Nee. Ik heb het knopje "erectie krijgen van vrouwen die bezet zijn" op "uit" gezet in mn hoofd.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ah alex, je geilt nog steeds op DaD.
Heb de foto al weggehaald.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:14 schreef Jesse_ het volgende:
heb je geen flitser op je camera?
Dat valt toch helemaal niet op.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:07 schreef S-Two het volgende:
Maar, maar, ik bén toch ook gewoon sexy?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ken je niet, al zag die foto er net wel goed uit ja (die keuze is bij mij iig goed gekeurd). Maar goed, ik kom hier al een tijd niet meer. Lees zo af en toe weer eens wat en dan kom ik, heel toevallig, altijd zulke opmerkingen tegen.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar, maar, ik bén toch ook gewoon sexy?.
Grapje natuurlijk hè.
Het shirtje is het niet geworden trouwens. Ik heb de sprongtest gedaan en daarop is het shirtje gefaald.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:28 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ken je niet, al zag die foto er net wel goed uit ja (die keuze is bij mij iig goed gekeurd). Maar goed, ik kom hier al een tijd niet meer. Lees zo af en toe weer eens wat en dan kom ik, heel toevallig, altijd zulke opmerkingen tegen.
Maar goed, zijn er binnenkort nog toffe dingen te doen in Groningen?
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het shirtje is het niet geworden trouwens. Ik heb de sprongtest gedaan en daarop is het shirtje gefaald.
Ja als 't pijn doet.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
. Moet ik me daarbij voorstellen dat je springt met het shirtje aan, en als je borsten dan te veel schudden dat ie af wordt gekeurd?
Dat doe jij toch altijd met je broeken?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
. Moet ik me daarbij voorstellen dat je springt met het shirtje aan, en als je borsten dan te veel schudden dat ie af wordt gekeurd?
Nope. Ik moet maar eens beginnen met het lezen van de vele literatuur die ze mij voorschotelen.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vanavond nog mensen naar de Palace?
Je iets 4 keer vertellen is blijkbaar nog niet genoeg?quote:Op donderdag 6 september 2007 19:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik wist niet dat je een feestje had.
Dat had ik natuurlijk kunnen weten. Sorry, mijn schuld.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Minstens 6 keer, he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |