5 min plus wat dichterlijke vrijheid
Het is opvallend dat er in de Gouden Kooi, waar geweld en sex hand in hand gaan, zo weinig niet neuken roepen wordt geroepen. Zo ook vandaag. Sinds de eerste miljomair de oogjes open deed schalde de kreet niet door de villa. En dat terwijl het zo prachtig kan klinken. In een verlaten straat, aan een wijds meer met slechts enkele viseers, vanuit een skilift of in een kroeg als de stroom even uitvalt. Dat valt mij echt op. Niemand roept dat. Zelfs Dennix niet terwijl hij zich er mateloos populair mee zou kunnen maken. Althans bij mij. Want ik vind het een mooie kreet.
Maar genoeg daarover. Er zijn andere zaken die onze aandacht verdienen. Dennis is de enige mannelijke miljonair die en heel mooi kan zingen en als enige nog geen poging heeft gedaan om een plaat op te nemen. Dat vraagt om aksie. Ik heb daarom enkele dichtregels geschreven die met een hippe beat eronder enorme hitpotentie zou kunnen hebben, mits goed gezongen door een populaire en bekende Nederlander. Het eerste couplet is klaar en ik ben nu op zoek naar iemand die er een jolig refrein bij kan maken. Voor het meezing publiek. Welnu, hier is de tekst als u niet langer kunt wachten:
Hoort wie klopt daar kinderen
hoort wie tikt daar kinderen
'k hoor daar iemand op zijn kringspier slaan
T'is de anustikker
uit de kast (die flikker)
wel 2 vingers kan zijn sfincter aan
en nu het refrein...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()