Vermeer is gewoone een slechte keeper. Opgehemeld omdat hij uit een bepaalde jeugdopleiding komt, een paar keer goed voor een bal struikelde op het jeugd-WK en werd onterecht vergeleken met Stanley Menzo (omdat hij toevallig ook neger isquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vermeer geloof ik niet zo in, die is nogal gestagneerd in zijn ontwikkeling door die tijd bij Ajax 2.
Wat een onzin...Vermeer wordt helemaal niet vergeleken met Menzo omdat hij een "neger" is (:') ) maar omdat hij net als Menzo een keeper van uitersten is die goed kan meevoetballen. Ook Menzo kon de meest briljante wedstrijden keepen en daarnaast de meest debiele blunders maken en Vermeer is daarin niet anders. Ook staan beide mannen bekend als keepers die uitstekend meevoetballen vanwege hun achtergrond als voetballer en niet als keeper. Huidskleur heeft daar niets mee te maken en maakt de vergelijking eigenlijk alleen maar treffender..het is zeker niet een van de hoofdoorzaken. Over zijn talent kan zeker gediscussieerd worden. Ik zie zelf inderdaad graag een stabiele keeper waar je altijd van op aan kan en niet iemand als Vermeer die briljant en dramatisch tegelijk kan zijn. Gewoon "goed" op een stabiele manier is dan beter in mijn ogen. Was daarom ook nooit een fan van Barthez.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:13 schreef Stpan het volgende:
[..]
Vermeer is gewoone een slechte keeper. Opgehemeld omdat hij uit een bepaalde jeugdopleiding komt, een paar keer goed voor een bal struikelde op het jeugd-WK en werd onterecht vergeleken met Stanley Menzo (omdat hij toevallig ook neger is) terwijl hij ook op dat jeugd-WK ongecontroleerde capriolen acties uithaalde die aantoonden dat hij daar meer op geluk dan wijsheid zijn doel aardig schoon hield.
Stagneren in Ajax 2 is dan ook bull, hij mist gewoon talent. Sparta wilde hem dit seizoen halen.... als 2e keeper achter Wapenaar. Bij Willem II laat hij zien dat Sparta en Ajax dat heel goed zagen.
Ontopic: Piet Velthuizen doet het goed, hoewel ik bij keepers reflexen eigenlijk vanzelfspreken vind. Zijn keeperswerk buiten laten we zeggen 2 meter van de doellijn af (voorzetten, uitkomen, meevoetballen etc.) heb ik nog niet echt voorbij zien komen in de samenvattingen. Wat iig qua blunders een goed teken is.
HIj zat er onder andere tegen AZ toch een keer goed naast hoor, bij een cornerquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu nog even over Veldhuizen..Hij doet het inderdaad fantastisch. Kan hem eigenlijk niet op fouten betrappen en is een jongen die na een moeilijke jeugd mentaal onwijs is gegroeid en echt voor zijn sport is gaan leven. Hij heeft alles in zich om een topkeeper te worden, ondanks zijn bouw, en is echt een cultfiguur in wording. Overigens vind ik Vorm een nog groter talent momenteel. Die heeft zich al voor veel langere tijd bewezen en op een enkel foutje na in de loop van een compleet seizoen is hij erg stabiel. Hij moet alleen even werken aan zijn blessuregevoeligheid maar ik zie in hem eigenlijk de opvolger van van der Sar.
Haha wat een kerelquote:
Ik had Stojko anders ook niet willen missen, wat een ventquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:10 schreef methodmich het volgende:
Piet verdiende ook een column en die kreeg hij dan ook: http://frontpage.fok.nl/column/5185/1
Jammer dat hij nog enige tijd naar de bank is verwezen door Stojkovic. Anders had hij nu al nog meer ervaring gehad.
Mwoah, ik heb alleen die briljante wedstrijden van Vermeer nog nooit gezien. Ik heb in de jeugdelftallen betere keepers voorbij zien komen dan Vermeer, en die jongens eindigden soms in de 1e divisie.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:54 schreef Tim86 het volgende:
Wat een onzin...Vermeer wordt helemaal niet vergeleken met Menzo omdat hij een "neger" is (:') ) maar omdat hij net als Menzo een keeper van uitersten is die goed kan meevoetballen. Ook Menzo kon de meest briljante wedstrijden keepen en daarnaast de meest debiele blunders maken en Vermeer is daarin niet anders.
Gordon Banksquote:Op maandag 10 september 2007 09:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Keepers onder de 1.85 worden geen topkeepers
onder de 1.85quote:Op maandag 10 september 2007 10:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe lang zijn de huidige keepers van je lijstje?
My point exactly.quote:Op maandag 10 september 2007 10:14 schreef Migue het volgende:
Barthez is onder de 1m85, en wordt (onterecht, dat wel) gezien als een topkeeper.
quote:Op maandag 10 september 2007 10:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe lang zijn de huidige keepers van je lijstje?
quote:Op maandag 10 september 2007 10:20 schreef sjimz het volgende:
Gordon Banks 1.83
Andreas Kopke 1.82
Dino Zoff 1.82
Fabien Barthez 1.83
Sepp Maier 1.83
Victor Valdes 1.83
Santiago Canizares 1.81
Gregory Coupet 1.81
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |