Komt misschien nog, of hij geeft de afspraak gemaakt om niet te veel als side-kick daar te zitten zoals destijds bij B&vD.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:56 schreef Arcee het volgende:
Waarom bemoeit Jan zich er niet mee verder?
He's a couple of clowns short of a circus.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:56 schreef cultheld het volgende:
Die Van der Velde heeft echt een paar draadjes los in z'n bovenkamer.
Komen jullie daar nu pas achterquote:Op woensdag 12 september 2007 23:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
He's a couple of clowns short of a circus.
ik ook, hoor, maar zeg dan (en doe dat ook uiteraardquote:Op woensdag 12 september 2007 23:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Nou ik kan het me ook wel voorstellen wat die man gaat doen hoor een wereldreis naar onbekende eilanden, wow![]()
![]()
Omdat ie net als wij vol onbegrip zit jegens diequote:Op woensdag 12 september 2007 23:56 schreef Arcee het volgende:
Waarom bemoeit Jan zich er niet mee verder?
Dan gaat die zoon maar mee, die huilie !quote:Op donderdag 13 september 2007 00:00 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ook, hoor, maar zeg dan (en doe dat ook uiteraard) tegen je zoon dat je weer terug komt of langs vaart, of hem elders oppikt, voor een maandje vakantie met pa zo af en toe.... maar dit...
Die is toch opgeroepen door van Basten en kan nu niet meer voor Turkije spelen ?quote:Op donderdag 13 september 2007 00:04 schreef golfer het volgende:
Solidara, Esperanto.
Lijkt me een mooi land voor Yilderim om te gaan vertegenwoordigen als volksvertegenwoordiger: Esperanto-land.
ik denk dat JM hem meer een idé()e fix(e) vindtquote:Op donderdag 13 september 2007 00:13 schreef Aoristus het volgende:
Yilderim is de Asterix in SP land
Wie weet werkt het, zo ging het met de VVD en Wilders ook, het zijn eigenlijk soortgelijke partijen die in dezelfde vijver vissen, maar samen hebben ze bijna een verdubbeling qua zetels.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:17 schreef milagro het volgende:
[..]
ik denk dat JM hem meer een idé()e fix(e) vindt
geweldig juist.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:35 schreef Aoristus het volgende:
Niemand snapt die tekening nog
Hartverscheurendquote:Op donderdag 13 september 2007 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
geweldig juist.
Wieringa snapt het en die zeevaarder gaat gelukkig eeuwig het land uit.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 13 september 2007 00:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dan gaat die zoon maar mee, die huilie !![]()
Je ziet dat Jan nog de grote Raymond Goethals meemaakte ... Niemand snapt wat ie zegt en nog minder wat ie tekent op dat bord, maar we weten allemaal wat ie bedoelt ... Dat zijn de echte grotenquote:Op donderdag 13 september 2007 00:35 schreef Aoristus het volgende:
Niemand snapt die tekening nog
Bedoel je de Jan Mulder foundation ?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je ziet dat Jan nog de grote Raymond Goethals meemaakte ... Niemand snapt wat ie zegt en nog minder wat ie tekent op dat bord, maar we weten allemaal wat ie bedoelt ... Dat zijn de echte groten![]()
ik kende 'm alleen van z'n columns in de spitsquote:Op woensdag 12 september 2007 23:40 schreef milagro het volgende:
iemand hier zijn boek Joe Speedboot gelezen ?
nou, ik niet
hoest? het boek?
ja, maar geen pvda'er die door de partijtop gesteund wordt en waar witteman wel een aanhanger van isquote:Op woensdag 12 september 2007 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Check je bronnen nog eens en trouwens: Jami is zelf een PvdA-er.
Waar kan ik de PvdA-er Witteman terug vinden in de PvdA-ledenlijst?quote:Op donderdag 13 september 2007 02:12 schreef evert het volgende:
ja, maar geen pvda'er die door de partijtop gesteund wordt en waar witteman wel een aanhanger van is
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je ziet dat Jan nog de grote Raymond Goethals meemaakte ... Niemand snapt wat ie zegt en nog minder wat ie tekent op dat bord, maar we weten allemaal wat ie bedoelt ... Dat zijn de echte groten![]()
inderdaad, en hij belt nog gewoon elke zaterdag dusquote:Op donderdag 13 september 2007 01:00 schreef Aoristus het volgende:
wat een gelul trouwens, die vent wil lekker varen, laat 'm.
Sponsoren?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:34 schreef ASroma het volgende:
[..]
inderdaad, en hij belt nog gewoon elke zaterdag dus![]()
waar haalt ie het geld vandaan???![]()
UIt de natuur. Ik denk dat het hem weinig kan schelen, hij zal zijn vissie wel vangen en hij heeft vast wel een doosje lucifers en een bbq om dat gaar te maken. Waar haalt hij zijn water vandaan vind ik een beterequote:Op donderdag 13 september 2007 09:34 schreef ASroma het volgende:
[..]
inderdaad, en hij belt nog gewoon elke zaterdag dus![]()
waar haalt ie het geld vandaan???![]()
Nou ik denk Griffith ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:51 schreef Thelonious het volgende:
Wouke heeft iig meer te melden dan Griffith.![]()
Smullen voor iedereen.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:09 schreef Arcee het volgende:
Witteman: "Een histórische dag van de VVD"
Smullen voor Paul.
Paul Wittemanquote:Op donderdag 13 september 2007 23:09 schreef Arcee het volgende:
Witteman: "Een histórische dag van de VVD"
Smullen voor Paul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |