Tuurlijk, Wilders.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:46 schreef G.Fawkes het volgende:
topic gaat zo dicht!
Tuurlijk wel, maar ik zie het nu op NED 2.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:48 schreef Evil_Jur het volgende:
Daar is nog geen topic over dacht je?
heeft niets met Wilders te maken maar meer met je OP...quote:
Doe es aantonen, engerd.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:49 schreef Zyggie het volgende:
Een van de opperracisten'
wat is het nou vind je hem eng op uiterlijk, om zijn meningen, of ben je het met em eens?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:51 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Doe es aantonen, engerd.
(bijna net zo eng als Geert..)
Wilders is dus eigenlijk okay als ik hem maar niet behandel.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:51 schreef G.Fawkes het volgende:
heeft niets met Wilders te maken maar meer met je OP...
Doel heiligt de middelen.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:49 schreef Zyggie het volgende:
Een van de opperracisten die huidskleur door religie hebben vervangen?
De rest van de quote nuanceert een heel klein beetje.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:51 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Doe es aantonen, engerd.
(bijna net zo eng als Geert..)
Nee, je Openingspost is gewoon te karig. Geen info en geen stelling, nix!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:52 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Wilders is dus eigenlijk okay als ik hem maar niet behandel.
Zoiets?
Voor onderbouwing en beargumentering moet je nu eenmaal niet bij Wilders' aanhang zijn, dat weet je tochquote:Op donderdag 6 september 2007 22:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee, je Openingspost is gewoon te karig. Geen info en geen stelling, nix!
Hoe kan een heilig doel met niet heilige middelen worden gerealiseerd? Kan niet... Je middelen zijn minimaal net zo belangrijk als je doel...quote:
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar ach het is donderdagavond...quote:Op donderdag 6 september 2007 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor onderbouwing en beargumentering moet je nu eenmaal niet bij Wilders' aanhang zijn, dat weet je toch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |