volbeat en peter pan speedrock in de veraquote:Op donderdag 6 september 2007 18:28 schreef S-Two het volgende:
[..]
Maar goed, zijn er binnenkort nog toffe dingen te doen in Groningen?
Soquote:Op donderdag 6 september 2007 22:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, ik moet werken van 8 tot 19.
Wil jij mijn 7e zijn?quote:Op vrijdag 7 september 2007 02:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoi MM. Goed gedaan joh.
Nee, maar ik heb wel gehoord dat er morgenavond gratis danslessen zijn. Leek me in principe wel wat, ware het niet dat ik 70km verderop moet werken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 02:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Was je in de Rumba?
Naja mooi, dan heb ik van jou iig geen last gehad.quote:Op vrijdag 7 september 2007 02:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel gehoord dat er morgenavond gratis danslessen zijn. Leek me in principe wel wat, ware het niet dat ik 70km verderop moet werken.
Ohjaquote:Op vrijdag 7 september 2007 02:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nummer of emailadres?
Nummer heb je al joh..
Hoe moet ik dat opvatten?quote:Op vrijdag 7 september 2007 02:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Naja mooi, dan heb ik van jou iig geen last gehad.
Dat ik van een aantal anderen wel last heb gehad.quote:
Als ik je had gezien had ik je vast wel aangesproken. Weet niet of je dat ook onder 'last hebben van' verstaat.quote:Op vrijdag 7 september 2007 02:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat ik van een aantal anderen wel last heb gehad.
Aanspreken klinkt als een verademing.quote:Op vrijdag 7 september 2007 02:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als ik je had gezien had ik je vast wel aangesproken. Weet niet of je dat ook onder 'last hebben van' verstaat.
Wat hebben ze dan de hele avond met je gedaan?quote:Op vrijdag 7 september 2007 02:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aanspreken klinkt als een verademing..
Dat wil je niet weten.quote:Op vrijdag 7 september 2007 02:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan de hele avond met je gedaan?
Doe eens accepteren, dan hoeft de rest niet meer zo bij te lezen morgenvroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |