Klopt, toen die Sinke met lovende woorden kwam dacht Paul: ho ho, dat is niet de bedoeling!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:30 schreef Wopper1 het volgende:
Let voor de gein eens op Paul.
Hij laat mensen gewoonweg niet uitpraten. Zeker nu het over Verdonk gaat.
Lovende woorden over Verdonk zijn toch ook niet de bedoeling?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, toen die Sinke met lovende woorden kwam dacht Paul: ho ho, dat is niet de bedoeling!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:19 schreef Thelonious het volgende:
Witteman vermaakt zich prima met zn imitaties.
Idem hier, terwijl hij dus de woordvoerder op 1 van hun belangrijkste issues is, begreep ik.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:21 schreef milagro het volgende:
die VVD-er, maar dus echt nog nooit van gehoord
Goed verhaal van die gast.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:21 schreef milagro het volgende:
sympathieke man wel, die VVD-er, maar dus echt nog nooit van gehoord
Hij verandert iedere "s" wel voor een "sch". Dusch, precisch, fosschielenquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:29 schreef Wup het volgende:
ik snap de dodofascinatie niet zo maar het is een leuke kerel
Hij zegt het niet direct maar vergelijkt de dodo wel met een ufoquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Mulisch gelooft er niks van ...![]()
![]()
![]()
nee, Mulisch boeit enkel Mulisch gerelateerde onderwerpenquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Mulisch gelooft er niks van ...![]()
![]()
![]()
en Oefo'squote:Op vrijdag 14 september 2007 23:31 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, Mulisch boeit enkel Mulisch gerelateerde onderwerpen
Halbe Zijlstra.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:31 schreef SCH het volgende:
Hoe heet die VVD-er?
Die dodo, dat is Martijn-77.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:31 schreef SCH het volgende:
Hoe heet die VVD-er?
Doodoo, dooodoooquote:
Oh, die is toch best bekend - woordvoerder integratie nu Henk ziek is. Maar niet zo'n sterke sprekerd.quote:
Ik vind het ook wel interessant. De perikelen bij de VVD zijn echter ook leuk.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:34 schreef thettes het volgende:
Ik vind de Dodo interessanter dan de zoveelste VVD'er die dezelfde vragen op zich afgevuurd ziet over Verdonk. Daarnaast vertelde die geoloog op een leuke manier. Snap niet zo zeer waarom dit wordt geplaatst in de categorie "was het nieuws op ofzo?"
Mulisch begint op Paris Hilton te lijkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:36 schreef venomsnake het volgende:
Gaan we het over de intelligentie van de tekkel hebben nu?
Qua kapsel?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:38 schreef SCH het volgende:
Mulisch begint op Paris Hilton te lijken
Ja, er is nog hoop voor heel wat FOk!-ers hier.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:44 schreef Thelonious het volgende:
Het rapport van Mulisch geeft toch hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |