quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:20 schreef leonieke het volgende:
Is het vandaag "geef-kritiek-op-uw-collega's-dag" ofzo?
"Wow Leonie, je ziet er echt wel slecht uit vandaag!" was de eerste reactie vandaag.
Tegen een vrouw met een ochtendhumeur moet je zoiets dus niet zeggen![]()
![]()
Goed voor je geheugenquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:41 schreef Kuukske het volgende:
Whehe. Nouja, ik heb het nog niet op. Maar goed. Ik ben aan de gehele onthouding.
Oh!quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:45 schreef leonieke het volgende:
Het was uiteraard () een man die dit zei...
quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh!
Jezus, die heb je zeker wel even met de vlakke hand tegen zijn snuit geslagen neem ik aan
En hem daarna ze balle in ze keel geschuptquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:51 schreef leonieke het volgende:
Ik heb heel stilletjes tot 10 geteld![]()
De Russen komen!quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:00 schreef es70 het volgende:
En mensen die inslaan alsof kerst, oud&nieuw, pasen en pinksteren dit jaar allemaal achter elkaar vallen.
Overschot van vorig jaar ofzo?quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:07 schreef Kuukske het volgende:
Ja bij Kruidvat kun je al kerstkaarten kopen.
quote:
Nee, de nieuwe.quote:
jamaar niet al in septemberquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:13 schreef leonieke het volgende:
Bwa, ik vind die sfeer persoonlijk eigenlijk wel leuk hoor![]()
De laatste kerst dat we niet in ons eigen huis gaan zittenAlles is vanaf nu voor het laatst
![]()
Pretquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar niet al in september
ok dat ik een keer kerst in juni gevierd heb was weer een anderverhaal
maar voorpret van 4 maanden is wel erg lang hoor
quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Pret. Mijn kinderen hebben het niet getroffen met hun moeder, die houdt niet van kermis, niet van 'feest'dagen en niet van vakantie
.
Nou, wat een snertmoeder hebben die zeg, pffffquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:21 schreef es70 het volgende:
Pret. Mijn kinderen hebben het niet getroffen met hun moeder, die houdt niet van kermis, niet van 'feest'dagen en niet van vakantie
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |