quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:32 schreef M0NTANA het volgende:
Persoonlijk heb ik een hekel aan..... en Dirk Scheringa.
Dus...motiveer maarquote:OK, nu jullie. Maar let op, mét motivatie!
Die komt in mijn tweede post met kwallen, heb hem nu even vervangen door Michel Platini.quote:
Motiveer het eens droppie, dat is de bedoeling van dit topic. Of wordt het dan te lastig voor je?quote:
Haha die gast fietste altijd bij ons door de stad op z'n mountainbike. In z'n trainingspak een beetje lopen patsen bij 14 jaar oude meisjes incl. beugelquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:28 schreef ASroma het volgende:
[afbeelding]
robert maaskant dezelf benoemde kroonprins van het trainersgilde. Lult een eind raak en het ligt nooit aan hemzelf. Gaat voor wedstrijden tot 5 uur s'ochtends stappen...wat een voorbeeld voor de spelers. Over 2 jaar traint ie vast wel Barcelona.![]()
Ik denk dat Buys je vierkant doormidden schoptquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:04 schreef cheqy het volgende:
Ik vind Danny Buijs een grafbak.
Ik hou wel van spelers die er af en toe lekker hard en gedreven in gaan maar hij is gestoord en volgens mij is veel van wat ie doet komedie. Ik zou eigenlijk wel eens zijn directe tegenstander willen zijn.![]()
Marco van Basten schijnt morgen met een tien (Wesley Sneijder) te gaan spelen en misschien mag één van de centrale verdedigers (Johnny Heitinga) nog inschuiven ook, misschien wordt het nog wat!quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je vergeet '433', Montana.
Waar basseer jij dat op?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:09 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik denk dat Buys je vierkant doormidden schopt
Het gekke is dat Buys daar wel z'n cultstatus aan dankt, maar wanneer heeft hij nou echt eens iemand maanden geblesseerd getrapt? Volgens mij nog nooit. Vind het verder een kontenlikkende slijmbal richting het Feyenoordpubliek, die op het veld alleen bezig is om z'n cult-imago te bevestigen door vooral heel veel ruzie te zoeken en heel weinig te voetballen. Helaas voor hem zijn de supporters die zeiden 'het maakt me niet uit of hij goed speelt, als hij maar een Ajax-been breekt' ook al afgehaakt in de polonaise, want ook dat laatste is hem nooit gelukt. In tegendeel, tegenover Edgar Davids ging hij verschrikkelijk af. Lijkt dit seizoen in een stabiel team eindelijk weer eens normaal te gaan voetballen, zoals hij bij Groningen ook deed. Maar van z'n kwallen-status komt hij bij mij voorlopig nog niet af.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:09 schreef Grimm het volgende:
Ik denk dat Buys je vierkant doormidden schopt
9 van de 10 mensen die schreeuwen dat Ajacieden ontzettend arrogant zijn snappen vaak niet eens wat de meeste Ajacieden zeggen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:11 schreef Sensation89 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook een hekel begin te krijgen aan Ajax. Vroeger had ik er nog wel een goed woordje voor maar na het tijdperk dat vd Vaart er speelde heb er geen greintje sypathie meer voor.
Komt gewoon doordat ze veel roepen en niks waar maken.
PSV is al jarenlang de nummer 1 in Nederland en Ajax wint 2 keer niet een van zwakke tegenstanders in de Champions League.
We weten idd niet wat Henkie op tv zegt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
9 van de 10 mensen die schreeuwen dat Ajacieden ontzettend arrogant zijn snappen vaak niet eens wat de meeste Ajacieden zeggen.
We winnen met 4-1 van Heerenveen en er roepen er een paar 'we worden kampioen net als elk ander jaar!'
En dan komen er weer tig reacties "Kut Ajacieden, arrogant
"
Wat moet je dan zeggen? Als ze bij Feyenoord of PSV dat doen zeggen de Ajacieden wat.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
9 van de 10 mensen die schreeuwen dat Ajacieden ontzettend arrogant zijn snappen vaak niet eens wat de meeste Ajacieden zeggen.
We winnen met 4-1 van Heerenveen en er roepen er een paar 'we worden kampioen net als elk ander jaar!'
En dan komen er weer tig reacties "Kut Ajacieden, arrogant
"
Hij wilde eerst alleen maar in Quick Boys 1 komen en daar zijn hele leven spelen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:48 schreef Blawh het volgende:
Dirk Kuyt
Een leuke speler voor de Europese subtop die door keihard te werken de top heeft weten te bereiken. Het is niet een type speler waar ik veel sympathie voor heb, maar ik heb zeer zeker respect voor de manier waarop hij het zover heeft geschopt.
Helaas heeft hij ook een kant waar ik totaal niet over te spreken ben, sterker nog, ik word er misselijk van. Meneer heeft namelijk de neiging om alles en iedereen in zijn voetbalomgeving de hemel in te prijzen. Het begon al bij Utrecht met de uitspraak: 'Dit is mijn club, hier wil ik mijn carriere afsluiten.' Op zich geen rare uitspraak als je echt van een club waar je bent begonnen houdt.
Een seizoen later speelde hij bij Feyenoord en hij was lyrisch over Gullit, de club Feyenoord en ook de aanhang was geweldig. Na 3 seizoenen op de toppen van zijn kunnen gespeeld te hebben en veel doelpunten gemaakt te hebben klopte Liverpool op de deur. Weer waren daar die uitspraken zoals 'Ik houd van Feyenoord en de supporters' en 'ooit zal ik hier terugkeren.'
Eenmaal in het beloofde voetballand aangekomen draaide Kuyt een aardige voorbereiding en hij maakte ook veel minuten in het 1e elftal van Liverpool. Een maand of 4 na zijn aankomst in Engeland draaide mijn maag weer om. Ik had mijn computer aangezet en checkte zoals gebruikelijk als eerste een aantal voetbalsites. Daar stuitte ik op een stuk over Kuyt, Dirk had het geweldig naar zijn zin, de supporters waren grandioos, dit was de club waar hij zijn carriere wel zou willen afsluiten en Coach Benitez was een wereldtrainer.
Buiten deze uitspraken over de clubs waar hij heeft gespeeld vond Kuyt het ook nodig om iedere beslissing van van Basten op het WK van 2006 te ondersteunen en begrijpen. De bondscoach zag alles goed en Kuyt kon het allemaal wel begrijpen.
Het komt er op neer dat een heel veel respect heb voor Kuyt omdat hij met zulke beperkte voetbalkwaliteiten zover is gekomen, alleen het constante geslijm en het winnen van zieltjes vind ik echt walgelijk.
Totti overschat vind ik te ver gaan, hij heeft niet voor niks de gouden schoen gewonnen. Een erge belangrijke en nuttige speler.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
Dirk Scheringa
Deze voorzitter van AZ hoort niet thuis in de voetballerij, hij heeft AZ gemaakt tot wat het nu is en dat is knap, maar verder is het een kwal van de bovenste plank. Toen zijn technisch directeur naar concurrent Ajax vertrok, bleek het een slecht verliezer. Ook tijdens de onderhandelingen met sc Heerenveen om spits Afonso Alves liet de kredietverstrekker zich weer van zijn slechte kant zien, Dirk Scheringa verwijt velen zaken die hij zelf niet veel beter doet. Willem II wordt leeggeplukt nadat hij Martin van Geel aanstelde, maar als Van Geel namens Ajax wil onderhandelen over AZ-spelers, is de wereld te klein.
Francesco Totti
Kortzichtige journalisten roemen hem regelmatig om zijn clubliefde, maar hoe groot is deze clubliefde? Verschillende malen heeft hij zijn club voor het blok gezet, als zijn salaris niet zou worden verhoogd, zou hij AS Roma verlaten. Francesco Totti schijnt de bestbetaalde speler in de Serie A te zijn (qua basis-salaris), dus heeft sowieso niets te klagen. Op het veld is Totti verschrikkelijk irritant, vaak gaat hij over de schreef en regelmatig buiten het zicht van de arbiter. In mijn ogen is Totti één van de meest overschatte spelers, zeker in verhouding tot zijn salaris.
Hans Nijland
Ferme taal sprak hij, toen Ajax zich meldde voor Luis Suarez. De Uruguayaanse spits was voor geen enkele prijs te koop, maar vergat dat alles en iedereen een prijs heeft. Toch was het stoere taal, stoere taal om de supporters voor zich te winnen. De zaakwaarnemers van Suarez forceerden echter toch een vertrek, zij lieten Suarez een arbitragezaak aanspannen. Deze zaak werd weliswaar verloren, maar tóch kwamen Ajax en FC Groningen tot een akkoord, wat bedoelde hij nou met "niet te koop"?
Serieus?quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij wilde eerst alleen maar in Quick Boys 1 komen en daar zijn hele leven spelen.
Over verschrikkelijk commentatoren gesproken, vanavond weer Leo Oldenburger?quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:36 schreef venomsnake het volgende:
De meeste commentatoren van die commeriele zenders/Tele2. Bijna elk redelijk doelpunt is GEWELDIG, FANTASTISCH, HIJ DOET HET!!!!, WAT EEN GOAL!! EINS!! 1111 !!1!!!...![]()
Verder Ton Ojers en vooral die walgelijke presantator (waarvan ik de naam niet weet) van het voetbal programma op TV Noord-Holland.
Over arrogant gesproken....![]()
Bij Voetbal Insite ging hij althans toch erg tegen van Hanegem in.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wilfred Genee.
Kritiekloze zoutzak die te laf is om vragen te stellen.
Z'n scheve gezicht is al genoeg om een soort gevoel van walging los te maken.
Legendarisch interview, wat een giller!quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:14 schreef Terreros85 het volgende:
Hans Kraaij jr.
Iemand die zichzelf heel belangrijk vindt, maar een waardeloze journalist is. Vragen stellen kan hij niet en ik vraag me af waarom hij überhaupt op de tv is.
Wat snap je niet aanquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ten Cate
quote:OK, nu jullie. Maar let op, mét motivatie!
Jou bijdrages op Fok! ook.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Motivatie overbodig
Dirk is natuurlijk ook wel iemand die nooit echt als een enorm talent werd gezien, dus telkens wel blij was met zijn stapjes. Dat scheelt dan wel. Als hij vroeger had geroepen ooit Oranje te halen, werd daar om gelachen. Maar goed, het is wel opmerkelijk zoals je het stelt. Beetje slijmen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik volg het amateurvoetbal niet zo, dus zou het niet weten. Het zou me totaal niet verbazen.
Eensch.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:14 schreef Terreros85 het volgende:
Werkweigeraars:
Types zoas Alfonso Alves recentelijk
Het is de ex trainer van Sheffield United. Niet van Wednesdayquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn 'favorieten'
Neil Warnock
Weinig mensen zullen hem kennen, maar de ex-trainer van Sheffield Wednesday laat geen moment onbenut om bij tegenvallend resultaat op spelers en trainers af te geven die hem niet 'bijstonden'. Hij had als voorbeeld gezegd hebben dat Gareth Southgate (Middlesbrough) zijn team opzettelijk liet verliezen tegen Manchester City, om zijn vriend Stuart Pearce te helpen.
Hij doet het met een doordachte reden in tegenstelling tot bijvoorbeeld Ten Cate die gewoon een loser isquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
José Mourinho
Deze zoon van een beroemde Portugese keeper presteerde binnen de lijnen niets, buiten de lijnen heeft hij FC Porto aan twee landstitels, de UEFA Cup en de Champions League geholpen. So far, so good. Bij Chelsea komt het goed naar voren waarom hij zich teveel inmengde met Louis van Gaal: hij heeft ook dezelfde trekjes en houdt ervan trainers en spelers van andere clubs op de kast te jagen. Als hij verliest, dan schroomt hij niet om zijn vingertjes overal naar toe te wijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |