abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 september 2007 @ 09:14:12 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53562442
Deel 2:
quote:
Takken materiaal is ruim te zien als decoratie materiaal.
Bijvoorbeeld:

een tv op glaswand !

Eigenlijk meer een foto voor het topic Tuig op ...:

Zomaar 2 schalen, die net uit balans lijken:

Zelf vind ik dit weelderig (en noem het belgisch) en t heeft wel wat :

En een voorbeeld van suite deuren:

Meer niet.

Het was een lange dag werken en veel om te zien.
De komende maanden zullen de woonbladen wel vol staan met de ideeen van de Woonbeurs.

Ik ben benieuwd wat de kaart winners en andere bezoekers laten zien ...
  zaterdag 29 september 2007 @ 09:14:41 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53562446
Mooie dingen Anne!
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:42:11 #53
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_53566575
ik ga morgen, camera met volle batterij ligt klaar!!
pi_53567381
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:42 schreef becky27 het volgende:
ik ga morgen, camera met volle batterij ligt klaar!!
de camera was wel vol; alleen alles geflitst... ms. dat dat wat uitmaakt.
De technische man is een weekje lopen in Ierland.

Tip: wij waren vroeg en begonnen in de achterste hal waar het nog rustig was...
Soep en salade 12,50 !
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:13:45 #55
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_53574728
Even een textueel verslagje... vanmorgen bleek er iets aan de hand te zijn met de camera dus die hebben we maar thuis gelaten.

Een geslaagde dag was het, ben nu wel moe van het vele lopen en sjouwen met zware tassen maar het was het meer dan waard.

Om 09:44 zijn we met de trein uit het oosten des landes vetrokken met als eindbestemming A'dam RAI. We hebben een een NS herfstoer gehaald, lekker 1e klas reizen

Na ongeveer 1 uur en 45 minuten reizen waren we op de plaats van bestemming. Na een korte wandeltocht konden we onze kaartje inleveren bij de kassa en twee woonbladen naar keuze uitzoeken

Daarna meteen hal 8 in gegaan (design). Mijn afdeling dus... geweldige dingen gezien maar het meeste was erg duur Op een gegeven moment liepen we bij de Sony stand, "goh" zegt mijn vriendin... "dat is een leuke tv". Ja erg leuk... koste dan ook 40.000 euro!

Daarna op ons gemak de hele beurs bekeken en veel leuke ideeen opgedaan. Tegen een uurtje of vier hadden we het wel gezien allemaal en zijn we met twee zware tassen huiswaards gekeerd. Nu nog even gezellig op de bank alle folders, boekjes e.d. doorlezen.

FOK! nog bedankt voor een hele leuk dag! Ook namens mijn vriendin
* I intend to live forever, so far so good! *
  zondag 30 september 2007 @ 01:39:14 #56
67385 ROG
Go on, say it.
pi_53581234
Afgelopen woensdag naar de Woonbeurs gegaan met de gewonnen kaartjes, iets voor twee uur 's middags maar gelukkig viel de drukte redelijk mee, in een minuutje waren we binnen. Na binnenkomst was helaas de 101-Woonideeen al op, persoonlijk hoopte ik al op het oktobernummer, dus het werd een Ariadne at Home (yikes! ) en een VTWonen.

Allereerst de Home hal ingeweest voor een paar kleurideeen en inspiratie voor mijn appartement in wording, een persoonlijke workshop/sessie kleur bij Flexa zag er iets te zweverig uit dus enkel de handige draagtas gescoord voor de honger aan folders/catalogi.
In sommige gangpaden was het soms eventjes schuivelen zoals op een drukke winkelzaterdag maar niet storend.
Verderop de hallen in werd het steeds rustiger en kon je op je gemak zaken bekijken/aanraken/bekritiseren, ideaal voor de orienterende starter dus.

De Living hal was meer dingetjes en veel items met barok erop, van kaarsjes tot nog meer kaarsjes, beetje teveel van het goede voor een man. Mijn vrouwelijke gezelschap vond het echter leuk snuffelen en kijken, ook gezellig slenteren maar ik was teveel meubel/banken minded.
In de Design hal toch wel héél veel mooie dingen tegengekomen, van inderdaad Sony's stand tot gigantische gave kunst van ene Joseph Klibanksky!

Dit stuk over/genaamd Rotterdam is gewoon zó tof dat ik hem gelijk wilde meenemen, alleen was de prijs minder tof om mee te nemen, volgens mij zo'n ¤ 1750,-.. Maar hij blijft lonken..
Ook even staan kijken naar de nieuwe edities van de Philips Senseo, een vloekende rood-roze uitvoering en onderstaande wit-zilvere, toch leuk en apart al is 't maar een koffiezetapparaat slash Senseo.

Op de Lundia stand kennis gemaakt met de meubelserie Nuvola, compleet op maat gemaakte meubels. Bijvoorbeeld zwevende tv-dressoirs zoals ze veel te zien waren maar dan voor redelijk schappelijke prijzen. Alles op eigen maten, inclusief bezorgen en montage. Bijvoorbeeld een tv-dressoir, zwevend met 3 softclose kasten erin, ca. 270cm, plusminus ¤ 1200,-. Da's toch weer anders dan het handgemaakte spul met gespoten autolak van drie á vierduizend Euro.. Interessant dus!
Na de Senseo's kregen we trek in koffie dus op pad naar de Nespresso stand om daar wat smaakjes te proeven, érg lekker! Om vervolgens weer huiswaarts te keren, met een tas vol folders maar bovenal vol goede ideeen.

De Woonbeurs (en FOK!'s K&W) hebben zeer zeker bijgedragen aan de toekomst van het een en ander op woongebied hier. Waarvoor dank!
pi_53584304
Die Senseo met Tord Boontje print is
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:01:09 #58
67385 ROG
Go on, say it.
pi_53621058
Overigens was dit ook wel een leuke gimmick:

www.pimpyourkitchen.nl
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 19:56:25 #59
67385 ROG
Go on, say it.
pi_53748815
Geen andere verslagjes/hoogtepunten/gimmicks?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')