Valt je zwaar he, je te onderwerpen??quote:Op woensdag 5 september 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was in opdracht, ik had geen keus![]()
Ja, heel zwaar. Maar ja, het is Pavement he... daar kun je moeilijk iets aan weigeren, da's zo'n bruut van een knul.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Valt je zwaar he, je te onderwerpen??![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was in opdracht, ik had geen keus![]()
IKHEBNETVOORVIEREUROEENTWEEDEHANDSMEMORYCARDVOORDEPS1GEKOCHTquote:Op woensdag 5 september 2007 22:41 schreef itsme het volgende:
Shit Nu ben ik mijn gekopieerde tekst kwijt.
Lekker schoon hier Disana.
maar ik wil nog wel in bad WJ.
Jimmy Hendrix was net voor mijn tijd maar steengoed nummer.
Ik vond dit ook een leuk nummer.
Heb het probleem dat ik nog steeds een beetje zo dans en mensen moeten er altijd om lachen.![]()
http://youtube.com/watch?v=R0sVcWbqpug
En ja ik was idd mijn geliefde Reality show aan het kijken![]()
Oh jee... da's inderdaad wel een probleem... Weet je wat? Wijt het gewoon aan je genialiteit: brains en een soepele body gaan gewoon zelden samen!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:41 schreef itsme het volgende:
Shit Nu ben ik mijn gekopieerde tekst kwijt.
Lekker schoon hier Disana.
maar ik wil nog wel in bad WJ.
Jimmy Hendrix was net voor mijn tijd maar steengoed nummer.
Ik vond dit ook een leuk nummer.
Heb het probleem dat ik nog steeds een beetje zo dans en mensen moeten er altijd om lachen.![]()
http://youtube.com/watch?v=R0sVcWbqpug
En ja ik was idd mijn geliefde Reality show aan het kijken![]()
Wou in de vorige sc net gaan posten, zat ie vol dus ik bidden en ja mijn gebeden werden verhoordquote:Op woensdag 5 september 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Eindelijk. Beter laat dan nooit he!
Godin Disana hoorde jequote:Op woensdag 5 september 2007 22:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wou in de vorige sc net gaan posten, zat ie vol dus ik bidden en ja mijn gebeden werden verhoord![]()
dude had het eerder gezegd had m zo over de grens kunnen gooien voor jequote:Op woensdag 5 september 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
IKHEBNETVOORVIEREUROEENTWEEDEHANDSMEMORYCARDVOORDEPS1GEKOCHT
ENHIJDOETHETOOKECHTDUSIKKANEINDELIJKFF9SPELEN!!!!![]()
![]()
![]()
Netjes! Hoiquote:Op woensdag 5 september 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oehoeh ik ben zo gelukkigquote:Op woensdag 5 september 2007 22:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
dude had het eerder gezegd had m zo over de grens kunnen gooien voor je
Ik vind het echt super, die verhaal lijnen over al die jaren nog steeds kloppen geen foutje in welke aflevering ook.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
Ik ben ook een ST fan. Heb alles gezien behalve de laatste film en de laatste twee afleveringen van Enterprise.
lol. Wat fijn . Die heb ik ook.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat doe je eigenlijk daar ?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oehoeh ik ben zo gelukkig![]()
![]()
![]()
En morgen lekker naar Nederland![]()
![]()
![]()
Eindelijk weer Javaanse Jongens 3/4 shag en Hertog Jan![]()
![]()
![]()
Voyager en DS9 vond ik de minste... Voyager was te vaak zweverig. En ik dacht dat Enterprise niks kon zijn, maar het was juist heel goed.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik vind het echt super, die verhaal lijnen over al die jaren nog steeds kloppen geen foutje in welke aflevering ook.
heb net ff voyager box6 van een vriend geleend (ook al heb ik het al gezien)
Rocktoise is a bitchquote:Op woensdag 5 september 2007 22:48 schreef itsme het volgende:
[..]
lol. Wat fijn . Die heb ik ook.![]()
laat me horen wat je er van vind.![]()
4 euro. Heb zelf ook een ps1 memory card voor al mijn oude FF games
Had je nog gelezen over die kut rocktoise? Ik deed het met een poppetje, van ver en er ging heel veel HP af, toen tot mijn verbijstering het hele blokje (HP) van de fucker weer oranje en vol was?
You can call me captain pavement ensign !quote:Op woensdag 5 september 2007 22:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
leuk star trekker, al klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |