quote:
echt waar? ze zit toch niet in een sekte of zoiets?quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar serieus JW, ze zei het echt. Alleen ze is vrouw hé, ik geloof nooit zo wat ze zeggen. Eerst zien dan geloven
fijnquote:
Ze had het over palmbomen ed. Komt jou dat bekend voor?quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
echt waar? ze zit toch niet in een sekte of zoiets?
Moet ik mezelf eerst quoten voordat jullie allemaal "wat een geweldig mooie autoradio" gaan roepen?quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:24 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik ben vandaag met zoonlief mijn verjaardagscadeau vast gaan halen... en als het goed is wordt maandag deze geweldige autoradio met bluetooth ingebouwd![]()
hahaquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze had het over palmbomen ed. Komt jou dat bekend voor?
HATSJOE ***** sorryquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg muis, er valt een stukje uit je neus, let je wel even op!
Ik niet lief? Ik bied je gvd een zolderkamer aan en ik open een "bied NMNS een beter alternatief dan een zolderkamer" topic voor je... wat nou niet lief gvdquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
NeeLeandra is niet lief!
Ik vraag mij de hele tijd af, waar is die bleutooth nu voor? Verder wel aardige reviews......quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik mezelf eerst quoten voordat jullie allemaal "wat een geweldig mooie autoradio" gaan roepen?
Mooiquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik mezelf eerst quoten voordat jullie allemaal "wat een geweldig mooie autoradio" gaan roepen?
Dan heb ik geen aparte carkit nodig en komen de gesprekken van mijn foon via de radio....quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vraag mij de hele tijd af, waar is die bleutooth nu voor? Verder wel aardige reviews......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |