51 schreef Tinkepink het volgende:
Altijd?quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:15 schreef DDBtje het volgende:
* iets wat ik altijd wel zou willen zijn.
Altijd is lang, hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:15 schreef DDBtje het volgende:
* iets wat ik altijd wel zou willen zijn.
ik vond stiekem 7 maanden al lang genoeg, en mijn lijf ookquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Altijd?![]()
Ik vond 9 maanden wel lang genoeg...
ja, dan denk ik toch dat een bezoekje aan de psych wel raadzaam is, hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:48 schreef texelonia het volgende:
Ik heb een keer een docu gezien over een gezin in Engeland. De moeder vond het zooooo geweldig om zwanger te zjn, dat ze op dat moment al zwanger was van de 15eMaar dat zou toch écht de laatste zijn... dacht ze
is er nog wel wat van die vrouw "over?quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:48 schreef texelonia het volgende:
Ik heb een keer een docu gezien over een gezin in Engeland. De moeder vond het zooooo geweldig om zwanger te zjn, dat ze op dat moment al zwanger was van de 15eMaar dat zou toch écht de laatste zijn... dacht ze
Niet alleen emotioneel geladen hoor!quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:09 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
bij elk emotioneel geladen programma, artikel, boek in tranen uitbarsten
Hahahaha! Maar dat is toch ook emotioneel geladen?quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet alleen emotioneel geladen hoor!
Ik kan ook flink volschieten bij mensen die spelletjes op de radio winnen.
In spanning nu dan? of lees ik het verkeerd?quote:
Nou, ik heb wel een tikkeltje last van zwangerschapsfobie, maar de kans dat ik op dit moment zwanger ben is nihil.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:06 schreef MevrouwKoRn het volgende:
In spanning nu dan? of lees ik het verkeerd?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:26 schreef RockabeIIa het volgende:
* vreemde handen op je buik
Net als van die mensen (wildvreemden) die ongevraagd in een kinderwagen duiken. Ik begrijp dat echt niet.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:22 schreef stinkie het volgende:
[..]ik dacht altijd waar maken die wijven zich druk om, totdat de eerste in de lift ineens aan mijnBE's buik zat. Ik was in staat dat besje defnitief haar kans op pensioen te ontnemen
ja BE slap, ik hoef me even niet meer groot te houden![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:26 schreef RockabeIIa het volgende:
...
* enorm op en in jezelf gericht zijn
...
Heel herkenbaar allemaal!quote:Op zondag 9 september 2007 10:57 schreef DaviniaHR het volgende:
...
* Volledig teruggeworpen worden op je eigen lichaam en haar beperkingen
...
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:27 schreef Ticootje het volgende:
- een emotioneel wrak zijn.
- soms vreselijk vervelend.
- dik worden en vreselijk snoepen met excuus.
Ah, op de valreep kon je nog iets positiefs verzinnen?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:00 schreef Ticootje het volgende:
- je afvragen wat je eigenlijk met een kindje moet.
- je afvragen waar je aan bent begonnen..
- lekker met je baby spelen...
Nee 'tuurlijk niet, maar sommige mensen zien alles wel erg zwartgallig en overal een probleem in lijkt wel.quote:Op maandag 10 september 2007 18:57 schreef Fruppel het volgende:
Offtopic, Er is toch ook nergens aangegeven dat het alleen maar positief "moet"zijn...
ja maar je buik is nu toch niet meer volquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:41 schreef marlieske het volgende:
Dat mag niet vanwege de ks en anders zou ik het ook nog niet zo snel weer willen..... heb er ff mn buik van vol....
Ik vond het echt heeeeeerlijk. Ik heb mijn kleintje zo lang mogelijk bij me geprobeerd te houdenquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Altijd?![]()
Ik vond 9 maanden wel lang genoeg...
Dat verbaast me best, ik kreeg hetzelfde te horen. Geen "regels" omtrent het opnieuw zwanger worden, 5 jaar geleden alweer. Volgens mijn gyn was dat achterhaald, dat je moest wachten.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:47 schreef DDBtje het volgende:
Ik kreeg met 6 weken na de ks te horen dat ik gewoon weer zwanger mocht worden (en dat terwijl ze mijn buikspieren hadden gescheurd, ik had verhalen gehoord dat je dan een jaar of langer moest wachten)..
Voor die tijd wel...?quote:Op maandag 17 september 2007 03:31 schreef Morwen het volgende:
Het blauwe extra streepje en vanaf dat punt is je leven nooit meer saai.![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 19 september 2007 09:18 schreef RockabeIIa het volgende:
- denken dat je al een dikke buik hebt en dat het voor iedereen zichtbaar is terwijl het lijkt op een vetkwab
Absoluutquote:Op donderdag 13 september 2007 10:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
-een 'wij 2 tegen de rest van de wereld' gevoel
Dan ben je wel héél diep gezakt.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
- iemand die een belspelletje op de radio wint
I know...quote:Op donderdag 15 november 2007 20:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan ben je wel héél diep gezakt.![]()
![]()
![]()
Nee... ik niet... iemand anders.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef Vivi het volgende:
En wat heb je gewonnen dan!?
met dit weer iets wits aantrekken, denken ze dat je een hele grote sneeuwbal vooruit aan het rollen bentquote:Op donderdag 20 december 2007 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
op straat nagekeken worden vanwege je obsceen grote buik.
Dat zou niet eens in me opkomen weet je dat?quote:Op maandag 19 november 2007 23:33 schreef beefcake het volgende:Voorgelaten worden in de rij bij het damestoilet
Haha ik vond het ook heel niet erg als het niet gedaan werd hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat zou niet eens in me opkomen weet je dat?
Gind die kassa ook sneller dan? Wel handig als je nodig moet plassenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:12 schreef Brighteyes het volgende:
In frankrijk hadden ze in een supermarkt een kassa voor gehandicapten en zwangere vrouwen!![]()
nu bijna een jaar later:quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:12 schreef Brighteyes het volgende:
In frankrijk hadden ze in een supermarkt een kassa voor gehandicapten en zwangere vrouwen!![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:12 schreef Brighteyes het volgende:
Goed begin van de vader-kind-relatie dattie nu al naar papa schopt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:11 schreef Reinhilde het volgende:
... mijn lief die elke avond tegen mijn buik praat en de baby die terug schopt
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:11 schreef Reinhilde het volgende:
... mijn lief die elke avond tegen mijn buik praat en de baby die terug schopt
Hmm, een 2de zwangerschap laterquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:45 schreef KD-fotografie het volgende:
* Samen 1 zijn.
* Bij het beginnende fladdertje in je buik wegsmelten.
* Samen met je geliefde dromen over hoe de kleine eruitzal zien.
* Namen verzinnen en er niet uitkomen.
* Iedereen doet aardig tegen je.
* maagzuuraanvallen midden in de nacht
* een heerlijke tijd waar ik weer enorm naar verlang
Ik heb een hele fijne zwangerschap gehad!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |