abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:32:17 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52998719
Iedere voetbalsupporter heeft persoonlijke favorieten, maar ook mensen aan wie hij een gruwelijke hekel heeft. Dit topic is ervoor bedoeld om je gal te spuwen op de personen die jij niet mag, de mening moet echter wel goed onderbouwd worden, dit topic moet geen opsomming van namen worden.

Persoonlijk heb ik een hekel aan Johan Derksen, Marco van Basten, Johan Cruijff en Michel Platini.

Johan Derksen
De Snor heeft een typetje gecreëerd, een typetje dat steevast de omgekeerde richting bewandeld. Niet omdat dat zijn mening is, maar meer omdat hij een andere mening wil hebben dan de overgrote meerderheid. In feite is de VI-hoofdredacteur een acteur, als anchorman van RTL-programma "Voetbal Insite" en ik snap dan ook niet waarom er voetballiefhebbers zijn die überhaupt naar hem luisteren, laat staan hem waarderen.

Marco van Basten
Als voetballer was hij geweldig, maar daar had het bij moeten blijven. Toen hij door blessureleed noodgedwongen afscheid moest nemen van de voetballerij, trok hij zich terug en ging golfen. San Marco was een soort van held, een mythe. Maar ineens keerde hij weer terug, bij Jong Ajax kwam hij al met stupide "proefballonnetjes" en na één jaar werd Bassie al aangesteld als bondscoach. Niet van Swaziland, Nicaragua of de Salomonseilanden, maar van Oranje! Drie jaar tijd bakt hij er al niets van, selectiebeleid en opstellingen zijn om van te huilen, maar doordat hij de volledige steun heeft van Johan Cruijff, mag hij aan blijven modderen. Over een jaar zullen wij Marco van Basten herinneren als die bondscoach die vier jaar interlandvoetbal verneukt heeft, al ben ik bang dat Ajax hem nog wel een keer haalt als trainer/coach.

Johan Cruijff
De beste Nederlandse voetballer aller tijden, die ook als trainer/coach geweldig presteerde. Na zijn ontslag bij Barça ging hij aan de slag als analyticus bij de NOS, adviseerde hij Ajax en de KNVB, zette een foundation op en roept iedere maand wel een paar stupide dingen. Een persoon als Johan Cruijff zou de geschiedenisboeken in moeten gaan als een held, iemand die het Nederlandse voetbal op de kaart heeft gezet en nooit meer voorbijgestreefd zal worden. Maar goed, bij mij is hij in aanzien zwaar gedaald, heb liever dat hij de rest van zijn leven zijn mening voor zich houdt.

Michel Platini
Beetje dezelfde intro als bij Van Basten en Cruijff, want Michel Platini was als voetballer geweldig in het shirt van onder andere Juventus, maar daar had het van mij bij mogen blijven. Meteen nadat hij werd aangesteld als nieuwe UEFA-voorzitter kwam Platini om de week met een nieuw "proefballonetje" en de ene was nog stompzinniger dan de andere. Waarom is de Fransman van plan alles om te gooien binnen de voetballerij, het is toch al een geweldige en succesvolle sport? Vernieuwingen zijn toch helemaal niet zo nodig?

OK, nu jullie. Maar let op, mét motivatie!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:34:53 #2
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_52998766
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 09:32 schreef M0NTANA het volgende:

Persoonlijk heb ik een hekel aan..... en Dirk Scheringa.
quote:
Dus...motiveer maar
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:37:03 #3
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52998806
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 09:34 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

[..]

Dus...motiveer maar
Die komt in mijn tweede post met kwallen, heb hem nu even vervangen door Michel Platini.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52999049
Iedereen die iets met Ajax te maken heeft. Dit omdat ik gewoon een bloedhekel heb aan Ajax. Maar dat was wel bekend hier volgens mij.

[ Bericht 25% gewijzigd door valek op 07-09-2007 10:26:06 ]
History became legend, legend became myth.
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:59:25 #5
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_52999209

Someone hand me a bucket please
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  vrijdag 7 september 2007 @ 10:09:16 #6
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52999438
Kwallen geven het voetbalwereldje in ieder geval nog wel kleur, ik zie ze altijd liever dan de nietszeggende grijze muizen.

Wat moesten we zonder Louis van Gaal, Co Adriaanse, Wesley Sneijder, Johan Cruijff en Marco van Basten?
We kunnen er wel allemaal over zeiken, maar zonder die lui zou het ook maar verdomd saai zijn.
Dikke hulde voor de kwallen!

Uitzondering hierop is natuurlijk Dirk Scheringa, maar omdat ik niet het gras voor Montana's voeten weg wil maaien laat ik m'n motivatie even voor wat het is.
Gourmetten of steengrillen?
pi_52999560

De rechter dan hé
  vrijdag 7 september 2007 @ 10:33:10 #8
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52999970
Dirk Scheringa
Deze voorzitter van AZ hoort niet thuis in de voetballerij, hij heeft AZ gemaakt tot wat het nu is en dat is knap, maar verder is het een kwal van de bovenste plank. Toen zijn technisch directeur naar concurrent Ajax vertrok, bleek het een slecht verliezer. Ook tijdens de onderhandelingen met sc Heerenveen om spits Afonso Alves liet de kredietverstrekker zich weer van zijn slechte kant zien, Dirk Scheringa verwijt velen zaken die hij zelf niet veel beter doet. Willem II wordt leeggeplukt nadat hij Martin van Geel aanstelde, maar als Van Geel namens Ajax wil onderhandelen over AZ-spelers, is de wereld te klein.

Francesco Totti
Kortzichtige journalisten roemen hem regelmatig om zijn clubliefde, maar hoe groot is deze clubliefde? Verschillende malen heeft hij zijn club voor het blok gezet, als zijn salaris niet zou worden verhoogd, zou hij AS Roma verlaten. Francesco Totti schijnt de bestbetaalde speler in de Serie A te zijn (qua basis-salaris), dus heeft sowieso niets te klagen. Op het veld is Totti verschrikkelijk irritant, vaak gaat hij over de schreef en regelmatig buiten het zicht van de arbiter. In mijn ogen is Totti één van de meest overschatte spelers, zeker in verhouding tot zijn salaris.

Hans Nijland
Ferme taal sprak hij, toen Ajax zich meldde voor Luis Suarez. De Uruguayaanse spits was voor geen enkele prijs te koop, maar vergat dat alles en iedereen een prijs heeft. Toch was het stoere taal, stoere taal om de supporters voor zich te winnen. De zaakwaarnemers van Suarez forceerden echter toch een vertrek, zij lieten Suarez een arbitragezaak aanspannen. Deze zaak werd weliswaar verloren, maar tóch kwamen Ajax en FC Groningen tot een akkoord, wat bedoelde hij nou met "niet te koop"?
  vrijdag 7 september 2007 @ 11:10:05 #9
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_53000773
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:14 schreef andre347 het volgende:
[afbeelding]
De rechter dan hé
Motiveer het eens droppie, dat is de bedoeling van dit topic. Of wordt het dan te lastig voor je?

OT: Ik zou op dit moment even niemand weten maar ik ben dan ook net wakker. Ja Scheringa maar die heb jij al aangehaald.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_53000979
= Nee, daar is dit topic niet voor bedoeld, sjim =

[ Bericht 83% gewijzigd door RayMania op 07-09-2007 12:30:33 ]
pi_53001254

robert maaskant dezelf benoemde kroonprins van het trainersgilde. Lult een eind raak en het ligt nooit aan hemzelf. Gaat voor wedstrijden tot 5 uur s'ochtends stappen...wat een voorbeeld voor de spelers. Over 2 jaar traint ie vast wel Barcelona.
  vrijdag 7 september 2007 @ 13:04:33 #12
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_53003479
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 11:28 schreef ASroma het volgende:
[afbeelding]

robert maaskant dezelf benoemde kroonprins van het trainersgilde. Lult een eind raak en het ligt nooit aan hemzelf. Gaat voor wedstrijden tot 5 uur s'ochtends stappen...wat een voorbeeld voor de spelers. Over 2 jaar traint ie vast wel Barcelona.
Haha die gast fietste altijd bij ons door de stad op z'n mountainbike. In z'n trainingspak een beetje lopen patsen bij 14 jaar oude meisjes incl. beugel
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  vrijdag 7 september 2007 @ 13:51:13 #13
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_53004710
Tony Adams de grootste drankorgel van het voetbal probeert nu een beetje goed uit de verf te komen op tv en als trainer. Vreselijke man die werkelijk om niks lacht.

Heitinga Alhoewel hij wel goed kan voetballen kan ik gewoon die kop van 'm niet uitstaan, dat eeuwige flieberlipje van hem.
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:04:46 #14
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_53005086
Ik vind Danny Buijs een grafbak.
Ik hou wel van spelers die er af en toe lekker hard en gedreven in gaan maar hij is gestoord en volgens mij is veel van wat ie doet komedie. Ik zou eigenlijk wel eens zijn directe tegenstander willen zijn.
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:09:12 #15
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_53005204
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:04 schreef cheqy het volgende:
Ik vind Danny Buijs een grafbak.
Ik hou wel van spelers die er af en toe lekker hard en gedreven in gaan maar hij is gestoord en volgens mij is veel van wat ie doet komedie. Ik zou eigenlijk wel eens zijn directe tegenstander willen zijn.
Ik denk dat Buys je vierkant doormidden schopt
pi_53005526
Je vergeet '433', Montana.
pi_53005535
Of is dat geen kwal?
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:25:49 #18
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53005654
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je vergeet '433', Montana.
Marco van Basten schijnt morgen met een tien (Wesley Sneijder) te gaan spelen en misschien mag één van de centrale verdedigers (Johnny Heitinga) nog inschuiven ook, misschien wordt het nog wat!

4-3-3 is acceptabel, maar niet zoals Henk ten Cate en Bassie dat doen/deden, zónder tien.

Maar goed, daar ben je het vast niet mee eens.
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:38:03 #19
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_53006012
Ik vind stupide echt een ontzettend lelijk woord.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  vrijdag 7 september 2007 @ 16:12:30 #20
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_53008249
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:09 schreef Grimm het volgende:

[..]

Waar basseer jij dat op?
pi_53008882
Wilfred Genee.
Kritiekloze zoutzak die te laf is om vragen te stellen.
Z'n scheve gezicht is al genoeg om een soort gevoel van walging los te maken.
-
  vrijdag 7 september 2007 @ 16:43:10 #22
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53009130
Martin Jol
Vanwege zijn Roda periode.

Over Johan Derksen hoef ik natuurlijk niks te zeggen, daar weet men al genoeg van...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53010219
Alles wat met ajax heeft te maken verafschuw ik. Over het algemeen heb ik ook een hekel aan chelsea sinds abramovich er zit, behalve aan mourinho en sjevtsjenko
pi_53010484
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:09 schreef Grimm het volgende:

Het gekke is dat Buys daar wel z'n cultstatus aan dankt, maar wanneer heeft hij nou echt eens iemand maanden geblesseerd getrapt? Volgens mij nog nooit. Vind het verder een kontenlikkende slijmbal richting het Feyenoordpubliek, die op het veld alleen bezig is om z'n cult-imago te bevestigen door vooral heel veel ruzie te zoeken en heel weinig te voetballen. Helaas voor hem zijn de supporters die zeiden 'het maakt me niet uit of hij goed speelt, als hij maar een Ajax-been breekt' ook al afgehaakt in de polonaise, want ook dat laatste is hem nooit gelukt. In tegendeel, tegenover Edgar Davids ging hij verschrikkelijk af. Lijkt dit seizoen in een stabiel team eindelijk weer eens normaal te gaan voetballen, zoals hij bij Groningen ook deed. Maar van z'n kwallen-status komt hij bij mij voorlopig nog niet af.
Woo-loo-loo!
pi_53012845
Ik moet zeggen dat ik ook een hekel begin te krijgen aan Ajax. Vroeger had ik er nog wel een goed woordje voor maar na het tijdperk dat vd Vaart er speelde heb er geen greintje sypathie meer voor.
Komt gewoon doordat ze veel roepen en niks waar maken.
PSV is al jarenlang de nummer 1 in Nederland en Ajax wint 2 keer niet een van zwakke tegenstanders in de Champions League.
pi_53013092
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:11 schreef Sensation89 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook een hekel begin te krijgen aan Ajax. Vroeger had ik er nog wel een goed woordje voor maar na het tijdperk dat vd Vaart er speelde heb er geen greintje sypathie meer voor.
Komt gewoon doordat ze veel roepen en niks waar maken.
PSV is al jarenlang de nummer 1 in Nederland en Ajax wint 2 keer niet een van zwakke tegenstanders in de Champions League.
9 van de 10 mensen die schreeuwen dat Ajacieden ontzettend arrogant zijn snappen vaak niet eens wat de meeste Ajacieden zeggen.

We winnen met 4-1 van Heerenveen en er roepen er een paar 'we worden kampioen net als elk ander jaar!'

En dan komen er weer tig reacties " Kut Ajacieden, arrogant "
  vrijdag 7 september 2007 @ 19:26:21 #27
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53013232
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:20 schreef VoreG het volgende:

[..]

9 van de 10 mensen die schreeuwen dat Ajacieden ontzettend arrogant zijn snappen vaak niet eens wat de meeste Ajacieden zeggen.

We winnen met 4-1 van Heerenveen en er roepen er een paar 'we worden kampioen net als elk ander jaar!'

We weten idd niet wat Henkie op tv zegt.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53013477
Ik heb dat met Co Adriaanse.

Vooral omdat Co altijd bij winst de eerste is om ludieke termen te droppen, zijn tactiek te roemen enzovoort. Maar als Co verliest gaat hij dat "netjes analyseren" en dan komt het ALTIJD door een of meerdere spelers. Nooit maakt Co fouten.

Daarnaast vind ik zijn "ludieke" straffen niet passen in een groep volwassenen en is de manier waarop hij mensen durft te schofferen (Winter, Witschge, Rijkaard, Van Raaij, koffiejuffrouw) ook verre van netjes.

Daarom Co dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53014971
Dirk Kuyt

Een leuke speler voor de Europese subtop die door keihard te werken de top heeft weten te bereiken. Het is niet een type speler waar ik veel sympathie voor heb, maar ik heb zeer zeker respect voor de manier waarop hij het zover heeft geschopt.

Helaas heeft hij ook een kant waar ik totaal niet over te spreken ben, sterker nog, ik word er misselijk van. Meneer heeft namelijk de neiging om alles en iedereen in zijn voetbalomgeving de hemel in te prijzen. Het begon al bij Utrecht met de uitspraak: 'Dit is mijn club, hier wil ik mijn carriere afsluiten.' Op zich geen rare uitspraak als je echt van een club waar je bent begonnen houdt.
Een seizoen later speelde hij bij Feyenoord en hij was lyrisch over Gullit, de club Feyenoord en ook de aanhang was geweldig. Na 3 seizoenen op de toppen van zijn kunnen gespeeld te hebben en veel doelpunten gemaakt te hebben klopte Liverpool op de deur. Weer waren daar die uitspraken zoals 'Ik houd van Feyenoord en de supporters' en 'ooit zal ik hier terugkeren.'
Eenmaal in het beloofde voetballand aangekomen draaide Kuyt een aardige voorbereiding en hij maakte ook veel minuten in het 1e elftal van Liverpool. Een maand of 4 na zijn aankomst in Engeland draaide mijn maag weer om. Ik had mijn computer aangezet en checkte zoals gebruikelijk als eerste een aantal voetbalsites. Daar stuitte ik op een stuk over Kuyt, Dirk had het geweldig naar zijn zin, de supporters waren grandioos, dit was de club waar hij zijn carriere wel zou willen afsluiten en Coach Benitez was een wereldtrainer.
Buiten deze uitspraken over de clubs waar hij heeft gespeeld vond Kuyt het ook nodig om iedere beslissing van van Basten op het WK van 2006 te ondersteunen en begrijpen. De bondscoach zag alles goed en Kuyt kon het allemaal wel begrijpen.

Het komt er op neer dat een heel veel respect heb voor Kuyt omdat hij met zulke beperkte voetbalkwaliteiten zover is gekomen, alleen het constante geslijm en het winnen van zieltjes vind ik echt walgelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 07-09-2007 20:54:41 ]
pi_53016862
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:20 schreef VoreG het volgende:

[..]

Wat moet je dan zeggen? Als ze bij Feyenoord of PSV dat doen zeggen de Ajacieden wat.
pi_53026101
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:48 schreef Blawh het volgende:
Dirk Kuyt

Een leuke speler voor de Europese subtop die door keihard te werken de top heeft weten te bereiken. Het is niet een type speler waar ik veel sympathie voor heb, maar ik heb zeer zeker respect voor de manier waarop hij het zover heeft geschopt.

Helaas heeft hij ook een kant waar ik totaal niet over te spreken ben, sterker nog, ik word er misselijk van. Meneer heeft namelijk de neiging om alles en iedereen in zijn voetbalomgeving de hemel in te prijzen. Het begon al bij Utrecht met de uitspraak: 'Dit is mijn club, hier wil ik mijn carriere afsluiten.' Op zich geen rare uitspraak als je echt van een club waar je bent begonnen houdt.
Een seizoen later speelde hij bij Feyenoord en hij was lyrisch over Gullit, de club Feyenoord en ook de aanhang was geweldig. Na 3 seizoenen op de toppen van zijn kunnen gespeeld te hebben en veel doelpunten gemaakt te hebben klopte Liverpool op de deur. Weer waren daar die uitspraken zoals 'Ik houd van Feyenoord en de supporters' en 'ooit zal ik hier terugkeren.'
Eenmaal in het beloofde voetballand aangekomen draaide Kuyt een aardige voorbereiding en hij maakte ook veel minuten in het 1e elftal van Liverpool. Een maand of 4 na zijn aankomst in Engeland draaide mijn maag weer om. Ik had mijn computer aangezet en checkte zoals gebruikelijk als eerste een aantal voetbalsites. Daar stuitte ik op een stuk over Kuyt, Dirk had het geweldig naar zijn zin, de supporters waren grandioos, dit was de club waar hij zijn carriere wel zou willen afsluiten en Coach Benitez was een wereldtrainer.
Buiten deze uitspraken over de clubs waar hij heeft gespeeld vond Kuyt het ook nodig om iedere beslissing van van Basten op het WK van 2006 te ondersteunen en begrijpen. De bondscoach zag alles goed en Kuyt kon het allemaal wel begrijpen.

Het komt er op neer dat een heel veel respect heb voor Kuyt omdat hij met zulke beperkte voetbalkwaliteiten zover is gekomen, alleen het constante geslijm en het winnen van zieltjes vind ik echt walgelijk.
Hij wilde eerst alleen maar in Quick Boys 1 komen en daar zijn hele leven spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_53026661
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
Dirk Scheringa
Deze voorzitter van AZ hoort niet thuis in de voetballerij, hij heeft AZ gemaakt tot wat het nu is en dat is knap, maar verder is het een kwal van de bovenste plank. Toen zijn technisch directeur naar concurrent Ajax vertrok, bleek het een slecht verliezer. Ook tijdens de onderhandelingen met sc Heerenveen om spits Afonso Alves liet de kredietverstrekker zich weer van zijn slechte kant zien, Dirk Scheringa verwijt velen zaken die hij zelf niet veel beter doet. Willem II wordt leeggeplukt nadat hij Martin van Geel aanstelde, maar als Van Geel namens Ajax wil onderhandelen over AZ-spelers, is de wereld te klein.

Francesco Totti
Kortzichtige journalisten roemen hem regelmatig om zijn clubliefde, maar hoe groot is deze clubliefde? Verschillende malen heeft hij zijn club voor het blok gezet, als zijn salaris niet zou worden verhoogd, zou hij AS Roma verlaten. Francesco Totti schijnt de bestbetaalde speler in de Serie A te zijn (qua basis-salaris), dus heeft sowieso niets te klagen. Op het veld is Totti verschrikkelijk irritant, vaak gaat hij over de schreef en regelmatig buiten het zicht van de arbiter. In mijn ogen is Totti één van de meest overschatte spelers, zeker in verhouding tot zijn salaris.

Hans Nijland
Ferme taal sprak hij, toen Ajax zich meldde voor Luis Suarez. De Uruguayaanse spits was voor geen enkele prijs te koop, maar vergat dat alles en iedereen een prijs heeft. Toch was het stoere taal, stoere taal om de supporters voor zich te winnen. De zaakwaarnemers van Suarez forceerden echter toch een vertrek, zij lieten Suarez een arbitragezaak aanspannen. Deze zaak werd weliswaar verloren, maar tóch kwamen Ajax en FC Groningen tot een akkoord, wat bedoelde hij nou met "niet te koop"?
Totti overschat vind ik te ver gaan, hij heeft niet voor niks de gouden schoen gewonnen. Een erge belangrijke en nuttige speler.
AFC AJAX
pi_53029704
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 11:52 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij wilde eerst alleen maar in Quick Boys 1 komen en daar zijn hele leven spelen.
Serieus?

Ik volg het amateurvoetbal niet zo, dus zou het niet weten. Het zou me totaal niet verbazen.
pi_53030156
De meeste commentatoren van die commeriele zenders/Tele2. Bijna elk redelijk doelpunt is GEWELDIG, FANTASTISCH, HIJ DOET HET!!!!, WAT EEN GOAL!! EINS!! 1111 !!1!!!...

Verder Ton Ojers en vooral die walgelijke presantator (waarvan ik de naam niet weet) van het voetbal programma op TV Noord-Holland.
Over arrogant gesproken....
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53030474
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 15:36 schreef venomsnake het volgende:
De meeste commentatoren van die commeriele zenders/Tele2. Bijna elk redelijk doelpunt is GEWELDIG, FANTASTISCH, HIJ DOET HET!!!!, WAT EEN GOAL!! EINS!! 1111 !!1!!!...

Verder Ton Ojers en vooral die walgelijke presantator (waarvan ik de naam niet weet) van het voetbal programma op TV Noord-Holland.
Over arrogant gesproken....
Over verschrikkelijk commentatoren gesproken, vanavond weer Leo Oldenburger?
pi_53030599
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 16:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wilfred Genee.
Kritiekloze zoutzak die te laf is om vragen te stellen.
Z'n scheve gezicht is al genoeg om een soort gevoel van walging los te maken.
Bij Voetbal Insite ging hij althans toch erg tegen van Hanegem in.

Trouwens grappig dat van Bommel nog niet genoemd is. Als PSV fan kan ik begrijpen dat veel mensen deze man een grote kwal vinden, en ben het daar eigenlijk zelf ook wel mee eens. Neemt niet weg, dat hij een aanwinst is voor vrijwel elk team
pi_53030622
Ton Ojers vind ik best ok. Heb maar weinig van hem gezien, maar vond hem nooit storend ofzoiets.

Ik zal eens even de FCG-gerelateerde al-dan-niet kwallen onder de loep nemen.

Hans Nijland
Door Montana genoemd, maar ik vind zijn motivatie nogal zwak. Het punt dat Montana aanbrengt, klopt opzich wel - dat Nijland niet heeft vastgehouden aan zijn eerste uitspraak dat Suarez niet te koop is - maar deze houding is goed te verklaren als je je inleeft in zijn positie en denkt aan de belangen die hij vertegenwoordigt. Hij wilde het beste voor FC Groningen. Eerst was dat Suarez behouden, maar toen deze zich zo opstelde dat de werksituatie haast onmogelijk werd, was dat verkopen. Zijn aanvankelijke leugen kan dus als onderhandelingstactiek worden uitgelegd.
Ik vind het ook raar dat je hier over valt. Als je hierop mensen in de voetballerij gaat afserveren, blijven er maar weinig kwalvrije clubs over. Eerlijk gezegd heb ik het idee dat je er moeite mee hebt dat hij zich sterk maakte tegen Ajax. Ik vermoed dat jij als Ajacied nederigheid verwacht van de andere clubs. En dat vind ik nogal sneu.

Luis Suarez
Mja, wat kan je erover zeggen. Hij is één van de vele voorbeelden van een profspelers die zich als een verwend kind gaat gedragen wanneer hij niet precies zijn zin krijgt. Toch vraag ik me soms af of je ze allemaal als kwal kan afdoen. Dit vanwege de beperkte verstandelijke vermogens van de meeste voetballers en/of de leefsituatie van hun familie in het land van herkomst (in het geval van spelers uit een arm nest). Dan valt een keuze puur op basis van geld nog wel te verdedigen.

Danny Buijs
Vooral door Ajacieden gehaat, maar er zijn er meer die zich aan hem ergeren. Dat kan ik goed begrijpen. Zijn overfanatieke houding komt gewoon erg gemaakt over. Opstootjes veroorzaken om de opstootjes enzo. Hij heeft wel altijd al gezegd dat Feyenoord zijn club was. Ook in zijn FCG-tijd. Daarin valt hem dus niet te verwijten wat Dirk Kuyt (aantal posts naar boven) zou doen.
pi_53031602
Luis Suarez ben ik mee eens. Goede voetballer, maar weinig clubliefde en hij maakt nog meer schwalbes dan heel Duitsland bij mekaar.
Ook krijgt hij het voor elkaar dan de meest vieze grijns op zn gezicht te trekken, zo van '' Die heb ik eens lekker genaaid ''.
pi_53031975
Evert ten Napel:
Tenenkrommend slecht voor een commentator. Elke keer dezelfde cliche's en het onnodig ophemelen van spelers. Het is zelf zo slecht dat het eigenlijk ook weer grappig is.

Hans Kraaij jr.
Iemand die zichzelf heel belangrijk vindt, maar een waardeloze journalist is. Vragen stellen kan hij niet en ik vraag me af waarom hij überhaupt op de tv is.

Alle 'fans' die te dom zijn om in het stadion te zitten
Die gasten die 90 minuten lang een scheidsrechter/speler/coach beledigen met de meest vreselijke dingen. Om zogenaamd iemand zijn prestaties te beinvloeden. Als je zo diep zinkt voor een overwinning moet je heel nodig naar een psychiater.

De kindsterretjes die met één aardig seizoen meteen weg willen:
Royston Drenthe etc.

De zaakwaarnemers die in kinderen handelen:
De zaakwaarnemers die alleen uit eigen belang handelen

Werkweigeraars:
Types zoas Alfonso Alves recentelijk

Clubcards:
Als 'neutrale' fan kun je helemaal niet meer naar een wedstrijd

Er komen er meer. Ik kan me aan heel veel dingen ergeren
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_53032244
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 17:14 schreef Terreros85 het volgende:
Hans Kraaij jr.
Iemand die zichzelf heel belangrijk vindt, maar een waardeloze journalist is. Vragen stellen kan hij niet en ik vraag me af waarom hij überhaupt op de tv is.
Legendarisch interview, wat een giller!

http://www.youtube.com/watch?v=I-AIThqYMms
pi_53032668
Ten Cate
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53032720
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ten Cate
Wat snap je niet aan
quote:
pi_53032945
Motivatie overbodig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 8 september 2007 @ 18:01:00 #44
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53032984
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Motivatie overbodig
Jou bijdrages op Fok! ook.
Planning:
-
pi_53033020
Ok, patser, praat onzin, onsymtakiek, slechte verliezer, oncollegiaal

Zo goed?
pi_53035189
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 15:08 schreef Blawh het volgende:

[..]

Serieus?

Ik volg het amateurvoetbal niet zo, dus zou het niet weten. Het zou me totaal niet verbazen.
Dirk is natuurlijk ook wel iemand die nooit echt als een enorm talent werd gezien, dus telkens wel blij was met zijn stapjes. Dat scheelt dan wel. Als hij vroeger had geroepen ooit Oranje te halen, werd daar om gelachen. Maar goed, het is wel opmerkelijk zoals je het stelt. Beetje slijmen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 9 september 2007 @ 10:14:11 #47
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_53045022
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 17:14 schreef Terreros85 het volgende:

Werkweigeraars:
Types zoas Alfonso Alves recentelijk
Eensch.

Verder vind ik Johan Derksen een ontzettende natte wind. Heeft zichzelf, zoals Montana al zei, een typetje aangemeten, en doet alsof hij de Jomanda van de transfergeruchten is. Vaak kloppen zijn geruchten niet eens. Daarnaast heeft hij altijd een grote bek over spelers/trainers etc, en zodra deze naast hem zitten is hij poeslief. De enige die hij een keer echt afgemaakt heeft, was Petrovic. Overigens zit hij ook nog eens heel diep bij Johan Cruyf d'r in, dat is god voor hem.

Ruud Gullit is ook zo iemand waar ik me gruwelijk aan irriteer. Deze aversie is eigenlijk gecreërd tijdens maar vooral na het jaar dat hij Feyenoord zo succesvol heeft gecoached. Hij doet alsof hij de man is die iedereen kent, alles kan. Vooral zijn commentaar (op Feyenoord) tijdens tv programma's zijn tenekrommend, Kuyt en Kalou zijn door hem zo goed geworden. Hell, zelfs zijn commentaar op Babel tijdens diens periode in Jong Oranje, heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat hij nu bij Liverpool zit. En de successen van Chelsea zijn ook te danken aan zijn periode als trainer daar. Gast, ga lekker op de PC Hooft met Estelle winkelen.

Als we het over irritante trainers hebben, dan komen we natuurlijk als snel bij Henk ten Cate. Het ligt altijd aan iemand anders, de scheids, de grens, de tegenstander, het gras, de wind, de zon, noem het maar op, maar nooit aan het team. Toon eens karakter en zeg gewoon "Ja, we speelde ontzettend kut!" Veel praatjes heeft hij, en wat is er nu echt concreet gepresteerd door hem? Drie keer niks! Krijg sowieso al braakneigingen als die vent hoor praten, met zijn kutaccent en klote smoel.

Nog eentje om het af te leren. Louis van Gaal. De man die Nederland niet naar het WK kreeg, is wel goed genoeg om commentaar te leveren bij wedstrijden van het NL 11-tal? Belachelijk maakt hij zichzelf. Arrogantie dat heeft ie, maar dat weten we al jaren, maar de manier waarop hij zich (kinderachtig) opstelt t.o.v. de pers, of erger nog, zijn collega trainers is beneden peil. Ook bij Louis heb ik onderhand het idee dat het deels een een typetje is dat hij neer zet. Gelukkig is hij wel iemand die (bij hoogste uitzondering) zijn ongelijk durft toe te geven.

Verder vind ik die opheerlijking van Cruyf zwaar irritant. Ja, hij was een van de betere Nederlandse voetballers ooit. Maar om nu ieder woord wat hij zegt als een stuk uit de Bijbel af te doen, is een beetje erg overdreven. Dat Cruyfiaans van hem, als iemand anders die opmerkingen zou maken, zouden ze hem recht in zijn gezicht uitlachen, maar nu zegt "god" himself het, en dan is het geweldig. De persoon Cruyf maakt zich ook belachelijk met zijn traditioneel systeem, wint iemand anders iets (Foppe) met een ander systeem, reageert hij heel lauw.

Lekker zeg, dit is een uitlaatklep.

Kan nu wel zeggen dat ik iedereen bij ajax een kwal vind (vind ik ook), maar ik ga eens nadenken over een onderbouwing van de grootste kwallen in Diemen Zuid.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_53045053
Johan Derksen
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:38:35 #49
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_53202595
Mijn 'favorieten'

José Mourinho
Deze zoon van een beroemde Portugese keeper presteerde binnen de lijnen niets, buiten de lijnen heeft hij FC Porto aan twee landstitels, de UEFA Cup en de Champions League geholpen. So far, so good. Bij Chelsea komt het goed naar voren waarom hij zich teveel inmengde met Louis van Gaal: hij heeft ook dezelfde trekjes en houdt ervan trainers en spelers van andere clubs op de kast te jagen. Als hij verliest, dan schroomt hij niet om zijn vingertjes overal naar toe te wijzen.

Mark van Bommel
Gefrustreerde heethoofd die tegenstanders uit zijn tent lokt en dat ook succesvol. De incidenten van dit jaar zeggen meer dan genoeg ('Stinkefaust' tegen Real Madrid, Malouda uit het veld krijgen en Ricardo Meira in het kruis grijpen).

Neil Warnock
Weinig mensen zullen hem kennen, maar de ex-trainer van Sheffield Wednesday laat geen moment onbenut om bij tegenvallend resultaat op spelers en trainers af te geven die hem niet 'bijstonden'. Hij had als voorbeeld gezegd hebben dat Gareth Southgate (Middlesbrough) zijn team opzettelijk liet verliezen tegen Manchester City, om zijn vriend Stuart Pearce te helpen.

Kees Zwamborn
De TD die Robert Maaskant wegjoeg bij Willem II, maar als interim-coach de ploeg zelf bijna over de afgrond stuurde.
pi_53202693
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn 'favorieten'

Neil Warnock
Weinig mensen zullen hem kennen, maar de ex-trainer van Sheffield Wednesday laat geen moment onbenut om bij tegenvallend resultaat op spelers en trainers af te geven die hem niet 'bijstonden'. Hij had als voorbeeld gezegd hebben dat Gareth Southgate (Middlesbrough) zijn team opzettelijk liet verliezen tegen Manchester City, om zijn vriend Stuart Pearce te helpen.
Het is de ex trainer van Sheffield United. Niet van Wednesday
pi_53202742
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
José Mourinho
Deze zoon van een beroemde Portugese keeper presteerde binnen de lijnen niets, buiten de lijnen heeft hij FC Porto aan twee landstitels, de UEFA Cup en de Champions League geholpen. So far, so good. Bij Chelsea komt het goed naar voren waarom hij zich teveel inmengde met Louis van Gaal: hij heeft ook dezelfde trekjes en houdt ervan trainers en spelers van andere clubs op de kast te jagen. Als hij verliest, dan schroomt hij niet om zijn vingertjes overal naar toe te wijzen.
Hij doet het met een doordachte reden in tegenstelling tot bijvoorbeeld Ten Cate die gewoon een loser is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')