abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:13:52 #26
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_53006929
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 11:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vermeer geloof ik niet zo in, die is nogal gestagneerd in zijn ontwikkeling door die tijd bij Ajax 2.
Vermeer is gewoone een slechte keeper. Opgehemeld omdat hij uit een bepaalde jeugdopleiding komt, een paar keer goed voor een bal struikelde op het jeugd-WK en werd onterecht vergeleken met Stanley Menzo (omdat hij toevallig ook neger is ) terwijl hij ook op dat jeugd-WK ongecontroleerde capriolen acties uithaalde die aantoonden dat hij daar meer op geluk dan wijsheid zijn doel aardig schoon hield.

Stagneren in Ajax 2 is dan ook bull, hij mist gewoon talent. Sparta wilde hem dit seizoen halen.... als 2e keeper achter Wapenaar. Bij Willem II laat hij zien dat Sparta en Ajax dat heel goed zagen.

Ontopic: Piet Velthuizen doet het goed, hoewel ik bij keepers reflexen eigenlijk vanzelfspreken vind. Zijn keeperswerk buiten laten we zeggen 2 meter van de doellijn af (voorzetten, uitkomen, meevoetballen etc.) heb ik nog niet echt voorbij zien komen in de samenvattingen. Wat iig qua blunders een goed teken is.
pi_53007837
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:13 schreef Stpan het volgende:

[..]

Vermeer is gewoone een slechte keeper. Opgehemeld omdat hij uit een bepaalde jeugdopleiding komt, een paar keer goed voor een bal struikelde op het jeugd-WK en werd onterecht vergeleken met Stanley Menzo (omdat hij toevallig ook neger is ) terwijl hij ook op dat jeugd-WK ongecontroleerde capriolen acties uithaalde die aantoonden dat hij daar meer op geluk dan wijsheid zijn doel aardig schoon hield.

Stagneren in Ajax 2 is dan ook bull, hij mist gewoon talent. Sparta wilde hem dit seizoen halen.... als 2e keeper achter Wapenaar. Bij Willem II laat hij zien dat Sparta en Ajax dat heel goed zagen.

Ontopic: Piet Velthuizen doet het goed, hoewel ik bij keepers reflexen eigenlijk vanzelfspreken vind. Zijn keeperswerk buiten laten we zeggen 2 meter van de doellijn af (voorzetten, uitkomen, meevoetballen etc.) heb ik nog niet echt voorbij zien komen in de samenvattingen. Wat iig qua blunders een goed teken is.
Wat een onzin...Vermeer wordt helemaal niet vergeleken met Menzo omdat hij een "neger" is (:') ) maar omdat hij net als Menzo een keeper van uitersten is die goed kan meevoetballen. Ook Menzo kon de meest briljante wedstrijden keepen en daarnaast de meest debiele blunders maken en Vermeer is daarin niet anders. Ook staan beide mannen bekend als keepers die uitstekend meevoetballen vanwege hun achtergrond als voetballer en niet als keeper. Huidskleur heeft daar niets mee te maken en maakt de vergelijking eigenlijk alleen maar treffender..het is zeker niet een van de hoofdoorzaken. Over zijn talent kan zeker gediscussieerd worden. Ik zie zelf inderdaad graag een stabiele keeper waar je altijd van op aan kan en niet iemand als Vermeer die briljant en dramatisch tegelijk kan zijn. Gewoon "goed" op een stabiele manier is dan beter in mijn ogen. Was daarom ook nooit een fan van Barthez.

Bij Ajax is hij overigens zeker niet uit de picture..Ze willen gewoon dat hij ritme opdoet zodat hij er in de toekomst kan staan. Zie Stekelenburg ook geen jaren meer bij Ajax keepen.

Nu nog even over Veldhuizen..Hij doet het inderdaad fantastisch. Kan hem eigenlijk niet op fouten betrappen en is een jongen die na een moeilijke jeugd mentaal onwijs is gegroeid en echt voor zijn sport is gaan leven. Hij heeft alles in zich om een topkeeper te worden, ondanks zijn bouw, en is echt een cultfiguur in wording. Overigens vind ik Vorm een nog groter talent momenteel. Die heeft zich al voor veel langere tijd bewezen en op een enkel foutje na in de loop van een compleet seizoen is hij erg stabiel. Hij moet alleen even werken aan zijn blessuregevoeligheid maar ik zie in hem eigenlijk de opvolger van van der Sar.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 7 september 2007 @ 16:17:38 #28
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_53008367
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:54 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nu nog even over Veldhuizen..Hij doet het inderdaad fantastisch. Kan hem eigenlijk niet op fouten betrappen en is een jongen die na een moeilijke jeugd mentaal onwijs is gegroeid en echt voor zijn sport is gaan leven. Hij heeft alles in zich om een topkeeper te worden, ondanks zijn bouw, en is echt een cultfiguur in wording. Overigens vind ik Vorm een nog groter talent momenteel. Die heeft zich al voor veel langere tijd bewezen en op een enkel foutje na in de loop van een compleet seizoen is hij erg stabiel. Hij moet alleen even werken aan zijn blessuregevoeligheid maar ik zie in hem eigenlijk de opvolger van van der Sar.
HIj zat er onder andere tegen AZ toch een keer goed naast hoor, bij een corner Gelukkig kan Martens niet met zulke kansen omgaan!
pi_53011629
Pietje en Vorm!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_53012674
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 16:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
Pietje na Vitesse - AZ
Haha wat een kerel
En goed dat hij er is, want hij kan wel eens een groot keepersprobleem gaan oplossen. Want de heren Vermeer, Waterman en Stekelenburg kunnen me nog niet zo bekoren.
Woo-loo-loo!
pi_53013405
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 16:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
Pietje na Vitesse - AZ
Haha wat een sheriff.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_53014099
Piet verdiende ook een column en die kreeg hij dan ook: http://frontpage.fok.nl/column/5185/1

Jammer dat hij nog enige tijd naar de bank is verwezen door Stojkovic. Anders had hij nu al nog meer ervaring gehad.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53022526
Denk dat hij zeer snel bij Ajax of Feyenoord onder de lat zal staan.
Steek zal ook wel eens weg gaan en Timmer is 35 en Feyenoord wil ook vooruit

PSV heeft al een talentvolle doelman of deze moet tegen vallen
pi_53024433
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:10 schreef methodmich het volgende:
Piet verdiende ook een column en die kreeg hij dan ook: http://frontpage.fok.nl/column/5185/1

Jammer dat hij nog enige tijd naar de bank is verwezen door Stojkovic. Anders had hij nu al nog meer ervaring gehad.
Ik had Stojko anders ook niet willen missen, wat een vent . Staat nu ook gewoon bij Sporting onder de lat meen ik.

pi_53032745
Doet ie het goed tot nu toe?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53032810
Mwa aardige speler maar nog niet de nieuwe Sarremans. Hij wint het in ieder geval wel van Stekelenburg
pi_53032985
Dat doet iedere keeper met een Nederlands paspoort in de eredivisie wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 10 september 2007 @ 09:46:06 #39
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_53067406
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:54 schreef Tim86 het volgende:
Wat een onzin...Vermeer wordt helemaal niet vergeleken met Menzo omdat hij een "neger" is (:') ) maar omdat hij net als Menzo een keeper van uitersten is die goed kan meevoetballen. Ook Menzo kon de meest briljante wedstrijden keepen en daarnaast de meest debiele blunders maken en Vermeer is daarin niet anders.
Mwoah, ik heb alleen die briljante wedstrijden van Vermeer nog nooit gezien. Ik heb in de jeugdelftallen betere keepers voorbij zien komen dan Vermeer, en die jongens eindigden soms in de 1e divisie.
Ik bedoel, Piet Velthuizen zie ik briljante reddingen maken waar Vermeer niet eens in de buurt komt met zijn kwaliteiten.
pi_53067446
Keepers onder de 1.85 worden geen topkeepers
  maandag 10 september 2007 @ 10:14:30 #41
184465 Migue
Sensuele man
pi_53067930
Barthez is onder de 1m85, en wordt (onterecht, dat wel) gezien als een topkeeper.
pi_53068048
quote:
Op maandag 10 september 2007 09:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Keepers onder de 1.85 worden geen topkeepers
Gordon Banks
Andreas Kopke
Dino Zoff
Fabien Barthez
Sepp Maier
Victor Valdes
Santiago Canizares
Gregory Coupet
pi_53068177
Hoe lang zijn de huidige keepers van je lijstje?
pi_53068220
quote:
Op maandag 10 september 2007 10:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
onder de 1.85
pi_53068293
Dat was de vraag niet
pi_53068309
quote:
Op maandag 10 september 2007 10:14 schreef Migue het volgende:
Barthez is onder de 1m85, en wordt (onterecht, dat wel) gezien als een topkeeper.
My point exactly.

Kijk nog een keer Real - MU terug van een paar jaar geleden als je wil
pi_53068730
quote:
Op maandag 10 september 2007 10:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:
Op maandag 10 september 2007 10:20 schreef sjimz het volgende:
Gordon Banks 1.83
Andreas Kopke 1.82
Dino Zoff 1.82
Fabien Barthez 1.83
Sepp Maier 1.83
Victor Valdes 1.83
Santiago Canizares 1.81
Gregory Coupet 1.81
pi_53068765
Barthez, Canizarez, Valdes en Coupet zijn geen topkeepers
pi_53068785
Dat was de vraag niet
pi_53068797
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat was de vraag niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')