Parc-guerilla'squote:Op vrijdag 7 september 2007 07:45 schreef veldmuis het volgende:
De koffie van de Aldi heet Parc.
Als je dat dagboek leest dan was ze de hoer van de Farc! Steeds over haar vriendje zeuren maar wel schrijven hoeveel Farc strijders ze genaaid had!quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:44 schreef meisterfens het volgende:
Ja maar het is best een lekker wijf
Waar heb je dat dan gelezen (het dagboek)?quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:14 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Als je dat dagboek leest dan was ze de hoer van de Farc! Steeds over haar vriendje zeuren maar wel schrijven hoeveel Farc strijders ze genaaid had!
Alberto!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:44 schreef meisterfens het volgende:
Ja vast, dat wijf heeft de eerst paar jaar geen badkamer meer gezien en iedereen van FARC zal er wel overheen geweest zijn. Dus verwacht maar een of ander boswijf met haar op haar benenquote:Op vrijdag 7 september 2007 07:44 schreef meisterfens het volgende:
Ik vraag me toch af wat haar bewogen heeft zich bij de rebellen van Colombia aan te sluiten. Het schijnt dat ze daar eerder is geweest met een stel Europeaanse studenten en dat zij, na thuiskomst, uit eigen beweging weer terug is gegaan om zich aan te sluiten bij de FARC. Niet alleen als strijdster, ook als tolk en vertegenwoordigster. Maar ze leeft er slecht en ze wordt gediscrimineerd. Iedereen zou toch weten in wat voor situatie zij terecht zou komen. In haar dagboek schreef ze 'De jungle is mijn thuis', maar dan zou je je af kunnen vragen of ze niet beter iets had kunnen ondernemen als in Groeten uit de Rimboe. Of een uitwisselingsprogramma bij een erkende organisatie. Ik vraag me ook af wat ze wilde bereiken. Vrede? Dan had ze beter diplomaat kunnen worden, lijkt me. Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:41 schreef Pakspul het volgende:
Is het nou nog steeds komkommer tijd dat ze niks anders kunnen melden dat dat wicht daar al bijna dood is echt dat dat heel erg is? Het was toch haar keuze om bij een criminele organisatie te gaan werken en ook haar keuze om de regels daar te overtreden.
Waar maken mensen zich nu ineens druk om? Als ze bij een of andere Fatah party zou strijden zouden 99% van de mensen hier zeggen dat ze een overloper is en dood mag.
Klacht: Boomknuffelaars die het opnemen voor een guerrillastrijdster
Idealisme.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:07 schreef Naehin het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat haar bewogen heeft zich bij de rebellen van Colombia aan te sluiten. Het schijnt dat ze daar eerder is geweest met een stel Europeaanse studenten en dat zij, na thuiskomst, uit eigen beweging weer terug is gegaan om zich aan te sluiten bij de FARC. Niet alleen als strijdster, ook als tolk en vertegenwoordigster. Maar ze leeft er slecht en ze wordt gediscrimineerd. Iedereen zou toch weten in wat voor situatie zij terecht zou komen. In haar dagboek schreef ze 'De jungle is mijn thuis', maar dan zou je je af kunnen vragen of ze niet beter iets had kunnen ondernemen als in Groeten uit de Rimboe. Of een uitwisselingsprogramma bij een erkende organisatie. Ik vraag me ook af wat ze wilde bereiken. Vrede? Dan had ze beter diplomaat kunnen worden, lijkt me. Ik heb werkelijk geen idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |