Fujitsu Siemens maakt heerlijk kleine stille desktop pc's.quote:Op zondag 9 september 2007 04:17 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wanneer beseffen mensen nou eens dat een computer zo min mogelijk moet opvallen en zo min mogelijk geluid moet maken?
Dan mogen ze nog stil zijn, weg blijven bij Fujitsu Siemens. Als de kwaliteit van hun desktops dezelfde is van hun laptops, dan kan je je beter een acer gaan kopen.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:07 schreef ppi het volgende:
[..]
Fujitsu Siemens maakt heerlijk kleine stille desktop pc's.
Sound Emission: 23 dB
Heb er hier al een paar jaar 1tje staan draaien - probleemloos.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:30 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dan mogen ze nog stil zijn, weg blijven bij Fujitsu Siemens. Als de kwaliteit van hun desktops dezelfde is van hun laptops, dan kan je je beter een acer gaan kopen.
Tenzij je een zeer specifiek moederbord wilt. Zoals bijvoorbeeld de ASUS M2NPV-VM, met een videokaart die 720p aan kan, component-output, DVI & VGA onboard. Tof dingetjequote:Op zondag 16 september 2007 22:59 schreef Athmozz het volgende:
eerder omgekeerd
je kiest welke cpu je wil, en dan zoek je een moederbordje dat daar bij past.
Welk type is dat? En heeft deze van die top-poortjes (itt tot front)? Want die zijn ideaal. (kheb hier een super-stevige centurion staan die het ook heeft)quote:Op maandag 10 september 2007 13:43 schreef Athmozz het volgende:
[afbeelding]
Ik vind deze eigenlijk nog een pak mooier, niet die lelijke uitstulping bovenaan & die frontpoortjes zitten tenminste ook niet zo in het zicht.
Prijs ligt jammer genoeg wel redelijk hoog voor de grootte die ze maar heeft (maar hij is wel een héél pak sterker dan die antec)
LianLi PC S80quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:50 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Welk type is dat? En heeft deze van die top-poortjes (itt tot front)? Want die zijn ideaal. (kheb hier een super-stevige centurion staan die het ook heeft)
720p component kun je ook gewoon uit je d-sub poort halen hoor.quote:Op zondag 16 september 2007 23:09 schreef Geqxon het volgende:
Tenzij je een zeer specifiek moederbord wilt. Zoals bijvoorbeeld de ASUS M2NPV-VM, met een videokaart die 720p aan kan, component-output, DVI & VGA onboard. Tof dingetje
En ATX @ BTX.quote:Op maandag 10 september 2007 13:43 schreef Athmozz het volgende:
[afbeelding]
Ik vind deze eigenlijk nog een pak mooier, niet die lelijke uitstulping bovenaan & die frontpoortjes zitten tenminste ook niet zo in het zicht.
Waarom geheugen dat op ieder moederbord draait vervangen door geheugen dat alleen op een SLI moederbord terwijl de specs gewoon hetzelfde blijven.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:15 schreef Elixabete het volgende:
Zo, het Nvidia geheugen is gisteren besteld en komt morgen OF overmorgen binnen.
ik heb 2 setjes besteld.
Dus de 2GB van 4 weken oud gaat eruit (2 GB DDR2-800 Kit XTC Titanium)
en 4GB komt erin terug. (OCZ 2 GB DDR2-800 Kit XTC NVIDIA, EPP)
[afbeelding]
Flikker 'm dan gewoon in een Samsonite-koffer !quote:Op maandag 10 september 2007 10:13 schreef Athmozz het volgende:
[..]
De mijne gaat mee naar lanparty's, dus die krijgt idd af en toe een ferme tik & als ik ff moet wachten wordt die als stoel gebruikt. Verder staat mijn case ook in het zicht op mijn kamer, dus een schoendoos is qua design ook niet de bedoeling.
Ik heb zelf 260¤ voor mijn case betaald (moeten nog wieletjes bij, dus nog eens 30¤), maar ik zit wel met een case die je de komende 20 jaar kan gebruiken, waar er ook EATX moederborden in passen en waar ik makkelijk 12 harde schijven & 4 DVDbranders ineens in steek zonder dat de boel te warm wordt. Zoiets presteer je niet met een kartonnen doos.
Verder zit je hoogst waarschijnlijk nog zonder aarding ook. Oversized heb je wel gelijk mee, 60 x 60cm, en 21cm dik is best een ferme case, maar als er veel in moet kan je niet anders dan naar een dergelijke case overgaan
deze geheugen draait alleen op NVIDIA chipset mobos.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:46 schreef dikkedorus het volgende:
Waarom staat er SLI op die dingen, heeft dat nog een bepaalde betekenis, behalve verkapte reclame?
heb ook een kast waar je een ATX mobo als ene BTX ophangt. Qua stevigheid haalt die probleemloos dezelfde van een samsonite koffer hoor, alleen ziet het er een pakje mooier uit.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En ATX @ BTX.Hoewel dat eigenlijk al standaard zou moeten zijn in ieder kast. Wie het ooit bedacht heeft dat het handig is om een videokaart op z'n kop te plaatsen
![]()
Wat zal ik zeggen.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:24 schreef mighty_myte het volgende:
ik heb ook ooit een casemod gemaakt. ben er nog steeds erg blij mee.
de voeding paste helaas niet in de kast, dus heb ik hem er op geplakt met dubbelzijdig tape.
inmiddels is de processorkoeler weg. ik heb van karton een vierkante koker gemaakt en die
achter de bovenste ventilator in de zijkant geplakt. scheelt herrie.
tegenwoordig gebruik ik mijn pc tevens als opslagplaats voor oude routers, hub's en andere zooi.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen voor de looks ja.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:17 schreef Byte_Me het volgende:
waarom heb je het geheugen eigenlijk vervangen? alleen voor de looks? lijkt me irritant met upgraden, nu zit je vast aan nvidea
heb je die koeler al gedraaid? je kunt hem beter lucht van buiten de kast laten aanzuigen, of de warme lucht uit de kast laten blazen. blaast of zuigt die casefan die achter de koeler zit?
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:30 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dan mogen ze nog stil zijn, weg blijven bij Fujitsu Siemens. Als de kwaliteit van hun desktops dezelfde is van hun laptops, dan kan je je beter een acer gaan kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |