En weer thuis na een dagje auto's kijken. eerst naar Dongen geweest. De FSO die daar stond was gewoon op. Het interieur zag er uit alsof hij niet als auto maar als hondenkennel was gebruikt, en aan de buitenkant zat allemaal roest. Ik heb niet eens om een proefrit gevraagd. Vervolgens door naar de tweede FSO, in Helmond. Deze stond op een sloperij, en laat ik het er op houden dat dat best wel terecht was. In betere staat dan de eerste, maar ook hier eb ik maar niet om een proefrit gevraagd. Het was ondrtussen al laat, dus mn hoop was gevestigd op de Renault 5 in Amersfoort. Toen ik bij die autohandel aan was gekomen waren daar vooral heel veel auto's die volgens de vooroordelen vaak aan niet-autochtone medelanders behoren, maar geen Renaukt 5. Die was naar huis volgens de bij de vooroordelen passende verkoper. De bestuurder werd echter opgebeld en een kwartier later kon ik het vijfje bekijken. En vergeleken met dat autootje is de Visa in nieuwstaat, dus hier heb ik de proefrit ook maar gelaten voor wat het was. Vrijdagmiddag heb ik vrij, dan mar eens autohandels hier in de buurt af denk ik, want dit schiet zo niet op. Wel veel foto's gemaakt vandaag, en op een paar mooie plekjes geweest!