en de andere delen danquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:32 schreef Haushofer het volgende:
De eerste 192 delen staan hier, en we hebben ook een eigen IRC-kanaal. Wel tov om daar ook eens langs te hoppen dusch!
Biersmileyquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:39 schreef Causa het volgende:
Morge Isegrim en Haushofer
Kan 't schele Haushofer
* het is vrijdag
* je leeft in een vrij land
[afbeelding]
Het maken van dat lijstje is voor mij niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:18 schreef Causa het volgende:
Veel plezier Isegrim! Groetjes aan Memento_Mori
Bruce117, zie postgeschiedenis van enkele fok!kers
Haushofer, neem er nog 1 [afbeelding] het kan niet vroeg genoeg weekend zijn.
Niet dat je er weekend voor nodig hebt (dat is wetenschappelijk bewezen)
Als je dan toch zo snel klaar bent, kan je wel ff helpen de LFC-lunch te maken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:22 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het maken van dat lijstje is voor mij niet zo moeilijk
* Bruce117 duikt de keuken in om Causa te helpenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:33 schreef Causa het volgende:
[..]
Als je dan toch zo snel klaar bent, kan je wel ff helpen de LFC-lunch te maken.![]()
Oh bestaat dat echtquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:06 schreef Mattt het volgende:
Ja, wie van jullie gaat hier vanavond naar Appelpop ?
Ik ben er zoiezo beide avonden te vinden.
Ik, een vriend van me zijn ouders wonen er op kruipafstand van afquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:06 schreef Mattt het volgende:
Ja, wie van jullie gaat hier vanavond naar Appelpop ?
Ik ben er zoiezo beide avonden te vinden.
Geen Xbox meer?quote:
Enkel de WC is kitsch. In de rest van het huis is kitsch ten strengste verboten.quote:
is mooi dorpjequote:Op zaterdag 8 september 2007 09:57 schreef qu63 het volgende:
even mams naar Nederhorst den Berg rijden
Als je die Wii wint, wil ik je Xbox wel kopenquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:28 schreef osho het volgende:
[..]
jawel, die heb ik ook nogalleen geen PS3
wii zegt dat ik dii wil verkopen ?quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als je die Wii wint, wil ik je Xbox wel kopen
wat heb ik dan wel eigenlijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:15 schreef osho het volgende:
[..]
wii zegt dat ik dii wil verkopen ?
ik heb overigens nog een 360 zonder voeding over. als je een voeding kunt regelen dan kun je die van me kopen, overigens ook zonder HD en andere accessoires. alleen de 360 zelf.
een printplaatje in een doosje dusquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:48 schreef osho het volgende:
de computert zelf, zonder controllers, bekabeling en zonder stroom
yepquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
een printplaatje in een doosje dus
is dit dan de voeding die je mist?
¤45 voor de voedingquote:
andere chip plus 250 GB HDD ?quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
¤45 voor de voeding
¤100 voor een andere chip plus 250GB HDD
¤20 voor controller
¤35 voor kabeltjespakket
Wat kost zo'n ding nieuw
ja, dan kan ik 'andere' (quote:
leuk voor erbij, maar ik moet eerst ff geld zoeken geloof ikquote:zo'n ding kost nieuw iets van 350 euro volgens mij met controller, voeding en kabel en 20Gb HDD.
ik weet alleen nog niet of de 360 zo gehacked is dat je ook op live kunt blijven en hem dus alleen offline kunt gebruikenquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, dan kan ik 'andere' () spellen spelen, en op de harde schijf opslaan
[..]
dan is het 115 euro ipv 100quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:29 schreef osho het volgende:
[..]
ik weet alleen nog niet of de 360 zo gehacked is dat je ook op live kunt blijven en hem dus alleen offline kunt gebruiken
Rode pesto is goddelijkquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:36 schreef osho het volgende:
wij hebben al gegeten. pasta met tonijn en rode pesto en broccoli![]()
op een geroosterd broodjequote:Op zaterdag 8 september 2007 15:25 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Rode pesto is goddelijk. Ik gebruik het ook wel eens als broodbeleg. Errug lekker
.
je kunt trailers van games bekijken, demo's downloaden, nieuwe updates voor je xbox kun je downloaden met nieuwe features, fixes etc....en als je xbox live gold hebt kun je ook nog eens tegen anderen gamen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan is het 115 euro ipv 100Andere manier van hacken..
en hoe belangrijk is dat Xbox-live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |