Ik weet wie het gedaan heeft, en deze mensen zijn heus nog wel te vinden.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:27 schreef gronk het volgende:
Klein detail: weet je wie het gedaan heeft? Zo nee: hoe wil je die mensen 2 jaar na dato nog opsporen?
Ik sta er nu ook heel anders tegenover, ik had gewoon een moment dat ik me het besefte dat het toch niet een klein ding is.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:28 schreef it_was_me het volgende:
Hm... Je bent nu voor de 2de keer gehinderd in dat wat je graag wil doen. Mij lijkt het wel een goede reden om hier met een advocaat verder in te duiken.
Ik geloof niet dat ik het er toendestijds bij had laten zitten. Ondanks het goedbedoelde advies van je oogarts.
Ik ben bang dat die oogarts wel gelijk heeft, maar aan de andere kant, als mij zoiets zou overkomen, zou ik diegene ook kapotprocederen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:28 schreef it_was_me het volgende:
Ik geloof niet dat ik het er toendestijds bij had laten zitten. Ondanks het goedbedoelde advies van je oogarts.
daar zit ik nu dus ook over na te denkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:31 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die oogarts wel gelijk heeft, maar aan de andere kant, als mij zoiets zou overkomen, zou ik diegene ook kapotprocederen.![]()
Wellicht is het alleen al voor je gevoel goed om eens te praten met iemand die je hier juridisch advies in kan geven.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik sta er nu ook heel anders tegenover, ik had gewoon een moment dat ik me het besefte dat het toch niet een klein ding is.
Bij procederen wordt bijna altijd aan geld gedacht maar het kan ook een andere vorm van genoegdoening opleveren.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:31 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die oogarts wel gelijk heeft, maar aan de andere kant, als mij zoiets zou overkomen, zou ik diegene ook kapotprocederen.![]()
Het geld maakt mij niet eens zoveel uit. Mijn pupil is een half keer zo groot als de ander en een deel van mijn regenboogvlies is gescheurd. Daar heb ik nu een hele zwarte rand. Buiten dat om wil ik gewoon dat die persoon beseft wat diegene gedaan heeft.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:32 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Wellicht is het alleen al voor je gevoel goed om eens te praten met iemand die je hier juridisch advies in kan geven.
Het krijgen van een gevoel dat je gedaan heb wat je kunt kan belangrijker zijn dan geld. In dat geval gaat het dan om emotionele genoegdoening. Mogelijk is hier bij jou ook sprake van.
..maar dan nog, voordat je zover bent, ben je vijf jaar, 20.000 euro en 2 meter dossiers verder...quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:34 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Bij procederen wordt bijna altijd aan geld gedacht maar het kan ook een andere vorm van genoegdoening opleveren.
Het gaat dus om emotionele genoegdoening. In dat geval bepaal tot hoever je wil gaan en ga ervoor. Dan krijg je rust.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het geld maakt mij niet eens zoveel uit. Mijn pupil is een half keer zo groot als de ander en een deel van mijn regenboogvlies is gescheurd. Daar heb ik nu een hele zwarte rand. Buiten dat om wil ik gewoon dat die persoon beseft wat diegene gedaan heeft.
Zie mijn post direkt na de jouwe.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:38 schreef gronk het volgende:
[..]
..maar dan nog, voordat je zover bent, ben je vijf jaar, 20.000 euro en 2 meter dossiers verder...
Y'know, voor dit soort gevallen zou je bijna vrienden worden met de hells angels.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:41 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Zie mijn post direkt na de jouwe.![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:45 schreef gronk het volgende:
[..]
Y'know, voor dit soort gevallen zou je bijna vrienden worden met de hells angels.
Fok! heeft toch zijn eigen knokploeg.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:45 schreef gronk het volgende:
[..]
Y'know, voor dit soort gevallen zou je bijna vrienden worden met de hells angels.
Zou ie nog geen excuses hebben gehad dan? Of wil ie dat die persoon de bak ingaat ofzo? Tbs zie ik ook niet gebeuren. Ik geloof niet dat het hier om een andere vorm van genoegdoening gaat.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:34 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Bij procederen wordt bijna altijd aan geld gedacht maar het kan ook een andere vorm van genoegdoening opleveren.
Ik dacht dat verlies van je gezichtsvermogen wel redelijk wat opleverde, hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:51 schreef Mike.Strutter het volgende:
De letselschade die jij opgelopen hebt is miniem en de uitkeringen daarvoor in Nederland zijn toch al bijzonder laag.
Algeheel gezichtsverlies van één oog ligt zo rond de 30% van een bepaald bedragquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:54 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik dacht dat verlies van je gezichtsvermogen wel redelijk wat opleverde, hoor.
Natuurlijk is het onmogelijk om vlak na het ongeval de impact van zoiets te overzien. Je bent ook nog jong en dan speelt dat sowieso nog eens extra mee.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:58 schreef Edwinuss het volgende:
ik kan je vertellen dat ik toen niet instaat was om na te denken wat ik moest doen, de pijn die ik toen had was echt niet normaal.
We hebben een letselschade advocaat hier in de stad, ik ben van plan om daar morgen langs te gaan en kijken wat mijn kansen zijn.
dus dan kom ik morgen even een update geven.
Bedankt voor de reacties!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |