quote:Op donderdag 6 september 2007 21:43 schreef Geerd het volgende:
En daarom woon ik lekker bij mijn ouders.
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:43 schreef Geerd het volgende:
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat bedoel je met split? Een stukje van de (houten) vloer wat is gaan kieren?
Alsof je dan veilig bent... Ik verblijf ook nog in hotel mamma, maar m'n vader slaagde er vorige week in om de hele keukenvloer blank te zetten met frituurvetquote:Op donderdag 6 september 2007 21:43 schreef Geerd het volgende:
Dat deed ik ook.. tot m'n mams een hersenschudding kreeg en veel thuis is (herstellende) en zodoende heel erg aanwezig... een beetje veranderd... en MANISCH depresief is...quote:Op donderdag 6 september 2007 21:43 schreef Geerd het volgende:
Beter bij je ouders dan met een stel mongolen hoorquote:
Mwoah, die mongolen kan je nog ongezouten de waarheid zeggenquote:Op donderdag 6 september 2007 22:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beter bij je ouders dan met een stel mongolen hoor
Inderdaad, het frituurvet maakte ze alleen wat snellerquote:Op donderdag 6 september 2007 22:54 schreef Kreupelhout het volgende:
vad·sig (bn.)
1 dik en traag
Wat lul je nou over dikke trage mensen??
Dat neukt meestal vlot weg is mijn ervaring.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:34 schreef littledevilSC het volgende:
Situatie deel 2: een doorsnee studente moet 'smorgens vroeg naar college, staat rustig op (kopje koffie, www.fok.nl, enz.) loopt de trappen af en bij het betreden van de gang gaat het mis. De studente glijdt spontaan in een split (voorheen viel dat onder: schier onmogelijk)... En loopt de hele dag al als een 80 jarige bejaardosaurus.![]()
Ik denk eerder dat TS is gaan kieren.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat bedoel je met split? Een stukje van de (houten) vloer wat is gaan kieren?
Ik ging meteen werken, studeren is voor de domme!quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vertel eens wat over jouw studententijd, Henk.
ja, maar bij de simpelen beneden de rivieren nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:37 schreef Jumparound het volgende:
vadsig is toch dik?
Woningruimte heb je immers voor het uitzoekenquote:Op donderdag 6 september 2007 21:43 schreef Pwny het volgende:
moet je maar nietin zo'n kneuzecorpsballe huis zitten
ah, daarom gaan die "studenten" ook maar bij elkaar wonen... Door kuddegedrag hebben ze een grotere kans om te overleven....quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:47 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ja, maar bij de simpelen beneden de rivieren niet
Aldus de jumpert.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ah, daarom gaan die "studenten" ook maar bij elkaar wonen... Door kuddegedrag hebben ze een grotere kans om te overleven....
Alsof men hier weet wat een dispuut isquote:
Men heeft genoeg twistgeprekken hier andersquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:28 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Alsof men hier weet wat een dispuut is![]()
![]()
![]()
Orgineelquote:
LUL! Heb je je poppertjes weer allemaal tegelijk naar binnen gewerkt?quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:40 schreef Antal het volgende:
van Binsbergen....man !! wat zeur je nou man... hey van Binsbergen?!
Ik neem aan dat GangstaThug gezien zijn nick graag een handje helpt?quote:Op zaterdag 8 september 2007 04:29 schreef GangstaThug het volgende:
wat een kneus ben je toch ook, je vriend is ook een nerd.
Ga jezelf ophangen tuig
Dus je bevestigt mijn vraag?quote:Op zaterdag 8 september 2007 04:31 schreef GangstaThug het volgende:
ik walg van die stereotype kutstudenten
Omdat je zelf te dom bent om te studeren?quote:Op zaterdag 8 september 2007 04:31 schreef GangstaThug het volgende:
ik walg van die stereotype kutstudenten
jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 09:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Omdat je zelf te dom bent om te studeren?
en dus meteen maar de criminaliteit in? je moet eens in Almere komen hangen aan onder het station, gezellig!quote:
Mooi verhaalquote:Op donderdag 6 september 2007 21:34 schreef littledevilSC het volgende:
Als student in een studentenhuis kun je best wat vuil verdragen. Immers als je al gek wordt als iemand naast de wc pist, dan hoor je niet thuis in een gemiddeld studentenhuis. (helaasch)
Echter bepaalde dingen gaan me toch ietwat te ver, namelijk: na een alcoholrijk dispuutsfeestje (niks mis mee, dat ze fijn zuipen met elkaar) hebben 2 van mijn 9 huisgenoten een behoorlijke troep gemaakt van de gang.
Situatie: men neme 20 zatte studenten, een biertap en een frituurpan. De studenten besluiten na het drinken van een aardige hoeveelheid bier de inhoud van de frituurpan op de één of andere manier te gebruiken als vloerversiering. Met als resultaat dat de hele stenen vloer in de gang nu een schaatsbaan is...
Situatie deel 2: een doorsnee studente moet 'smorgens vroeg naar college, staat rustig op (kopje koffie, www.fok.nl, enz.) loopt de trappen af en bij het betreden van de gang gaat het mis. De studente glijdt spontaan in een split (voorheen viel dat onder: schier onmogelijk)... En loopt de hele dag al als een 80 jarige bejaardosaurus.![]()
Samenvatting: dispuutsfeestje, frituurpan over de vloer, schaatsbaan in de gang en ik glij erover uit![]()
(en om het helemaal mooi te maken: de 2 huisgenoten die thuishoren bij het dispuut klagen over het moeten schoonmaken, want ZIJ zijn het persoonlijk niet geweest)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |