Mijn Lian-Li PC60 is gewoon een degelijke kast met dik aluminium waar dat nodig is , het enige waarop je moet letten is de schroefdraad niet te molesteren met verkeerde maat schroeven. In een stalen kast heb je dat minder snel.quote:Op zondag 9 september 2007 22:45 schreef Athmozz het volgende:
als je kijkt naar sterkte per gewicht doet aluminium het trouwens een pak beter dan staal, dus met een 12 kilo wegende aluminium case zal je normaal gezien sterker zitten dan met een 12 kilo wegende stalen kooi, op voorwaarde dat ze even groot is natuurlijk.
(en chieftec's zijn gewoon lelijk)
Vooral leuk als je SLI opstelling wat warm word en je case platbrand.quote:Op maandag 10 september 2007 02:01 schreef Buschetta het volgende:
Chieftec, lianli......
kasten zijn alleen voor f*ckin' n00bs......
zelfde als van die luitjes die nog stereo torens kopen of dvd spelers. Of een televisie...
een beetje pc is in je interieur opgenomen. een muur of een kast. welke idioot wil nou een doorzichtige stalen oversized kast ergens onder z'n bureau hebben staan zoemen...
als ik zo'n kast nog had zou die in de garage staan of op de plee
en daarbij over smaak valt niet te twisten. en alsnog gebruiken jullie die kasten als stoel of als crash test dummy ? gaat hij mee op survival ??? who gives a damn hoe sterk hij is.
[afbeelding]
zoiets doet het bij mij een stuk beter als zo'n opzichtig geval.
elixabete dit is meer gericht aan die case battlers
hehe nicequote:Op maandag 10 september 2007 02:01 schreef Buschetta het volgende:
Chieftec, lianli......
zelfde als van die luitjes die nog stereo torens kopen of dvd spelers. Of een televisie...
een beetje pc is in je interieur opgenomen. een muur of een kast. welke idioot wil nou een doorzichtige stalen oversized kast ergens onder z'n bureau hebben staan zoemen...
en daarbij over smaak valt niet te twisten. en alsnog gebruiken jullie die kasten als stoel of als crash test dummy ? gaat hij mee op survival ??? who gives a damn hoe sterk hij is.
[afbeelding]
LoLz....quote:Op maandag 10 september 2007 02:01 schreef Buschetta het volgende:
Chieftec, lianli......
[afbeelding]
De mijne gaat mee naar lanparty's, dus die krijgt idd af en toe een ferme tik & als ik ff moet wachten wordt die als stoel gebruikt. Verder staat mijn case ook in het zicht op mijn kamer, dus een schoendoos is qua design ook niet de bedoeling.quote:Op maandag 10 september 2007 02:01 schreef Buschetta het volgende:
Chieftec, lianli......
quote:Op zondag 9 september 2007 04:17 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wanneer beseffen mensen nou eens dat een computer zo min mogelijk moet opvallen en zo min mogelijk geluid moet maken?
Dit wordt mijn volgende kast:
[afbeelding]
Fujitsu Siemens maakt heerlijk kleine stille desktop pc's.quote:Op zondag 9 september 2007 04:17 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wanneer beseffen mensen nou eens dat een computer zo min mogelijk moet opvallen en zo min mogelijk geluid moet maken?
Dan mogen ze nog stil zijn, weg blijven bij Fujitsu Siemens. Als de kwaliteit van hun desktops dezelfde is van hun laptops, dan kan je je beter een acer gaan kopen.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:07 schreef ppi het volgende:
[..]
Fujitsu Siemens maakt heerlijk kleine stille desktop pc's.
Sound Emission: 23 dB
Heb er hier al een paar jaar 1tje staan draaien - probleemloos.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:30 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dan mogen ze nog stil zijn, weg blijven bij Fujitsu Siemens. Als de kwaliteit van hun desktops dezelfde is van hun laptops, dan kan je je beter een acer gaan kopen.
Tenzij je een zeer specifiek moederbord wilt. Zoals bijvoorbeeld de ASUS M2NPV-VM, met een videokaart die 720p aan kan, component-output, DVI & VGA onboard. Tof dingetjequote:Op zondag 16 september 2007 22:59 schreef Athmozz het volgende:
eerder omgekeerd
je kiest welke cpu je wil, en dan zoek je een moederbordje dat daar bij past.
Welk type is dat? En heeft deze van die top-poortjes (itt tot front)? Want die zijn ideaal. (kheb hier een super-stevige centurion staan die het ook heeft)quote:Op maandag 10 september 2007 13:43 schreef Athmozz het volgende:
[afbeelding]
Ik vind deze eigenlijk nog een pak mooier, niet die lelijke uitstulping bovenaan & die frontpoortjes zitten tenminste ook niet zo in het zicht.
Prijs ligt jammer genoeg wel redelijk hoog voor de grootte die ze maar heeft (maar hij is wel een héél pak sterker dan die antec)
LianLi PC S80quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:50 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Welk type is dat? En heeft deze van die top-poortjes (itt tot front)? Want die zijn ideaal. (kheb hier een super-stevige centurion staan die het ook heeft)
720p component kun je ook gewoon uit je d-sub poort halen hoor.quote:Op zondag 16 september 2007 23:09 schreef Geqxon het volgende:
Tenzij je een zeer specifiek moederbord wilt. Zoals bijvoorbeeld de ASUS M2NPV-VM, met een videokaart die 720p aan kan, component-output, DVI & VGA onboard. Tof dingetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |