Het is dat bovenlipje hequote:Op maandag 10 september 2007 23:37 schreef golfer het volgende:
Ik vind Albayrak bij dit onderwerp wel goed betrokken en reëel overkomen.
Dat weet ik ook wel , maar hij ziet er gewoon uit als het "ideaalbeeld" dat al die domme krachten in de sportschool voor ogen hebben ...quote:Op maandag 10 september 2007 23:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hij ziet er niet snugger uit, maar het is een stuk meer discipline dan gewoon dom en statisch in de sportschool aan oud ijzer lopen sjorren hoor.
ik ook, dat verongelijkte bekkie van 'm hoort niet niet in de politiek, misschien kan ie terecht bij hart van nederland ofzoquote:Op maandag 10 september 2007 23:47 schreef Toad het volgende:
Ik ben Jamimoe.
Ja, daar is-ie dus hard van teruggekomen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:06 schreef golfer het volgende:
Die Jami is nog fouter dan ik al dacht.
Die stond dus 6 jaar geleden te juichen bij de aanslagen van 11 september als 16 jarig jochie.
[wilders mode]Voor je het weet is hij een fundementalist die 'undercover' als "anti-moslim" gaat. [/wilders mode]quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, daar is-ie dus hard van teruggekomen.
Niet goed?
Jij ook niet op mijn vraag.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:15 schreef golfer het volgende:
Hij geeft ook geen concrete antwoorden op vragen die hem gesteld worden.
nee, natuurlijk niet, die Jami, dat is zo'n aandachtshoer, die moet je zoiets verwijten, dat hij als zestienjarige, een kind dus nog, domweg zijn ouders, zijn hele omgeving's mening deelde, iemand die tot zijn 12e in Iran heeft gewoond, goh , gek he dat hij na amper 4 jaar hier en nog pas 16 diezelfde domme ideeen nog had.. schande! slecht mens is het!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, daar is-ie dus hard van teruggekomen.
Niet goed?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:22 schreef milagro het volgende:
, NEUKLAT!
dat mag hij van mij al krijgen vanwege het feit dat hij als 16 jarige hier kwam en zes jaar later in staat is zich uit te drukken in het Nederlands zoals hij dat nu doet, ongeacht wat er inhoudelijk van vindt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:22 schreef golfer het volgende:
Dat jochie wil en krijgt veel te veel aandacht.
Sorry, maar hij kwam hier als 11-jarige en woont dus al 11 jaar in Nederland.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:25 schreef milagro het volgende:
dat mag hij van mij al krijgen vanwege het feit dat hij als 16 jarige hier kwam en zes jaar later in staat is zich uit te drukken in het Nederlands zoals hij dat nu doet, ongeacht wat er inhoudelijk van vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |