abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56211722
ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Maak er maar iets speciaals van, 3 fan's en een ccfl daar doen we het niet voor

(en ik blijf van mening dat je een degelijker kast kon uitgekozen hebben als je naar die prijzenklasse gaat)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_56211833
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef Athmozz het volgende:

(en ik blijf van mening dat je een degelijker kast kon uitgekozen hebben als je naar die prijzenklasse gaat)
Inderdaad, daar heb je Lian Li's en serverkasten voor.
pi_56213260
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef Athmozz het volgende:
ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Maak er maar iets speciaals van, 3 fan's en een ccfl daar doen we het niet voor

er zitten nog 2 fans bij.
pi_56213864
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:16 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Inderdaad, daar heb je Lian Li's en serverkasten voor.
Ikzelf vind lian li nou niet echt een baken van kwaliteit...
Althans, die kasten die onder mijn neus kreeg een jaar of drie terug niet.

Vond de gemiddelde coolermaster degelijker.
pi_56216517
de instappertjes van LianLi van rond de 120¤ misschien. Ik heb nu zelf een van de duurdere van LianLi staan, en qua bouwkwaliteit is er zowat niets dat daar tegen op kan (heb ze in de winkel nog in mijn handen gehad, die stackers, en ze zijn wel goed, maar op zich niet echt super).

Ik zie trouwens dat ik de mijne juist op tijd gekocht heb, blijkbaar zit ze nu niet meer in het gamma (wat op zich jammer is, aangezien ze zo hun klassiek uitziende en grootste case weghalen
pi_56220267
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 08:40 schreef Athmozz het volgende:
de instappertjes van LianLi van rond de 120¤ misschien. Ik heb nu zelf een van de duurdere van LianLi staan, en qua bouwkwaliteit is er zowat niets dat daar tegen op kan (heb ze in de winkel nog in mijn handen gehad, die stackers, en ze zijn wel goed, maar op zich niet echt super).

Ik zie trouwens dat ik de mijne juist op tijd gekocht heb, blijkbaar zit ze nu niet meer in het gamma (wat op zich jammer is, aangezien ze zo hun klassiek uitziende en grootste case weghalen
Instappertje voor 120 euro?
Je mag voor 120 euro toch wel heel wat meer verwachten.
Mijn CM Centurion 5 kost me 60 euro en die was heel wat degelijker dan die lian-li "instapperjes".
pi_56221071
Ik heb gewoon de Stacker nVidia besteld van 250 euro en die zal goed genoeg wezen
pi_56221202
LianLi moet je niet gaan verwachten dat je daar een echt degelijke kast krijgt als je er minder dan 175¤ voor gaat gaan betalen hoor, je betaalt namelijk een stuk voor het "imago" en de exclusiviteit van die kasten ook. Die van 120¤ zijn gewoon om mensen die persé een LianLi willen ook nog eentje te kunnen laten aanschaffen, maar daar blijft het ook bij.

Ik heb zelf de PC 201B staan (275¤'s), en die is echt een héél pak steviger dan wat vergelijkbare cases van andere merken zijn (aangezien je bij de stacker nvidia namelijk ook een heel pak voor het logo'tje betaalt, de gewone stacker is een stuk goedkoper). Bij een klant heb ik een A06 gezet, en daar was inderdaad de kwaliteit al een pak minder (prijs ook lag ergens rond de 125¤'s), maar kwalitatief gezien was het nog steeds degelijker dan een centurion 5 (wat in mijn ogen een flutkastje is. Als je naar dat segment gaat, neem dan een Antec NSK3480 / 4480. Zijn ook degelijk voor een lage prijs)
pi_56226710
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:31 schreef Athmozz het volgende:
LianLi moet je niet gaan verwachten dat je daar een echt degelijke kast krijgt als je er minder dan 175¤ voor gaat gaan betalen hoor, je betaalt namelijk een stuk voor het "imago" en de exclusiviteit van die kasten ook. Die van 120¤ zijn gewoon om mensen die persé een LianLi willen ook nog eentje te kunnen laten aanschaffen, maar daar blijft het ook bij.

Ik heb zelf de PC 201B staan (275¤'s), en die is echt een héél pak steviger dan wat vergelijkbare cases van andere merken zijn (aangezien je bij de stacker nvidia namelijk ook een heel pak voor het logo'tje betaalt, de gewone stacker is een stuk goedkoper). Bij een klant heb ik een A06 gezet, en daar was inderdaad de kwaliteit al een pak minder (prijs ook lag ergens rond de 125¤'s), maar kwalitatief gezien was het nog steeds degelijker dan een centurion 5 (wat in mijn ogen een flutkastje is. Als je naar dat segment gaat, neem dan een Antec NSK3480 / 4480. Zijn ook degelijk voor een lage prijs)
Ik heb ook naar een LianLi gekeken maar ik vind ze persoonlijk niet zo mooi.
En ik ga voor het uiterlijk en ook wel om het innerlijk.
En bij LianLi tja al is het innerlijk nog zo goed maar het uiterlijk bagger (persoonlijk) dan neem ik het niet.
pi_56493912
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:31 schreef Athmozz het volgende:

De centurion5 die ik had beviel me anders uitstekend, antec kasten vind ik doorgaans fiks lelijk.
pi_56504100
Mijn Thermaltake Armor met waterkoeling
http://xs.to/xs.php?h=xs224&d=08055&f=setup1362.jpg
http://xs.to/xs.php?h=xs224&d=08055&f=kastklaar849.jpg
CPU, NB en GPU gekoeld met water.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 4 februari 2008 @ 09:49:32 #213
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_56520775
Het is weer een hip systeempje, Eli. Ben ook niet anders van je gewend natuurlijk.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_57026269
ik ben dik jaloers op Elixabette Damn
Ook in moeilijke tijden.
  donderdag 28 februari 2008 @ 09:36:00 #215
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_57028545
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')