Zie mijn vorige postquote:Op donderdag 6 september 2007 23:43 schreef erkel het volgende:
Nou jah, het scheelt dan 3 jaartjes
Helemaal juist !quote:Op donderdag 6 september 2007 23:49 schreef Farenji het volgende:
Het is de ideale verhouding tussen volume en inhoud, bij een kleinere of grotere diameter nemen de blikken meer ruimte in maar past er verhoudingsgewijs minder product in de blikken.
Het is net Goede Tijden Slechte Tijden!quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:02 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een bout aflevering zeg!! Meredith is verzopen en dan heeft ze wat close encounters in afterlife met wat oud patienten en dan gaat moeders Meredith dood en stuurt haar terug van afterlife naar life. Na 3 uur dood geweest te zijn.
Ik ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Dan roep ik Ecuador.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is net Goede Tijden Slechte Tijden!![]()
Ik ben ook met ER opgehouden toen Marc stierf, toen was er geen zak meer aan. St. Elsewhere nooit gevolgd.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
SInds St. Elsewhere en jaren ER (niet meer) kijk ik geen ziekenhuisseries meer.
Ik ben met ER opgehouden toen Dr. Romano's arm door een helikopter doormidden werd gehakt. Maar ik was al langer ontevreden, met die vreselijke Kroatische dokter met zijn slaapkamerogen en zijn liefje, die afschuwelijke Abby.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:06 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben ook met ER opgehouden toen Marc stierf, toen was er geen zak meer aan. St. Elsewhere nooit gevolgd.
Google vindt ecuador ook goed.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Maar gaan we nog horen of onze wilde gokken toch niet zo wild zijn, Farenji?
Echt?!quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:12 schreef MREn het volgende:
Google vindt ecuador ook goed.
Jij hebt het goed, het is Ecuadorquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Maar gaan we nog horen of onze wilde gokken toch niet zo wild zijn, Farenji?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:16 schreef ElizabethR het volgende:
Jacque Goderie??
Niets met film te maken, wel met radio.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:19 schreef ElizabethR het volgende:
Die andere dan?? Hoe heet ie? Jack Klöters?? Die filmrecenscent??
De Soulshowquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:23 schreef MREn het volgende:
Ferry Maat?
Zeg dat wel. Hij zit nu op de vroege zaterdagavond. Ook met de Soulshow dus.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:29 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, die is ook oud geworden zeg!!
Maar de Soulshow roeleerde grote tijd!!!!
quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:30 schreef ScottTracy het volgende:
Al Mutanna toch?
OE! Leuk!! Volgens mij kunnen wij met die sateliet wel wat NL radiozenders ontvangen, toch eens nazoeken.!!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Hij zit nu op de vroege zaterdagavond. Ook met de Soulshow dus.
Eigenlijk niet, dan had je specifieker moeten zijnquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:41 schreef ScottTracy het volgende:
Euhm, eigenlijk wilde ik de naam weten van de operatie waar deze slag bijhoorde. Mag dat nog?
Sorry voor de verwarring. Maar ik heb van geschiedenis niet veel kaas gegeten dus ik weet dan niet precies hoe ik een vraag moet formuleren. Vergeef me.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:42 schreef MREn het volgende:
market garden
Nooit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |