quote:Op woensdag 12 september 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
Leuke vent, die Tommy Wieringa.![]()
had er nog nooit van gehoord
Een van de mooiste boeken uit de Nederlandse literatuur van de afgelopen 10 jaar, echt verpletterend.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:40 schreef milagro het volgende:
iemand hier zijn boek Joe Speedboot gelezen ?
nou, ik niet
hoest? het boek?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:40 schreef milagro het volgende:
nou, ik niet
Ik vond er niet zo veel aan. Heb het een jaar geleden gelezen en kan me er eigenlijk niet veel meer van herinneren, dus weinig indruk gemaakt. Het is zeker geen Arnon Grunberg!quote:Op woensdag 12 september 2007 23:40 schreef milagro het volgende:
nou, ik niet
hoest? het boek?
ja dat was best leuke tv, niet allemaal maar er zaten wel een paar mooie afleveringen tussen.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Toch jammer dat ik die serie niet gezien heb van Hugo
We zullen hem missenquote:
hoef je nog niet je kind af te schrijven, dat doet hij in feite.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo vaag vind ik het niet hij is het gewoon zat hier in het westen en wilt vrij zijn voor het rest van zijn leven en lekker op z'n boot rondzwerven
Zou best nog op uitzendinggemist kunnen staan.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Toch jammer dat ik die serie niet gezien heb van Hugo
Weet wel at het op dvd te koop is maar weet niet of dat de moeite waard isquote:Op woensdag 12 september 2007 23:51 schreef Wup het volgende:
[..]
ja dat was best leuke tv, niet allemaal maar er zaten wel een paar mooie afleveringen tussen.
wordt vast nog wel een keer herhaald ooit.
Proost en bye!quote:Op woensdag 12 september 2007 23:54 schreef Suko het volgende:
2309823psl;c, x AwePUY&T^RFVKb Jan Mulder???!!!!NBIYT*^(_ULJNBMV. Zo, dat was mijn zeer nuttige bijdrage.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |