Vind ik een goed plan. Als het tenminste geen party-tent en zwembadje isquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:41 schreef Greys het volgende:
We kunnen ook Lady-wrb (Zaanstad) vragen of haar spulletjes op te sturen zijn!
Dan betaal ik de pakketzegel
Nouja ik zou binnenkort eens langs gaan bij vrienden daar. Ik zit niet echt aan een datum vastgeprikt, maar was de 21ste vrij vandaar. Maar als jullie zeggen van we pakken die hoek mee vind ik het ook prima. Dan zou ik op de 21ste langs Zaandam kunnen rijden (en shoppen in Amsterdam meepakkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:46 schreef Greys het volgende:
Zeg maar hoor Jill! Ging jij wel nog op de 21e naar Eindhoven dan? Of ga je er dan speciaal heen alleen voor die spullen?
het ligt dicht bij edequote:Op vrijdag 7 september 2007 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik durf het bijnnnnnnnnnnna niet te zeggen, maar waar ligt Veenendaal ook alweer?![]()
EDIT: gezienMoet het dan diezelfde dag ook opgehaald worden? Dus dinsdag? Of kan het daar anderhalve week blijven liggen?
Ik weet niet of het past en dan nog een hondenmand word wel erg veel.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:22 schreef Greys het volgende:
Het is ontzettend lief meegedacht van je, maar ik ben bang dat er dinsdagmiddag niemand daar in de buurt komt. Ik ga dinsdagmiddag a.s. naar Bergschenhoek en Vianen, Vianen komt al aardig in de richting (toch?) van Ede, maar ik weet niet of ik dat dan op tijd ga halen en ik heb een Smart, daar past vast geen plastic zwembadje (Vianen) en een partytent in
Oke....tnx for tryingquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Jpg kan Nijmegen niet doen.
Welterustenquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke....tnx for trying![]()
Wat is het hier rustig vanavond!
Ik duik er zo maar es lekker in...tot morgen allemaal![]()
*huilkrassnijbloed*quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Jpg kan Nijmegen niet doen.
Voor Chipsie is het ook nog vroeg, want je had al gepost in dit topic hoor mop!quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Doeiii Greys! Veel plezier met Keefje en Meneer Greys![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |