Een roze glittershirtje.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Homo dus. Dat shirtje zegt overigens al genoeg
Ik heb nog nooit een politieman met rood haar gezien.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:35 schreef Cattara het volgende:
Ik heb een hekel aan mannen met rood haar !
Heb je er trouwens weleens op gelet dat veel politie mannen rood haar hebben ?
Volgens mij werden ze op school vaak gepest en hebben nu zoiets van :ikkke ben nu lekker bij de pliesie nu kan ik lekker eens iemand terugpakken !![]()
Waarom dat?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:35 schreef Cattara het volgende:
laten we zeggen dat er een ooit 6 jarig meisje was wat toen op een misselijmakende manier behandeld is door een man met rood haar en een sproeten huidquote:
Dus als het iemand met blond haar was geweest had je een hekel aan alle mensen met blond haar? Beetje vreemde gedachte imo. Dat dit soort dingen gebeuren is heel erg, maar niet iedereen met dezelfde uiterlijke kenmerken gedraagt zich op dezelfde manierquote:Op donderdag 6 september 2007 23:03 schreef Cattara het volgende:
[..]
laten we zeggen dat er een ooit 6 jarig meisje was wat toen op een misselijmakende manier behandeld is door een man met rood haar en een sproeten huid![]()
Daarom....
Nee, rood haar is echt gewoon lelijk.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, dat vind jij fucking lelijk. Er zijn genoeg mensen die die mening niet delen.
Jonge denk je nou dat ie echt een hekel heeft aan mensen met rood haar ? XDquote:Op donderdag 6 september 2007 23:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dus als het iemand met blond haar was geweest had je een hekel aan alle mensen met blond haar? Beetje vreemde gedachte imo. Dat dit soort dingen gebeuren is heel erg, maar niet iedereen met dezelfde uiterlijke kenmerken gedraagt zich op dezelfde manier![]()
Dat weet ik natuurlijk niet zeker, maar haar posts doen vermoeden van wel.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:10 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Jonge denk je nou dat ie echt een hekel heeft aan mensen met rood haar ? XD
* Yozzz meldt.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:35 schreef Cattara het volgende:
Shurequote:Op donderdag 6 september 2007 23:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee, rood haar is echt gewoon lelijk.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:30 schreef Schijtgeit het volgende:
Als ik Cartman zou zijn, had ik ze allemaal met de grond gelijk gemaakt.
M'n vriendin vindt Prince William toch wel één van de knapsten op aarde.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee, rood haar is echt gewoon lelijk.
Oh, dán moet rood wel mooi zIjn.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:26 schreef Syheriat het volgende:
[..]
M'n vriendin vindt Prince William toch wel één van de knapsten op aarde.
Nee sherlock, dan betekend dat dat niet iedereen rood haar lelijk vindt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, dán moet rood wel mooi zIjn.
Dat was dus ook mijn eerste reactie.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:17 schreef Bas321 het volgende:
Is dat een man?
Ook erg scherp.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:09 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Nee sherlock, dan betekend dat dat niet iedereen rood haar lelijk vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |