En dat terwijl er in Groningen veel Aziaten rondlopen. Er zijn er bij mijn weten idd weinig die echt sporen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:35 schreef nietzman het volgende:
Ik moet de eerste sporende Aziaat nog tegenkomen geloof ik..
Ik heb gisteravond zo'n Aziatisch-uitziend meisje ontmoet, bleek dat ze uit het zuiden van Rusland komt. Deze spoorde wel, btw.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dat terwijl er in Groningen veel Aziaten rondlopen.
Die kunnen ook niet fietsenquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:45 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb het dan ook meer over de chinezen![]()
Zuid Rusland is ook AziËquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond zo'n Aziatisch-uitziend meisje ontmoet, bleek dat ze uit het zuiden van Rusland komt. Deze spoorde wel, btw.
Ohjaquote:
China zit daar nog tussenquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:15 schreef Dangel het volgende:
Vietnam grenst aan rusland toch ?![]()
Toch die kant eens op met de auto, lijkt me gaaf
WTFquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wil die IDIOOT die z'n fiets aan de mijne heeft gezet er even voor zorgen dat ie daar ONMIDDELLIJK iets aan doet?
Nu moest ik dus naar het station rennen om m'n trein nog te halen, en moet ik morgen ook weer lopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |